Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2021 13:51 - Вадене на нерви и на зъб.
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 310 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте, любими блог читатели. Знам, че всички от вас , които редовно ме четат, се интересуват от това , какво е станало на 22ри. Ще отговоря. Не съм доволна от случилата се ситуация. Сега докато си седя в къщи и си пия кафето , може би ще мога по-малко емоционално да разкажа това , че още една мечта не ми се сбъдна и остана за по-късен етап.

Знаех , че конкуренцията тази година е голяма, знаех че може би ще има по-подготвени от мен, но въпреки всичко имах надежда, че ще ме приемат . Всичко мина нормално, всички бяхме в уречения час в 230 зала , събрахме се всичките човечета борещи се за 3 места. Имаше малко изнервящо чакане , докато започне тегленето на въпроси. Темата , която изтегли едно момиче беше повече от добра, знаех я идеално и се зарадвах , че се падна тя. Бях доволна и писах повече от листите, които ни дадоха, наистина написах всичко , което знам и мисля, че нямах пропуски. Когато отидох до устния изпит , имах леко притеснение от това , което може да се случи, и че ще ме питат най-различни неща от другите теми в конспекта. Но единственото , което ме питаха беше , какво ще правя като работя в болница на 8 часов работен ден и като ме приемат договора на доктурантите е също 8 часов , а не можело 2 договора на по 8 часа. Предварително почнаха с тези предразсъдъци и то точно един член на комисията, при което знаех , че каквото и да кажа ще бъде излишно вече.

Все пак им отговорих, че старшата сестра и ръководството са много добри и разбрани и ще направят компромис и ако трябва ще ми направят промяна на договора, но явно с отговора ми не бяха много съгласни и доволни. Общо взето това ми беше устния изпит , понеже нямаха какво да питат по темата, защото съм изчерпала всичко, каквото има да се напише по темата. И оценката беше 5.75, което беше под чертата. При вида на списъка с оценките на всички кандидати , и това че имаше три 6-ци преди моята оцента и аз съм първата под чертата, направо си взех чантата и якето и си тръгнах , повече място там аз нямах, толкова ми беше гадно, че развивах нова паник атака в автобуса. Влязох в първия автобус и дори не погледнах кой номер е. Стана ми гадно , задушно, и ми се виеше свят. Толкова много ми беше гадно, че като видях , че ми звънна майка ми, нямаше как да не заплача. Личеше си, че е разочарована от мен , макар , че не го каза.

Приех го , с течение на дните, и вече не плача като си спомня за неуспеха си. На следващия ден, с танците пътувахме за Пирот , Сърбия. Почти всички се отказаха да пътуват със семейството, по-старата двойка от танците, аз обаче нямах проблем с това. Бях по-спокойна , когато пътувам с по-опитни шофери. Ние сравнително бързо преминахме граница, но чакахме другите коли да минат , за да ходим заедно до там. Изчакахме ги и тръгнахме, имахме резервация в механа Дукат, но беше за 12 часа, което на наше време е 13 часа.  Всички решиха , тогава да се разходим из пазара . Моите хора търсеха дълго време място за паркиране, и така изпуснахме другите. Докато от останалите коли паркират на свободни места по улицата, моите хора търсеха жилищно между блоково пространство и паркираха на един тротоар с кална локва , аз се притесних , защото колата после почна да боксува. И като слязох от колата нагазих в калта. Като минахме през пазара видяхме и другите , те си купуваха длюлева ракия и крушева. Аз обаче нали не пия и се въздържах да купувам , а и не бях много парички обменила само 80 лв , което са 5000 динара. Не знаех в ресторанта , колко ще ми излезе сметката и се въздържах от купуване , а и то май почти нищо не може да се изнася. След разходката из пазара , отидохме до някаква кула, която е построена в сътрудничество с нашия град Монтана. Видяхме разгледахме и стана време за ходене в Дукат. Понеже бяхме спрели колата в онова калище , и беше далече , ние се разходихме и ходихме пеша до там като питахме хората , защото не смеехме да включим мобилните данни., понеже казваха , че много ще ни таксуват после. В ресторанта платихме за всички плата с меса и салати , общо по 1 700 , аз оставих 2000 , защото нямах на дребно, а пък други имаше къде по-малко дават и май-накрая сме оставили точно без бакшиш, а всички дето бяхме от моята страна си дадохме повече без значение колко е , беше повече от разделената сума. После не исках да се прибирам с празни ръце и видях едни сладки, реших да взема за нашите и без това на следващия ден се прибирах на Петрич, защото съм пак в отпуск до 29 петък, когато пак съм на работа. Взех си и ми казаха 200 динара , аз взех 2 банкноти и си казах остават ми 1000 пак ми останаха пари , жената обаче ми каза , че са много тези дето й давам 2000 ,а не 200 . Когато тръгнахме да си ходим шофьора се обърка и тръгна към пътя за към Ниш и имаше едно билетче, където трябваше да плати като излиза от града 90 динара. И накрая към 2 часа и половина каране и объркване вече си бях в Студентски и ги питах колко им дължа , те казаха 10 лв пътни и 3 и 50 за сладките !? Аз им обясних , че си дадох динари за сладките , а другото момиче плати с български пари и те се комбинираха с нея.

Като стъпих на българска земя вече , единственото , което исках беше да си хапна една огромна палачинка с шоколад и ягодииии. И понеже дадох още един шанс на Мр. Р. Той дойде и ми донесе една обаче с бисквити , която не беше много хубава. Пита ме как сме си прекарали , но не можех много да говоря понеже бях уморена от пътя и ме болеше главата , после почна само да говори за това как иска още един шанс , как не сме имали един уикенд заедно без да уча или да работя , че не сме имали нашето си време , за да реша дали го искам или не и т.н . Реших все пак да му дам още един последен шанс, защото не ми е направил нищо лошо за сега , а само единственото , което му казах , беше , че не го обичам и не съм усетила тръпка към него, нито сега , нито с времето , нито никога. После каза, че той на 29 години , не търси да се влюби, а да открие някой, с който да си прекара времето заедно и да е сериозен. Но аз не го усещам така или иначе като сериозен човек, да определено е добър, но не мога да кажа , че нещо друго ни свързва . Той освен , че пуши супер много , обича и да си попийва, което не ми хареса. Последния път , като бяхме интимни супер много ме парише отдолу , а като пишках беше ужасно болезнено, все си мисля , че е от алкохола , дето пие.

А и тази Милена , която не спира да го търси и да иска да го разиграва не се е отказала от него , иска да си го върне. Той за сега казва , че не иска да се занимава с нея и , че  е спрял контакт , но последния път като говореха пред мен , той отиде в банята и каза , че е сам. А това никак не е за подценяване , но въпреки това забравих и простих и дадох още един шанс , макар ,че пак са се чували петъка преди да дойде при мен , и тя е знаела , че ще сме заедно , за да може да ни притеснява и това да създава дразги помежду ни. Въпреки всичко не се усещам като обвързана , макар , че отблъсквам всички заради него , не си пиша с никой , макар , че ми липсва внимание , липсва ми романтика , липсват чувствата....

Утре ще ми изваждат зъб , за да може да ми оправят съседния и мъдреца да отиде на негово място, на извадения. Аз не знам как ще се почувствам, за първи път ми вадят зъб , и мислех , че ще мога после да пътувам за София , но едва ли ще успея. Вие ми стискайте палци да мине всичко добре и да зарасне раната бързо , че както нищо не върви , ще бъде депресията по-голяма за мен.

Преди 10 минути се прибрах от зъболекаря, ако кажа ,  че не ме боли ще е лъжа. Този зъб, който трябваше да се извади, е мъртъв зъб, но здрави кости и доста трудно излезе. Като целта на доктора е да се предвижи мъдреца, който расте здрав на това място. Не знам как точно ще стане това предвижване, но спазвам това, което трябва да се случи, той ми изправи и зъбите , защото имах кръстосана захапка и един зъб зад предния, не очаквах че ще се освободи място за него , и ще си влезе в редичката при другите зъби. Изписаха ми антибиотик за 4-5 дни, ампула аналгин и да не ям и пия топли или много студени храни и напитки. И като за капак ми расте мъдрец отдолу точно под този изваден зъб. Леко ми се поду бузичката, която така или иначе е пухкава.

Да се върнем пак на горната , тема че не ме приеха и съм пълно разочарование за самата себе си. Понеже не минах първия етап, естествено , не ме допуснаха до изпита по английски , за който вече бях дала 500 лв и бях научила превода горе-долу на добро ниво, за което ми трябва 4 , за да мина. Обаче какво се получи, от първата книга 85 паунда , са дръпнали явно 400 лв , които не са осчетоводени, или оная поръчка от гуудрийдс, дето я направих и после я отказах, са ми взели парите и са блокирани , защото на приложението ми пише 400 лв блокирани, а вече ми бяха взели за първата книга пари , и втората я отказах. Обаче като ходих до банката и питах защото има промяна в салдата, първо пише едно, после ,че разполагам с друго по-малко с 400 лв, и тя каза , че това е сметка, която е преведена, но човека не си я е взел, и е от амазон, а аз вече платих едната книга, а другата я отказах !? Направо съм в шок , какви схеми ми въртят, за да ми дърпат 100 пъти пари от картата. Както и да е , аз не съм по тази част и не мога да си дам точно обяснение , дали са ми приели отказа или ще си дръпнат в крайна сметка парите. Споделям го това с Мр. Р и той веднага смени темата , много лош навик , като заговоря за нещо и не може да се включи и веднага сменя темата.

- бившата ми беше счетоводителка , при нея никога няма съмнения за салдото , то винаги си има обяснение.

- ами кажи ми го на мен , защото аз не го намирам.

- знаеш ли какво влияние имаше тя над мен, само ме манипулираше.

И хоп веднага сменя темата.

Да добър е , няма нищо против да си делим сметката и да се редуваме при плащането , но тая работа с общите теми и самата комуникация доста куца. А и моя толеранс към тези момичета  приятелки , откачена бивша и пиенето и пушенето вече ми идват в повече.

- то с времето ще се влюбиш , виж че прекарваме добре заедно.

- добре , та ние говорим на различни езици.

-да ама ни е приятно нали ?

- не съвсем , липсва ми внимание, интерес към общи неща и ЧУВСТВА.

- това , че ти нямаш, не значи, че аз нямам.

И после ми добавя шантавите си аргументи , че не мога да взимам такива решения , като съм само месец с него. Моника и Чанглър са били приятели толкова години преди да се влюбят.

И без това вече му обещах , че ще дам нужния толеранс , така че дано поработи върху тези неща , за да може да имаме напредък върху отношенията.

Иначе накратко , няма да спирам , да кандидатствам за докторантурата, когато и да обяват прием, мислех още една магистратура да запиша във Варна , и да продължавам да се развивам.

Изписаха ми антибиотик , и след като се престраша да хапна , след това ще пийна и дано се почувствам по-добре. И дано си намеря превоз за София, че не си ме пътува с рейса , защото там има сняг , натрупал и няма да мога да мъкна сама толкова много багаж , а като пътувам с някой от пътуващите в групата , ме спират близо до нас.

Приятен ден ви пожелавам и мечтайте, може и да се сбъднат мечтите .

 



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109496
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031