Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2016 18:57 - 60 факта за мен
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 669 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Оле севиля! Опс, сбърках поздрава 😃Здравейте любими читатели,благодаря ви за подкрепата и ви желая едно запомнящо се изпращане на 2016та година.Решила съм последния постинг от тази година да бъде посветен на мен.Скромност ли е да се опише хаха.Ще споделя с Вас 60 факта за мен.Е,приятно четене :)
1.Родена съм на едни и същи ден и месец, като баща ми само че в различни години аз-03.11.1995,а той 03.11.1969
2.Никога през живота си не съм се напивала.
3.Имам сестра,родена 2001 година, и починала месец след раждането и от тежко инвалидизиращо заболяване.
4.Нямам много приятели.
5.Детството си прекарах с мои братовчедки,които ме използваха и се подиграваха с мен.
6.Не съм имала щастливо детство.
7.Повече съм плакала отколкото съм се смеела през живота ми до тук.
8.Бях по-развита от връстниците си и рано почнах да нося сутиен 6ти клас.
9.Когато бях 5ти клас от момиче се превърнах в девойка.
10.Макар че всичките ми хормони са в нормални стойности имам увеличено окосмяване и преобладава тестостерона в моя организъм.
11.Не искам да имам деца.
12.Не съм правила никога домашно парти.
13.Не съм била на гости с преспиване.
14.Имах домашен любимец котенце Еци,когато бях 9ти клас привързах се към нея и ми я убиха.Много плаках от тогава не галя животни и не се привързвам към тях.
15.Майка ми работи на село, а никога не  е искала и ме е учила,че нещата не стават както искаме, а както е писано.
16.Нямам шофьорска книжка и нямам желание за такава.Много катастрофи са помрачили щастието в моето семейство и това ми е като белег.
17.Не съм имала първа целувка.
18.Не съм срещнала любовта на моя живот.
19.Червения е любимия ми цвят.
20.Още имам вечерен час.
21.Родителите ми винаги са ме държали изкъсо искат да знаят с кой излизам,къде и кога ще се прибера.
22.Харесвам венецуелци,аржентинци,мексиканци,колумбиици - огън мъже.
23.Любимец ми е Хуан Пабло Раба, Хорхе Енрике Абео, Алфонсо Херера, Факундо Арана.
24.Най-красивата жена е Норкис Батиста!!
25.Аз съм отговорник на курса.
26.Не съм се сприятелила с колегите от курса.
27.Обичам спагети.
28.Колекционирах салфетки като малка.
29.Ходих на пеене в читалището и на народни танци в клубчето,казаха ми че макар голямото ми желание с плоското стапало, не ме искат в танцовия състав.
30.Имах мания да си режа ноктите от стрес и ми се подиграваха, ноктите ми бяха впити в месото.
31.Пипах си косата и ми се омазняваше,често поради горе споменатата причина.
32.Имам страх от водата.
33.Едното ми ухо е по-голямо от другото,защото като бебе съм спала на една страна.
34.Винаги съм била подигравана заради наднорменото тегло.
35.Имах парамон като малка Злата Лопата.
36.Не съм имала собствено мнение слушах братовчедките,за да си играят с мен.
37.Пренебрегвала съм майка си,за да ме играят и да съм с момичетата.
38.Обичам да спя.
39.Никога не съм имала лидерски качества.
40.Алергична съм към среброто.
41.Никога не съм пробвала цигара.
42.Имам една операция правена- киста на опашната кост.
43.Любими:
-песен: Тежко мина младостта ми, Не те заслужавам, Cambio dolor.
-парфюм la nuit
-филм Непроследим
-град Петрич
-град който искам да посетя- Каракас
-книга- Целувка за Ана (поредица)
44.Не харесвам кльощави момчета.
45.Идеала за момче ми е висок,умен и избръснат.
46.Не вярвам в извънземните.
47.Не вярвам в научните опити.
48.Вярвам в Божественото начало.
49.Вярвам в Бог.
50.Не съм много ревнива.
51.Обожавам ароматните свещички.
52.Любимия ми аромат е на ванилия.
53.В чантата ми винаги има шоколадов бонбон,и малко тефтерче.
54.Не харесвам да чакам.Това адски много ме изнервя.
55.Винаги съм подранявам за важна среща.
56.По-често поствам в инстаграм, а не във фейсбук.
57.Обичам да изобретявам разни неща.
58.Имам дневник от 8 годишна.
59.Обичам България, Родолюбка съм и сърцето си давам за майка България.
60.Винаги ще живея и работя тук!






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110708
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930