Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2021 12:54 - Великденски и следВ страсти .
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5622 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте любими блог читатели. Как сте Как ви минават дните .?Доста бях заета тези дни много работа и много писане по книгата ми. Искам възможно по-скоро да я издам. Нямам търпение тази ми мечта да стане реалност. Ходихме да гледаме филма жигули беше уникален, много ми хареса. Дори накрая се разчувствах, когато дъщерята на главния герой излезе на сцената. Беше много трогателно. Но не искам да разказвам целия филм , за да си го гледате вие и да си направите сами мнение. Естествено " оркестър без име" е много по-добър , но класиката си е класика. Знаете как е , трудно може да се хареса нещо толкова много и копието му да стане същия хит.
Музиката беше добре направена, героите и персонажите също , аз много харесах Соня , а мистър Р русата , дето е франсе.
И не само това , напоследък не виждам нищо, което да ни свързва. Не съм щастлива с него и не искам да имаме дете от такъв човек. Няма път който да не ме разочарова, а и се уморих от това да го търпя . За тези 4 месеца може би 3 пъти му казвам край , и вече нямам сили да продължавам.
Трябва да хвърля бумеранга и този лош късмет да не се върне при мен.
Уви все си казвам няма вече , но като се сдобрим почвам да забравям за различията между нас. Първо казвам нормално е да сме различни , човек с човек еднакъв няма, после се проклинам , че пак прощавам едно и също нещо. Този пореден път на появата на Милена ми идва наистина в повече. Сърдих се , не му говорех , той ме гледа жално , аз се разчувствах и пак му простих. Знам , че това пак ще има край и рано или късно ще настъпи , но не искам да си губя времето с този човек. Защо ми дава надежда за дете? Защо ми казва , че е сериозен и иска да си живеем заедно ?
Винаги човешките взаимоотношения са били много трудни за разбиране от мен. Хората са различни и не може да се прилага шаблон за отсяване на качествени и не чак толкова .
Знаете какво казват за доверието, че веднъж усъмниш ли се в някого , трудно би му се доверил е да ама не баш. Първо да трудно вярваш и все се съмняваш , но все остава една малка надежда и все си казваш добре , така е , щом казваш вярвам ти, но вече друг е въпроса до къде аджеба се простира тази вяра. Като цяло живота е низ от възможности , възможност да ни обичат или възможност да ни лъжат, както как да ни обичат и колко да ни лъжат.
Стигам до фаза, в която повече искам дете и семейство отколкото да си играя на детектив. Той сам си казва Милена пак звъня, вдигнах й, предложи да излезем да пием бира, аз й отказах. Е да ама... 2 дни подред говорите? Защо ? Какво толкова не си казахте ? И 2та пъти й отказах и затворих , казах й че е долна има си гадже ама се виждат само уикендите.
И аз какво да направя? Да те пазя като куче пазач ли? Прави каквото искаш, човек реши ли нещо начини много, за да го изпълни.
Така , че пълна свобода му давам. Даже няма да го питам какво прави и с кого говори. Идеално знам, че сега като ме няма за празниците той ще има безброй шансове да се види с нея . Няма какво да направя по въпроса .
Даже смятам като се прибера за празниците да не му вдигам и да не му пиша като иска да е сам и свободен ще му дам свободата. Каквото иска И зависи от мен аз го давам . От там нататък няма какво да кажа повече . Ще видя как вървят нещата и на база това ще се сложи края .
Получих отговор на писмото ми към министерството на здравеопазването, макар че е в оставка не очаквах толкова бързо да реагират на отправената ми молба за работа. Отговори ми заместник министъра, с копирани писма от негово име към националната болница за рехабилитация и специализирани болници за рехабилитация.
Сега чакам само да ме потърсят. Ако това изобщо се случи.
До тогава чакам и не спирам да кандидатствам за обявени в джобса работи.
Вече имам 9 свалени килограма за 42 дни, продължавам напред с хербалайф. Да постигна моята цел с още свалени килограми. И майка ми се включи и тя за първото предизвикателство свали 3.3 кг . Сега имаме и рецепта за здравословен козунак и ще си правим от него. Чакам с нетърпение почивните дни. Освен да се видя с нашите и да си се прибера малко вкъщи да си почина здравословно без да тичам по
Адреси и да гоня градския транспорт.
Христос Воскресе любими блог читатели, но никак не ми е весело..
Хванах си автобуса за Петрич на 29.04 в 16 и 15 и 4 часа се лашкахме докато стигнем до града. На следващия ден мр Р ми съобщи , че е съкратен и аз нямах друг избор освен да се върна при него и да съм му опора , поне му казах да мине неделя . Защото баща ми има курбан тогава и е важно да присъствам и така стана. Присъствах си в неделя и понеделник си намерих превоз, за да се върна в София . Когато се прибрах се видяхме и той си изля мъката от съкращението и си бяхме заедно до деня за работа. После доведения му баща му намери работа за сряда и четвъртък и за 2 дни си изкара 120 лв. Радвам се , че си изкара парички , но се оплака от трудността на работата градинарство. Жегата тези 8 часа била нетърпима. След това петък , го оставих да си се наспи и отиде да ми вземе златистото калъфче за новия телефон . Ооо да забравих да ви се похваля , вече имам нов телефон самсунг а 71 , взех си среден клас телефон но съм много по-доволна от него отколкото от с 7 едж извит екран.
След като е минал през спиди , отиде до декатлон и взе нов и хубав федербал. После ме чакаше пред работата и отидохме заедно до овча купел зад НБУ , за да се запиша за курса за здравни асистенти. После се прибрахме, играхме федербал. Отидохме към блока и видяхме , че някакви момчета от блока са хвърлили камък по един човек от тези дето е по взимане на пари и имаше полицаи навсякъде, където се е случил удара.
И решихме да се забавим с прибирането и отидохме до Кауфланд. Като се върнахме полицаите бяха супер много в син бус , даже се бяха увеличили от предния път.
На 15ти май , съм на Правец на среща с треньорката и клуба. Много се радвам , че имам видима промяна вече с над 10 кг свалени.
Реших да възобновя отговарянето на ваши въпроси тип лексикон , и да пиша по-често в блога , поне 1 път в седмица. Дано само времето ми стигне.
Христос Воскресе , прекрасни. Бъдете здрави и обичани, и до скоро.
 



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Изглежда добре си прекарала пра...
09.05.2021 05:59
Изглежда добре си прекарала празниците, zdrachna. И аз имах няколко дежурства, но минаха добре и за мен. Доволен съм от постгнатото и както обикновено съм позитвно настроен. Само да споделя, че приеха моите два доклада към конференциите, за изнасянето на които се кандидатирах. След минаването им в залата имам право да ги публикувам.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 108933
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031