Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2016 21:51 - от първи, поглед.. не! Избори
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 483 Коментари: 0 Гласове:
1



Да, минаха вече изборите за президент. Малко умора,повече напрежение и вече имаме нов президент. Няма да се задълбавам на политическа тема.Повече от ясно е,че нито на мен нито на вас ще ви бъде интересно.
На първите избори на 6ти точно след Задушница,беше по-натоварено,постоянно опашки и нямахме време да отидем да хапнем,едва успях намеря малко време да отида да гласувам в секцията,която бях разпределена.На следващия ден пътувах в 6 часа сутринта за София.Цяла седмица бях като болна, Но това не е най-тревожното, по-гадното е,че в събота имах лекция до 15:30 часа, и трябваше да тичам за автобуса в 16 часа в събота, валеше дъжд и си бях изморена в 20 часа у дома в Петрич,като на следващия ден трябваше да стана в 6 часа,за да отида да отворим секцията.Работихме цял ден,после се случи нещо не очаквано..
Точно,когато смених г-жата,която беше на списъка да записва данните на гласуващите,дойде едно момче от съседната секция да гласува,и уж всичко беше на ред.
След като момчето продължаваше да стой там пред стаята в коридора дори,когато се върна г-жата, тя го попита какво има. Той каза,че не е гласувал дойде до списъка и провери,че е гласувал и се смееха.Явно не им разбирам тъпите шегички,после пак беше там пред нашата врата и постоянно гледаше към нас !? Какво иска мамка му ?
Излезе г-жата да го попита,по коя се заглежда,понеже имало само баби и едно младо момиче.О,да аз съм младото момиче. И досещате ли се ? Уж мен заглеждал и искал да се запознаем, аз казах,че не се връзвам на техните лигости, и че не съм за майтап.Вкара го вътре и се запознахме,после уж тя искаше да отида с нея,за да си купи чай.Отидохме и тъкмо си поръчахме тя се измъкна да се вижда с колежка.О,Боже! Остави ме сама с това момче, с което не искам да се запознавам. Какво да направех ? През цялото време стоях и гледах в една точка, а той ме разпитваше ... 
- От Петрич ли си си ?
- Да..
- Интересно,никога не съм те виждал.
-Добре.
- От кой квартал си?
- От Дълбошница.
- Аз съм на 5 мин от тук (у-ще Вапцаров) , имал съм гадже от Длб, сигурно я знаеш . 
- Не.
- В гимназията ли учи? 
- Да.
- Аз работя от 8ми клас, сам си изкарвам парите,не искам да товаря нашите.Работя в Стримона.
-Значи, не учиш ? Ясно. Да влизаме,че ми е студено.
-Добре.
Студено ми беше в душата.Защо не учи? Само тъпаци ли се заглеждат по мен ? Какво се случва? Веднага в съзнанието ми се появи образа на баба ми,която казва 
- "ееее не ли е висшист, мани го тогава"
По-късно се беше преоблякал и пак идваше в нашата стая,даже сядаше до мен.
Искаше ми фб,писа ми,ама като каза,че не знае какво е рехабилитация и до там.
Аз заминах на София и той продължи да ми пише иска да се видим ама много ми е неук, а да изляза в Петрич с него,означава публичен линч за мен.Не мога да го допусна,поне да беше свестен, ама и за "опознаване на тела" говорише и някак си,всичко ми се смачка, жалко че по мен се загледа такъв екземпляр,но не искам да съм груба.Казах да не си пишем вече, че няма смисъл и дано не съм била прекалено груба и гадна. Дано не ми се върне и на мен, такова отношение.Неловко се чувствам,че постъпвам така, много е възможно да се видим,все пак Петрич не е голям град.... Ох, не се чувствам добре...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110556
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930