Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2017 15:22 - RIP
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: Коментари: Гласове:
2

Последна промяна: 05.01.2017 18:13


 Защо се случват нещастията ? За да ни научат да сме по-силни. Да бе да! Има къде къде по-подходящи начини,за да става човек силен и да се калява без да си пати и да страда като черен дявол.
Ммм да,добре ми почна 2017та,едва 5ти тъп януари и бам взе ми братовчеда. БЛАГОДАРЯ ТИ,НОВА ГАДИНО. Като изключим факта, че съм наранена и безкрайно тъжна в момента, нека не изпускам добрия тон, не че го заслужават ами от човечност, качество, което не е присъщо за тях.Кои са те ли?
Въпросните ми "КОЛЕГИ" здравните работници в община Петрич.Нали трябва лекарите и сестрите и рехабилитаторите да помагат? Нали когато имаш нужда от здравни грижи, именно те са хората,които трябва да помогнат? ДА ама не...
Оказва се, че ако не си човек на някой, ако не бутнеш малко кеш,оставаш на произвола.Умираш от болка на болничното легло.
Мноооого съм тъжна,разочарована и ядосана.Ей живи хора сме и в този момент, аз с пълно съзнание казвам,че подкрепям ромите които нападат лекари  отнемащи живота на техните близки.Дори съм по-съгласна да има равноправие ти отнемаш живот, отнемат и твоя. В противен случай безчинствата продължават.
Ето какво се случи. На 26ти по обяд братовчед ми бате Наско получава болка в крака и му се надува.Брат му го закарва на болница, където всеки очаква че ще получи помощ,нали?Оказва се,че има гангрена на крака и преплитане на червата,правят му операция и дотук добре.Какво мислите следва ..

НИЩО! ТЕ НЕ ГО ЛЕКУВАТ!МИСЛЯТ СИ,ЧЕ НЯМА ПЛАТЕНИ ОСИГУРОВКИ И ОТКАЗВАТ ДА ПОМОГНАТ.

Докато човек се бори за живота си,те го оставят да си отиде.Превивал се е от болка,но не му боцнали болкоуспокояващи,а демонстративно хвърлили спринцовката в кофата за боклук.... нямам сили да продължа,знаете какво следва нали...?



Гласувай:


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110277
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930