Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2020 23:26 - Краят на една ера.
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 827 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 11.03.2020 23:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Уважаеми блогъри и читатели , които сте тук и четете тези редове,днес пиша с много смесени чувства.

Определено не се радвам,че напускам общежитието или по-скоро, че се налага да го напусна. Не съм очаквала, че краят на една ера, ще настъпи толкова бързо, определено си обичам стаичката и си я направих толкова топла и уютна , че това беше моето кътче за периода от следването ми, което приключва. Не мога да кажа, че не го очаквах , знаем че семестриално завършилите сме като трън в очите на ПСБО и дори със заплахата, че трябва да плащаме двойно , не се отказахме , а се съгласихме.Да да, ама да бе да… 5ти март се прибирам от работа и чета съобщение на вратата, уважаеми магистри завършили семестриално имате 10 дни да освободите заеманите стаи …. Моля ??????? Защо ?

image

Понеже домакинката ни е в болнични от 6 месеца и няма към, кого да се обърнем , отивам дирекшън в 42б , и питам .

-          Ами госпожице, вие имате 2 висши образования , а има хора които и едно на са завършили и чакат ред да бъдат настанени.

-          Настанете ги , защо ако няма места, обявихте ,че ни удължавате срока.

-          Амииииииии размислихмеее, вие защо не сте донесли уверение с дата на защита?

-          Защото попълвах онлайн и там пишеше, че не е нужно уверение.

-          Еееееееееееее нужно е. Съжалявам имате 10 дни да си намерите гадже или квартира.

Прибрах се бясна, ужасно отношение, подигравателно, без никакви мотиви. Реших го , ще обжалвам решението и да мога да остана до лятото.

Звъня веднага на една съученичка , която завърши право миналата година.

-          Здравей , спешно е , ще може ли да ми помогнеш с едно административно дело ?

-          Оо Пате, имах 3ка по АД, не мога да пиша такива неща.

След още няколко отказа , ми преля търпението и казах чао , на всички уж приятели и познати, и почнах да ровя в интернет за евтини и добри административни адвокати , които да ми напишат 1 лист.

Намерих един Атанас , звъня му директно:

-          Здравейте, обаждам се с въпрос по административно дело , може ли да ми помогнете?

-          Да, какъв е проблема.

-          Свързано е с общежитията , и това че срока за оставане драстично го намалиха на 10 дни , защото семестриално съм завършила.

-          На база какво ?

-          Очевидно е, че няма места , а не се водя според тях студент.

-          Ок, а вие с какво се занимавате?

-          Медицински рехабилитатор съм , но това няма значение, дайте по същество.

-          О не не , искам да се поопознаем , имате ли пари да ми платите ?

-          За да ви се обадя , значи знам,че трябва да ви отделя сума.

-          500 лв за документа без внасяне в съда и 1500 за дело.

-          Ехееееее, чакайте малко, въобще няма да се стига до дело. Аз до миналата година бях част от тая затворена схема, като председател на домовия съвет в моя блок 41 б ,ходих в централата в 42 б всеки месец да давам отчети, и доклади , и от там знам, че ръководството на ПСБО, няма интерес от дела , нито СУ. Те най-много ги е страх от медии , а после от съд, трябва само да ги сплашим с това обжалване и това е , ще оттеглят тази измислена заповед. Няма да се стига до дело , защото и минали години като е имало обжалване ги връщаха в общака.

-          О не , те ще се амбицират. Ще има дела. Под тия пари не падам.

-          Ами хубаво тогава , лек ден.

-          Ще ви пратя на вайбър , номер на един студент в моята кантора да го поеме този казус за 200 кинта.

Затворих му, вижте колко е надменен, мисли си ,че ми е заради тъпите пари , които хич не са малко, един такъв документ мислех, че около 50 дори 100 лв стига , но не и 500 това е нереално просто.

Звънна ми някакъв Радко, студентче , едва ли ще ми свърши работата , но ок пратих му по вайбър заповедта и ми каза:

-          Ооо мацко , без проблем ще го спечелим делото.

-          Ама няма да се стигне до там !

-          Ти си луда, по- добре да се стигне , ще ти плати университета парите за всичко което си дала.

-          Олеееееее нищо не разбирате, искам да се обжалва , за да върнат магистрите сем завършили и вс да е постарому , да си отстояваме правата. Без да се стига до дело, само обжалване.

-          Ми ок, мацко 200 лв + масаж с освобождаване.

-          Моля ?

-          Няма моля , няма коля , ако си толкова грамотна сядаш пишеш си го сама и това е.

-          Ако съм знаела как се пише , нямаше да питам адвокати.

-          Правният език е скъп , или плащаш или не ме занимаваш.

-          Чао.

Поревах си малко, виках Неволята , и сама написах нещичко. Още не съм отишла в административният съд да обжалвам , но скоро и това ще направя, макар и да знам резултата , ще опитам. Знам че не е написано на правен език , нито е изрядно и в нормите на съда , но толкова си мога.

Тогава звъннах на нашите и им казах , какво ме чака. Те ме подкрепиха безусловно, и казаха да не се ядосвам , че ако се занимавам с дела , ще стане време за докторантура и пак ще ме настанят така или иначе.

Обаче аз , не ! Не мога да оставя така нещата, не е редно, ние сме студенти по всички права и правила на Република България!

Сама, ревяща и объркана, седя в стаята и мисля .

Да живея тук в Щутгарт и да плащам мега скъпото, или да търся нещо евтино по крайни квартали и да пътувам милион години до работа и танци и да се прибирам изпотена пак същите часове.

Естествено , че избрах Студентски. Заради многото му плюсове.

Първо попитах Пони, дали иска да си живучкаме заедно.

-          Оооооо пате , ти ставаш ранооооооо, много си шумна правиш си кафеееее, не знам не съм сигурна. Лягаш рано, не даваш момчета да влизат , нито да се пуши, нищо.

-          Еми да, искаш или не искаш?

-          Еми добре виж нещо ама не на партер.

-          Добре.

Всъщност водата , която топля на микровълновата ако й пречи, то тогава като разбере , че ще си взема такъв уред дето прави фрапе и се друса и се разбива много по-шумно, направо ще ме изгони хахах.

Та, звънях на най-различни номера по обяви масово беше 600-700 лв едностаен с баня, кухнийка и коридорче, иииииии 800 лв две стаи , хол и спалня.

Ако давам пари за спалня при условие , че не искам да спя с нея в едно легло и държа да са 2 , няма смисъл да са 2 стаите и да си давам заплатата по наеми.

Добре , уредихме 10 огледи, всички бяха в блокове на Бароко, без ТЕЦ, супер тясно, но с малка тераса и легло персон .

Питах Ирена, тя също живее в блок на Бароко.

-          Да си на ток, излиза скъпичко нали , сметките над 50 лв ли са или под ?

-          О Пате, тея 50 лв ги забрави, печката е на ток, климатиците са на ток, бойлера също минимум 100 лв .

-          Ооо не! Спирам с огледите на Бароко.

-          Е аз с приятеля ми живях и той поемаше повечето разходи.

-          Е ти може , ама при мен не стоят така нещата.

-          Стига с тези предразсъдъци.

Бая си е скъпичко, голям праз че е блок на Бароко, ако през месеца мизерувам за да живея в такъв филмарски блок.

Намерих един точно срещу НСА. 600 лв.

Няма по-евтино в Студентски , тук има много магазини , стола е тук , пералня , и ТАНЦИТЕ. Отдолу има салон за красота, или обирджийница, както му казвам и пицария Доминос, никога не съм влизала , или опитвала от там, само съм им виждала на брошури надутите цени , и че има някакво приложение в което гледаш до къде са стигнали с пицата ти. Лигавешки.

Хареса ми , защото имаше много шкафчета, бюра, гардеробчета, идеално , аз за 6 години имам багаж 1 тир да напълня хаха.

Питах брокера дали може да махне хладилника и микровълновата и той каза да става – 50 лв . Понеже аз си имам и си работят, е да няма крушка която да свети в хладилника ама голяма работа, работи все пак. И така издействах 50 лв в наша полза. Пони беше на парти в ресторант , и не можеше да говори, не знаех какво да кажа на момчето, държа се доста добре. Писа ми :

-          Ходи на огледи, 1 етаж е ниско.

-          То се пада 2ри етаж , като е първи жилищен , тоест има -1,0,1.

-          Не не не даже и 112 , ама че плашещо.

-          Вали дъжд , другото е на бароко , това е тец, няма по-евтини, а и брокера ще иска пари, нямаме време.

-          Ходи , ходи.

-          Добре.

Ходих по дъжда, не ми харесаха, бяха ужасни, без мебели, с хлебарки, с някакви такси за мазе, и даже един брокер ми се развика че съм закъсняла с 2 минути и отказа да ми покаже апартамента.

Снимах й всичко, накрая се уморих , прибрах се хапнах и Ирена ме викна на гости.

След доста мислене, и сравняване, успях да я убедя , че това е най-доброто място и да не го мислим повече.

На 10.03, подписахме и вече е нает.

Много лошо впечатление ми направи собственика, каза че няма да се виждаме повече, всичко се плаща по банков път и не му дреме с кого спим.

Това го изтърпях, но като каза , че съм бедна като мишка, заради това че броя пари , се изнервих и го погледнах лошо.

Аз не мога да броя наум, особено като говорят 4 човека.

Където и да съм , има ли касова бележка и да сметна моите неща, никога не ми се получава вярно ако е без калкулатор, обърквам се просто.

Смятам 550+550+275

Не знам как съм го преценила че 50 % от наема ми е 125 лв и викам от 250 деля на 2 и това е за едната на брокера . Ама че тъпачка , какви са ми кривите сметки толкова ли е трудно да махна едно 275 и това да го разделя , тоест един мой наем взема брокера. След като нямаше кой да вземе пари , всичко падна на моите плещи, помолих я , да ги сметне за да не се изложим , и хоп. Изложихме се.

1100, беше цялата сума, а нямах приготвени толкова,понеже ги носех в плик. Но на 10 ти е свети Паралииии, тоест дават заплатата и беше в мен. И извадих 100 лв и ги прибавих . Така ми беше криво , че излизам несериозна и тъпа , че ги хвърлих на масата и литнаха на пода.

Собственика пак почна с подмятанията.

-          Момичета ако нямате пари , не ми давате цялата сума сега.

-          Имам, просто не ги сметнах.

Разбрах си грешката, сметнах 250 за брокер, а не 275 .

-          Ха-ха все едно гледам първолак как смята.

Стана ми гадно и обидно, не стига че оправих сметката веднага без да кажа дума, а и търпях подмятанията му.

Не даде ключ и чип, понеже искал да махне хладилника и микровълновата, и да донесе още 2 стола, с брокера ще се видим в петък, по последна информация.

Значи в събота трябва да правим прощално парти в общежитието . За последно , краят на една ера.

Не чух нищо повече, мислех през цялото време , че ще трябва да откажа поръчката на найките ЕЪР макс, а е топло да съм с ботите .

Много ги харесах и вече си се представях да ги нося едни със златна ивица , други с червена и при над 60 лв е безплатна доставка, на мен 2та чифта се събраха 100 лв .

Точно тези 100, които не ги бях сметнала.

Пони каза :

-          Оо ще ти ги върна всички , спокойно .

-          Добре. Все тая. Отказах поръчката.

-          Еее много тъжно.

-          Не ти е тъжно на теб.

На 5ти ми съобщиха тази новина , на 6ти друга, защитата се отменя за неопределен период.

Е много хубаво, и това трябва да го мисля. Презентацията ми също е върната. Мъча се да я редактирам цяла неделя , защото съботата ви разказах , че ходих по огледи. А пък неделята 8 ми март.

Ядосана , нервна , всичко ми беше криво. Не става и не става да се промени тоя тъп дизайн. Питам специалният, които точно на 8ми март ми отдели минимално време. За да дава подаръци на важните жени в живота му. И не само подаръците, а и вниманието му , което аз го исках.

Праща ми клип на някакъв хипер, мега стар пауър пойнт и ми казва оправяй се.

Черно перде ми падна пред очите,много се ядосах. Щях ли да го питам ако не бях видяла в ютуб .

И така цял ден , липсата му. Нервите ми по презентацията, по отмяната на защитата и по неизвестното за квартирата .

И се чука на вратата ми, и има оставена черна кутийка , няма да казвам с какво, но много се зарадвах , това беше една усмивка , от ужасният 8ми март.

Благодаря ти страннико, че ме усмихна, имах нужда. Моля те не се крий от мен, искам лично да ти благодаря, и да ти кажа , че си го нося всеки ден с много радост. Супер е.

Както и да изглеждаш не е важно за мен. Душата не се гримира.

Разкрий се, моля те.

image

Добре, така и така стана пак дума за специалният, ще изясняваме още неща.

До пишещият в инстаграм, вече не пише де хаха.

Нямате повод да се притеснявате , за да се борите за мен. Даже аз не заслужавам борбата, само ми пишете и ме поканете на срещата и ако издържите и има 2ра , значи сте спечелили борба, битка и т.н

Не е хубаво да се изказвате без да го познавате, нито за мен. Дали той е прекалено добър или прекалено лош за мен , също няма значение. Защото има рязка граница между нас и дори и да се осъществи първата и последна среща , тя ще е позната или приятелска.

 

Определено не ми е приятно, това подценяване, което се случва в тази история, пишете ми : Отвори си очите момиче, виж че той си има много приятелки с които се вижда и се гушкат и споделя за теб с насмешка. , или ти не го заслужваш, или аз трябва да се вгледам в по-обикновено момче.

Аз с всичките ми комплекси знам какво мога да дам и какво да очаквам, затова не се впускам в гонене на вятъра, не и този път.

Трябва да докажа пред себе си, че съм си взела поука от предишните истории за любов ама накрая се оказва, че не е баш така.

Осъзнавам факта , и на това че не може да ме опознаете от една прочетена история и да знаете , че имам нужда от обикновен. Ами не ! От мега специален имам нужда , които да ми покаже , че не се е получило с другите , защото те не са били него.

Знам също , че и вие и той дори да ви спечеля , няма да мога да ви задържа, защото се изчерпвам, доста скучна съм. И не на последно място, когато единият не е готов, другият не може да му говори за любов.

Все едно да тръгнете момче от инстаграм и да ми говорите за троен интеграл. Ще ви чуя, но няма да ви разбера.

Аз нямам нужда от време след раздялата, нито да чакам да стана готова за нещо сериозно. Сърцето не е забравило да обича, и не му трябва време. Никой не ми е виновен ,че с предишният не се е получило, продължавам напред и се раздавам пак не със същата , а с по-голяма обич.

Борбата е за слабаци, силните знаят какво искат и си го взимат.

Не се борете за мен, знайте си стойността. Вие сте хора с качества и недостатъци, навярно по-малко от моите, но това не прави единият по-малко или повече заслужил. Все някой, някога ще ви , ще НИ оцени. Не спирайте да вярвате и да, от време на време да викаме Неволята.

Малцина от Вас знаят за любовта ми към френският език , не само към френската любов , ами и към езика. Учих го само 2 години в гимназията, но получих добра основа и почнах да слушам песни на френски. Видях се с учителката ми по френски , която казваше че имам голям талант. И ме попита:

-          Ако беше избрала да се занимаваш с френският, щеше да имаш сега много по-платена работа.

Не казах нищо, просто се усмихнах и почнах да мисля.

Да , харесвам езика и Марсилия, мисля че бях споменала, че ми е мечта да отида покрай Такси-тата, (1,2,3,4), но определено не съжалявам ,че работя това което исках от малка.

Ще споделя с вас един интересен случай.

Случва се тези месеци, всяка седмица жена , на възрастта на майка ми , с коремна операция , ми поръчва да й взимам лукчета и теменужки.

Правя го , без да ми дава и да искам пари.

Миналата седмица ми поиска, кашкавал, салам, крема сирене и пастет . Взех й.

Тази седмица пак беше направила списък и пак го изпълних, но и казах край.

Започна с рев:

-          Моля те , не бъди лоша, ами майка ти ако е на мое място така ли ще я оставиш?

В първият момент ми стана жал , но повече ми е жал за мен си. Аз предишната вечер бях повърнала от ядене от стола, понеже вече тея салати със зеле, което трудно се смила и обработва от организма ми писват , но просто няма друго. И се налага. Все пак има нещо за хапване. А там им дават ядене от кетеринг и + това иска още . Аз в момента наистина нямах пари, за този списък, отказах се и от маратонките и от книжката за печат, и от гримовете на •(Makeup Revolution), Makeup Revolution The Emily Edit The Needs, а вече бях намерила намалени тези палитри. А толкова ги исках , и уж на заплата.

Както и се молех на приятели уж, за карта содексо или мултиспорт , казах че съм сериозна , че ще им давам парите всеки месец , че е по- изгодно от картата ми за танци. Но тц , не стана нищо , или са ги дали вече на гаджета или на по-близки.

И , събрах смелост и отказах въпреки всичко. Майка ми не би използвала за такива услуги момиче на моите години,  след като синът й има пари да ходи по почивки. Нито би се възползвала от здравословното си състояние, за да изнудва хората.

Извини ми се, и повече май няма да ми каже да й взимам нищо. Доста се насърди.

Всички от работата са с коли, и те биха взели всички покупки без проблем, защо не ги попита тях ? Едва ли ще откажат , като мен , лошата.

И като заговорихме за коли. Докато бяхме вчера в колата на брата на Пони. Тя ме попита за фб на спешъл бой , показах го и :

-          О , ама защо не си му в приятели ?

-          Не мога да го добавя , а той не иска да си го промени, непознати да му задават покани.

-          Я да видим френд листа му , дали е само от момичета , о и той е заключен , виж тогава лайковете.

Всъщност , аз и преди бях гледала за лайкове, но на профилната снимка, която не се отваря, на корицата не се бях сетила.

-          Ооо виж колко красиви момичета, тази Айлин ( не съм сигурна дали беше това име точно), е мега яката , и аз бих точила очи по нея ако бях момче.

-          Да.

-          Ама и Иви е готина представи си какви красиви деца ще имат .

-          Да.

-          Не си поплюва момчето, има вкус.

-          Да.

-          Сигурно доста се раздава в леглото. Страстен ли е , разказвал ли е секс неща?

-          Не.

-          Какво не?

-          Не ми се говори за такива неща. Отивам да се оправям за танци.

Никога няма да забраня на някой да има и други познати и приятели, всеки си е в правото си да си избира компанията. Не си ги представям как правят секс определено.

Нито ми е приятно , че винаги съм на последно място. Но знаете, че всичко е до време и ще дойде момент , в който от последно място , ще изчезна.

Най-много ми стана гадно , че той си мисли , че го харесвам без да съм го казала и го разправя сигурно насам-натам, както ми каза за онова момиче от чужбина , че още докато е бил ин рилейшъншип, го е лайквала хипер много , но нямало шанс. Не искам да съм в такава позиция никога, защото докато има бариера на познанство, сърцето е цяло, а после кой ще го лекува , пак ли да викам неволята хахах? Отказа и вълшебно писмо, и преди да ме съдите че може би е бил болен на 8ми март или зает с обожателки , да кажа само , че 2 пъти ми написа че си почива (релаксира).

От началото на месеца едно високо момче се качва на моята спирка Детски ясли, и остава едно място свободно, за гаджето му която се качва след 2 спирки на Детски дом.

Правиха ми впечатление че се чакат и се гушкат, докато , не стана така , че 294 беше адски пълен и аз бях от вътрешната страна. Тя се качи после и седна в него , почнаха да се мляскат , да се лигавят , целият автобус слушаше звуците им. Стана ми неудобно и станах , да седнат поне на 2 седалки, а не 1 в друг. Слязоха на метрото , на моята спирка, качиха се на моя влак , всъщност аз можех да изчакам и този влак за летище София , ама този за бизнес парка е много секси, понеже виждам батковци с костюми и сутрин плакна малко очи.

Вече няма … не искам да им гледам лигите, точно натрапени в очите ми, като невиждали са. Ужас.

-          Милоо ще пробваме ли тази поза довечера ?

-          Милоо ще ми купиш ли кафенце.

-          Милооооооо

-          Милооооооо

Бляк. Толкова са изкуствено фалшиви и пошли , че от километри си личи , че няма тръпка нито блясък в очите им.

И да завърша с нещо позитивно, за мен. Викнаха ме днес шефовете , и ми говореха много неща , или по-обобщено ,че са доволни от мен и ми увеличават заплатата с не знам колко процента, но като сума са 40 лв чисто. Йеееееее това е първото ми увеличение в живота, много се радвам, не само,че ме оцениха а работя 2 месеца там , а и че обичам работата си и се развивам с желание и стремеж от моя страна.

„Моя тиха радост, лека нощ“.


image


 

 



Гласувай:
5


Вълнообразно


1. krumbelosvet - Стискам палци
11.03.2020 23:41
Късмет!!!!!!!!!
Много КЪСМЕТ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110697
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930