Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2016 14:05 - декември е !
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 327 Коментари: 0 Гласове:
1



 Декември е! Месец на чудесата.Месец на равносметката,Месец на Дядо Коледа.
Като казах,равносметка ясно осъзнавам,че не всеки ще си направя такава, за повечето декември и Коледа се свързват със суетата и пиенето и хапването.Малко са тези дето ще теглят чертата под отминаващата година и ще премислят всичко случило се добро или лошо, позитивно или не до там...
Днес е Варвара, наред с яденето на варена царевица, трябва да правим добри неща,да сме щастливи, да си купим нещо, за да имаме пари през годината и да си мислим за желанието през целия ден и то ще се сбъдне.
Какво правя аз ли? Сутринта пребрах буркана с вода,който оставих на прозореца да ми върви по вода, и под него имаше стотинка, ритуали нищо повече хаха. Събудих се, взех книгата да почета, закусих, поучих, помогнах на мама с една презентация, закусих обилно с царевица, взехме си с приятелка топло мляко с какао и се прибрах. Днес не се ходи по гости,който ти влезе в къще си остава късмета не зависимо дали е добър или лош. Направих моята част от доклада за Хеморагичен инсулт. Рехабилитация и се отдадох малко на балсам за ушите и сърцето- музиката, знаете да ми е весело през цялата идна година.
Като почнах да пиша за рехабилитация се сетих,че се обадих на менторката, вчера относно обявата за студентски пракики в нейния Физиоцентър, за да знам аджеба има ли смисъл да се надявам, след като изпуснах срока,а кандидатите са повече от космите по главата ми хаха. Каза,че вторник ще ми даде категоричен отговор.
Мисля да се изкъпя и да се отдам малко на разкрасителни процедури и да уча,да уча,да уча много, знаете, за да ми върви на учене през годината. След тежкия ден ще се разходя с добър приятел за отмора и вероятно ще си легна с кокошките,както винаги,но преди това ще се отдам на книгата,която толкова ме завладя " Красиво начало" от "красивата" поредица.
Хм снега вече се стапя, но коледното настроение е обзело всички. Нямам търпение да си отида у дома. София ме депресира никакви традиций нямат хорицата тук бляк ... 
Тук нищо не ми е празнично, къде е мама, къде е тате, къде е сестра ми, баба Злата, и коледната елха и обстановка, къде саааааа :( Искам да си ги гушна, най-щастлива съм,когато съм у дома, и на край света, с тези хора ще съм си у дома. Липсват ми.Декември .... моята година мога да я опиша само с един куплет от най-арната македонска песна : 
"... Помина година цела
тежка ко планина 
мене ме остави сама 
кай друга замина 
та на гради ти спие 
нежно те милува 
а мене тежко ми е
без тебе не можам... Огън що гори в градите яз да го изгаснам ... моево сърце ранено за тебе болува и вела солза не може да го излекува "
Бъдете добри не само днес на Варвара, а през цялото време, обичайте близките си,бъдете с тях на Коледа, на най-семейния празник. Обичайте, макар и да се опарите.. ! Не губете време с лоши хора, времето е ценно давайте го на тези,които биха го оценили.
... " Песна барем утеха за све, що го нема, нема край мене... "
Петричани сме добри хора, не е случайно, че жаркото слънце е навсякъде около нас, по всяко време,защото са ни такива юнишките сърца силно любят, нямат омраза в сърцата.Такива сме арни хора
. Бъдете добри, като нас :) Приятен Варварски ден хаха 




Тагове:   декември,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110653
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930