Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2020 22:21 - Летни емоции
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 262 Коментари: 0 Гласове:
2



image


В Созопол съм хора, много е красиво и много спокойно. Виждам чайките да летят над базата и те в своя полет пишат името на Специалния . Вие разбирате ли , че цялото черноморие мирише на него , а той .... дори Не е забелязал, че още същата нощ когато го блокирах, го деблокирах. И като гледах, че е онлайн аз му пишех ... а той "оо нали ме бе блокирала." Събирате ли 1 И 1 .. на него не му е пукало,за мен, почнал е да си се зарибява с онова момиче, с което е излизал и вече всеки пък като е онлайн той отделя вниманието си на нея. Сега вече като знам,че тя е на мястото на което аз исках да бъда... вече знам че края е настъпил и излязох с Тоши.
Много е добър , счетоводител зодия телец, ще дойде от Пловдив да живее при мен Ииии е голяма кротка душица.
Нещото което и при него ме дразни е, че има най-добри ПРИЯТЕЛКИ.
Схващате ли намека още един , който за уж приятелката си ще ме заебе. Очевидно трябва да се науча да го приемам и това. Наивността му е повече и от моята .. ходи да закарва като такси всички приятелки и приятели София-Пловдив - Варна му е като улица ей така си ги минава само да им изпълнява желанията. Като цяло е хубаво момче, добро е . Предишната му приятелка много го е муфтила за пари и аз гледам да съм възможно по прибрана и да не си поръчвам много неща въпреки че аз ще си плащам сметката той гледа и от това му става гадно. Мисли че всички са като бившата му.
Истината е , че съвсем не ми е толкова гадно като говори за бивши и приятелки, както когато говореше Специалния. Някак си да пак е тъпо да ми говори за други момичета ама все тая казва го Тоши, а не Спешъл.
Разбирате ли как дълбае в ума ми макар , че реално го няма и не ми обръща внимание вече. Той се е обвързал с онова момиче с което излизаше докато си пишехме и вече му е по-спокойно без драмите които очевидно аз му носех.
И знаете ли какво още със сутрешното чуване на гларуса започвам да мисля за него и си казвам дали ако дам на гларусчето писмо няма да му го занесе Ииии дали в това село дето е той има гларуси изобщо той никога не ми е снимал за да ми покаже. Ами предишните писма дето му пратих с част от сърцето ми ...? Помните ли ? Те въобще нямаха за цел да ме остави , а напротив НИКОГА да не ме оставя. Дори и когато е с нея и си излизат и правят супер много секс.
Не мога да дам шанс на Тоши ... Да идва до тук за да се видим, ще ходим и заедно на море, но защо ми по-скоро приятелски отколкото сантиментален. Дали защото няма неговия глас, или ръцете не са подобни или защото не е висок и... или защото се оригва, когато се опитва да ме целуне??? Къде се крие истината? Защо ми е далечен въпреки милото му отношение ?
Защо от него не очаквам жестове , а получавам хиляди доказателства за любовта му. А от Специалния все чаках да ме потърси, да ми обърне внимание, да ми се обади да го чуя , да изпрати едно писмо и да го намеря в пощенската кутия и там да разкрие какво всъщност е чувствал към мен от началото та чак до сега ..
Това така и няма да стане никога ... той не е от хората, които умеят да чувстват. Беше казал веднъж , че само аз го мисля за такъв , защото само с мен се държи така, а на тях им обръща внимание и те го мислят за супер добрия.
Знаете ли какво на всички вас дето ме питат какво става с историята за Специалния докъде сме стигнали и т.н Истината е , че пак ми се върнаха паник атаките , когато останах сама в апартамента, на 2 пъти се събуждах през нощта обляна в пот и червена от задух, не можех да удържа сърцето в гърдите си, то така се бонтуваше , че искаше да излезе. Пиша тази история още докато бях на морето.
После се прибрах тук и цялата празнота ме връхлетя. Вече съм добре. Измъкнах се и от тази криза. Сърцето изглежда никак не иска да слуша ума.
И тези 2 седмици, в които мислех , че нищо няма да се промени и отношенията ни пак ще разцъфтят , така и не се случиха. Истината е тази , която тайно избягвах да мисля, която отричах и не исках да се случи, защото не го заслужвах , въпреки всичко случило се в последно време.
Но това ще напиша сега и ще разкажа в следващия си пост.
 image



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110577
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930