Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2021 17:30 - Нова година, нов късмет.. ново разочарование .
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 366 Коментари: 0 Гласове:
1



image




Здравейте мили блог читатели , и за много години. Пожелавам ви и на мен си пожелавам много здраве през тази година.
Да започнем разбора на събитията по ред на номерата.
1. Какво стана или става с мр. Р
2. Как минаха празниците.
3. Впечатления от прочетени събития .
Ще започнем с Р мистъра, който се обвърза с мен след първата ни среща. А в същото време си пишеше с бившата по Вайбър. Като се виждали с общата им компания я е питал как толкова бързо се е гаджосала с някой висок, понеже и той е висок. И аз това го попитах , защото я питаш след като и ти бързо се гаджосваш без изобщо да си ме попитал . Защото нали знаете как са в нашия край и преди ви разказвах , когато се къса момчето с пръст разваля кръга който прави момичето с пръсти , а при започване на гаджета се гушват и се пита искаш ли да си моето момиче и с пръсти двамата правят кръг. Без това да се случи той реши да се обвърже по фб но без да ми напише името , а само че е обвързан. И то за да дразни бившата , която явно още я иска и не му е съвсем безразлична. И като изключим тази глупост, беше добре посрещането което направи с меченце с букет с шоколад. И нормално отношение. Но после забрави за това , което беше в началото.
Най-голямото разочарование беше , когато започнахме да говорим за интереси . Аз тръгнах да говоря за болницата как ми минава деня , от кое съм възхитена и от кое не, какви неща харесвам и какви правя като хобита, за блога за поезията в инстаграм. Общо взето за вс което говорех той сменяше темата , прекъсваше ме или гледаше на другата страна. Това е повече от неуважение и няма как да го приема и да свикна с това . Първия път реших да говоря с него за този проблем и да кажа че това определено не ми харесва. Говорих , не си взе бележка, почна и други неща да прави егоистично, само на него на му е хубаво като сме заедно и да не мисли за мен. Една вечер пак си легнах със сълзи на очите. Най- много ме нарани предателството, когато му звънна Милена, и аз му казах да отговори, щом са приятели няма от какво да се притеснявам , нали ? Точно обратното , да говори пред мен , но после отиде в банята , и като тя го попита какво ново и къде е, той каза, че е САМ ??? Представяте ли си като го чух как се почувствах , ами да .. никак добре.
Приключи си разговора , и аз му казах щом е сам , да си ходи . Не може да яде на моята маса, от моята храна, да спи на леглото до мен , и да казва че е сам . А аз като тъпачка се променям и почвам да разбирам , че има жени приятелки , и по-скоро тая бивша и уж приятелка.
И с най-голямата си наглост ми казва „Като ти ме отрежеш , какво ще правя трябва да си имам резерва “ моляяяяяяяя? Едвам се сдържах да не викна то това не се търпи .
Резерва ще си има той , не стига че сам се написа обвързан , пък като говори с нея ще е толкова мило и ще се крие и ще казва че е САМ .
А АЗ ГЛУПАЧКАТА КАТО МИ ЗВЪННА МАЙКА МИ , КАЗАХ, ЧЕ ОБЯДВАМЕЕЕЕЕЕ , забележете числото което използвам аз , и тоя тъпанар.
Изобщо няма да отделям повече редове за такъв.
2. Как минаха празниците.
Семейно , обичайното , не ми липсваше това да излизам по заведения , едно че нямам приятели , друго че предпочитам семейния уют. Видях се със семейството ми, гледахме Коледни филми и на бъдни вечер , паричката се падна в меееееен. Много се радвам , защото това е първият път в живота,когато ми се пада паричката. Дано да ми донесе късмет , най-вече на изпитите , който сега следват.
Пътувах си за 3те почивни дни и после пак към Петрич, не можах на 31ви да си намеря превоз , затова пътувах с автобуса от 16 часа. Към 7 – 7 и 30 си бях в къщи и направо на масата , да посрещнем новата 2021 година. После на 3ти се прибрах пак в София , и ще съм тук до февруари, като после за уикенда, ще се прибера пак до моя град за 2 дни. Най- много ми е притеснено за изпита на 22ри, и ако го мина него , следващия по език ще е на 29ти. Притеснявам се , защото не намирам 2 теми от конспекта , а и като питам колега , дето и той ще кандидатства, не иска да ми даде теми и разчитам само на интернет.
3. Впечатления от прочетени събития .
Хората са полудели, всяка втора статия в интернет е на убийства. Какво хубаво носи това да убиваш. Поредната статия , която ме шокира беше онази на руския блогър, който мъчи и убива приятелката си по жесток начин и то в ютуб. Друг такъв показва , как изнасилва мъртвата си бременна приятелка, трети майка си убива , четвърти децата си , пети братя и сестри , направо АД.
Как може това, че отнемаш нечий живот , да ти носи радост ? Побъркал се е този свят . Побърка ги тази пандемия , но само някои , други и без нея са си същите и ги избива на жестокост.
Дай Боже тази нова година , е по-добра, по-нормална и с повече човечност .
image


image




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110459
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930