Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2020 22:46 - Защита ...
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 265 Коментари: 0 Гласове:
1



imageТочно на 26ти вечерта, когато си подготвях защитата и преговарях , му писах. С едничката надежда, че още ме помни и не прегръща друга толкова бързо. Ума ми всячески ми казваше , че съм глупава и трябва да го забравя, още когато си писахме и той излезе с онази другата, аз разбрах , че всичко е загубено. Но клетото сърце не искаше да повярва, до последно си казваше „ ти си важната за него, с теб иска да се види , не може да започне нова история при условие, че не е видял какво ще стане с нас, как ще се развият нещата помежду ни.“ Той ми казваше и показваше по свои начини , че и аз съм специална за него , защо толкова бързо се промени …
Знаете ли колко боли да плачеш и вътрешно и външно едновременно, и да не спираш да се питаш, къде си сбъркал , защо се е случило така , че толкова да те боли , като единствено се опитах да му дам РАДОСТ.
Мислех , че и на мен гледа с онзи трепет, с който и аз гледах на него и го очаквах с нетърпение и вниманието му и цялото му същество. Сега като връщам лентата назад и си спомням за стиховете и изненадите , които му давах с цялото си сърце и как всичко имаше значение, защото го обичах и той се радваше …. И накрая не запомни датата 27, не ме поздрави , не ме отрази , а напротив …
Каза, че не може всеки да бъде специален за него. Представяте ли си , колко много боли… за тези 7 месеца трябваше да ме е разбрал що за човек съм … че не съм като другите , че не съм всеки НЕ СЪМ ВСЯКА …. ЗАЩО НЕ ГО РАЗБРА ? ЗАЩО ТОЛКОВА МЕ ПОДЦЕНИ И ЛЕСНО ЗАМЕНИ???
Ами онзи таен чат дето си беше личен за нас ? С всяка ли правиш така ? Защо така се подигра с чувствата ми ? Не ти ли беше по-лесно да ме блокираш , вместо така да ме разкъсаш ?
Няма такава болка , читатели , дано не ви се случва никога, особено от някой който ви е видял гол и уязвим , някой който сте обичали толкова много.
Това се случи на 27ми , точно в деня на защитата… когато все още таях надежда, че ще пише едно успех, ще се справиш, вярвам в теб ,или честито магистре , не съм се съмнявал ,че ще се справиш …..
Нямаше нищо …напротив даже не се сети , кой ден сме.
И на фона на насилственото отнемане на девствеността ми, самотата от това , че ме напусна уж най-добрата ми приятелка , и точно тогава беше рождения й ден, паник атаките, разочарованията …. И той ме прати по дяволите , като ми пръсна сърцето и ме разкъса на 2 с това , че вече има специална за него ииииииииииииии че съм , била съм и ще си остана една никоя за него. Като му пожелах късмет с нея , пак арогантно ми каза , че няма нужда от такива пожелание, защото са им излишни , щом имат 1 друг значи имат всичко и са щастливи и влюбени.
Не знам вие как бихте реагирали от прочетеното, но аз вече се отказвам даже и от това да мисля, че все някога , някъде ще го видя ….
Стана 27ми и отидох на изпит , бях притеснена , но се справих отлично. Сложих си усмивката и отидох с колегите да се почерпя…
:(
Сега единственото , с което ще свързвам защитата, е това...
Подкрепян и зачитан и уважаван от мен на всеки негов повод, а аз получих забрава ... Благодаря .  

image
image
image

image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109455
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031