Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2021 11:20 - 30, от мен.
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 472 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте мили блог читатели, снощи в 19 часа ме изписаха от болницата и вече съм си вкъщи , остана ми малко административна работа да взема и да дам болничните , където трябва и от 1ви юли съм на новата работа.
Сега вече всичко е свършено , остава ми само да си изгладя екипа и да се приготвя за утре и в 7 трябва да съм там. Много се притеснявам как ще ми мине първият работен ден утре. Но важното е, че почва нов , чист лист в живота ми.
Днес е рожденият ден на Мр. Р , почти са готови всички подаръци, остава само да дооправя украсата вкъщи и да го зарадвам , като се върнем от гости при техните. Днес е специален ден за мен , за нас , защото сме заедно половин година и градим общи планове за семейство и бъдеще.
А сега ще отговоря на едни от въпросите, за които ми писахте.
1. Преди да говориш по телефона, понякога репетираш ли какво ще кажеш ? Защо ?
- Да , случвало се е да си репетирам репликите , но в стремежа си да не заеквам като говоря.
2. Имаш ли своя представа, за това как ще умреш ?
- Да, мисля , че ще имам деменция или ще съм сляпа и ще ме изоставят в дом , да се мъча и да умра.
3. Назови 3 общи неща, които мислиш, че ти и твоя партньор имате ?
- Че и двамата сме сериозни , че гледаме в една посока за съвместно бъдеще и … , че обичаме да се разхождаме сред природата.
4. Кое е твърде сериозно , за да се шегуваш с него , според теб ?
- Живота , здравето и смъртта.
5. От смъртта на всички , в твоето семейство, коя е най-обезпокоителна според теб ?
- На дядо ми , почина в съня си ..
6. За какво мислиш през нощта, когато не можеш да спиш ?
- За проблемите , и не казаните неща …
7. Кой е най-досадният ти навик , които хората смятат , че имаш ?
- Че се взирам в хората, те се плашат като ги гледам така , и че си пипам ръцете вечно може би.
8. Ако беше анимационен герой какво щеше да ти е името и как би изглеждала?
- Хаха не веднъж съм казвала ,че щях да се подвизавам под кодовото име голди Зи, и може би като Джеси и Джеймс от екип ракета с такива облекла , и като такова човече се представям.
9. Кой е твоя интерес , за който много хора не знаят?
- Може би метеорологията и звездите .
10. Какво се надяваш никога да не се промени ?
- Общуването с хората и излизането сред природа , макар да знам ,че в далечно бъдеще всичко ще е виртуално дори и разходките.
11. Какво искаш да правиш по старомодния начин ?
- Годежа и писането на писма.
12. Каква мисъл те занимава много напоследък ?
- Защото роднините спират да уважават близките си, не смятам , че е нормално.
13. Кой е най-лошия съвет , който си получавала?
- Като не ти харесва откажи се , има много работа .
14. Кой е най-трудния урок, който си научила ?
- Че няма незаменими хора, всички се заменяме.
15. Какво мислиш, че хората виждат, докато те гледат ?
- Наивно момиче, без мозък.
16. Какво за теб е дом ?
- Там , където са хората , които обичам и те ме обичат .
17. Какво предпочиташ да прекараш 5 дни като проучваш света на Дисни или Ню Йорк ?
- Оо определено Дисни .
18. Изгреви или залези ?
- С 2 ръце залезииииииии.
19. Ако можеше да имаш само един изглед през прозореца си, какъв би бил той?
- Искам да виждам небетоооооооо, но без птици да ми гукат на прозореца, искам да виждам моретооооо, но без чайките досадни, искам да виждам планинииииииии, но без мечки и вълци да излизат по тъмното и да ме плашат , искам да виждам родния дом, но майка ми винаги да излиза от прага.
20. Къде искаш да се пенсионираш ?
- В Петрич, и там да ме погребат.
21. Ако трябваше да живееш 1 седмица без интернет , какво би направила ?
- Четене на книги , ходене на танции, разходки в парка, игра на федербал, преосмисляне на живота и така.
22. С Кое десетилетие се свързваш най-много ?
- Определено с това на 90-те години. Аз съм дете на деветдесетте.
23. Когато посещаваш нов град , кое е първото което правиш ?
- Настанявам се , почивам си и после тръгвам не зей пазар хаха.
24. Какви книги обичаш да четеш?
- Романи, поезия, психология.
25. Кога за последно плака пред някой друг ?
- Преди няколко дни, когато говорих с класната ми , за оценката на сестра ми .
26. Кой е правилния брой хора, които каниш петък вечер ?
- Малък но ценен брой , само най-близките. 4-5 човечета.
27. Коя е любимата ти лична снимка?
- Тази на която съм с пиринска носия.
28. Какво е нещото, което си научила за себе си, но никой друг не знае ?
- Че мога да простя почти всичко .
29. Какво мислиш , че следва след като умреш ?
- Нищо , живота си продължава , все едно с мен или без.
30. Каква предпочиташ да бъдеш притеснен гений, или радостен простак ?
- Естествено , че притеснен гений, защото притеснението се преодолява , а простотията никога.
Благодаря ви ! 30 години Мр. Р и 30 въпроса с най-искрените ми отговори.
Препоръчвам да прочетете на Рилке, невероятната книга – писма до един млад поет. Заслужава си наистина.

Лъжа ли беше първата ни ласка?... 
Или за ласки само бях мечтал? 
Затуй ли нощем все насън ме стряска 
един копнеж - роден, но неживял?... 
Със теб си имах някога огнище. 
Там греех две премръзнали ръце. 
Гордеех се пред всички с него: "Вижте, 
от туй е топло моето сърце!" 
Домът ми беше толкова уютен! 
Бедняшки, ала спретнат беше той. 
Едно дете люлеех там на скути 
и тоз немирник беше мой и твой. 
И мой бе оня щъркел, дето лятос 
под нашия въртеше своя дом. 
И моя беше ти, заради която 
света бих минал три пъти пешком!... 
Но моя бе и мъката, а нея 
не слагах под глава, когато спях... 
И този дом измислен тя отвея, 
и този дом измислен стана прах... 
Затуй към всеки светъл чужд прозорец 
издигам днеска последа си ням 
и радвам се, че вътре има хора - 
дечица, смях, огнище има там! 
Аз всяка чужда радост съм обсебил - 
деца ли срещна - милвам с две ръце. 
Светът е мой...Но ако те има тебе, 
как пълно би било това сърце. 

Дамян Дамянов
image
 



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, zdrachna. Мисля, че по ...
04.07.2021 22:01
Здравей, zdrachna. Мисля, че по първия въпрос си права, защото и аз понякога репетирам. Например, когато имам да изнасям презентация, доклад пред конференция, важен разговор при пускане на молба пред институция. Всеки сам решава как да действа. Много важно е отношението към хората и дома, семейството, поне за мен, а когато си формулирам правилно въпросите- става по-лесно разрешаването им.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110272
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930