Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2020 14:30 - Равносметка 2020
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 828 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте мили блог читатели ! Много се радвам , че дойде това време от годината, и както си обещах , дочаках да настъпи датата , на която да отговоря на вашите въпроси , за него , за другия , за любовта , за университета, за отношенията ми към Моника и за всичко , което питахте през последните месеци на мълчание от моя страна.
Да всичко наоколо е украсено и празнично, обичам това време от годината, но не обичам да бягам и от истините , които се случиха през последната година. Ще направя нещо като равносметка на 2020.
Определено беше тежка година, но и определено я започнах по-щастлива от всякога. Намерих Георги и някак си бях по-разбрана от околните, определено знаех , че всичко каквото пиша или казвам , ще се разбере както трябва без да се извърта от съдържанието. Аз вярвах до последно , че това е моят човек , толкова много го вярвах и го исках , че живеех в мой свят на мечти и на планове за НАС.
Да но не всичко е януари. От декември до януари разбрах съвсем мъничко за него, не говореше, повече питаше , може би опипваше почвата , за да е сигурен дали човека с когото общува е истински.
От 6 януари до 6ти юни нещата драстично се промениха. Давах много , а не получих нищо, даже обратното , показваше ми се многократно , как с другите се държи добре, и помни рождените им дни, а на мен не. На въпроса писал ли ми е да ми честити ? Отговарям истината – не …
Дали ми е гадно и тъпо, не, дали съм обидена ни най-малко , през всичките тези месеци , не ми е направил уважението , че сега ли да очаквам .
От това не съм готов , не съм готов , до накрая ами сори ама вече съм готов и обвързан , аз направо бях в шок. А дали са сгодени и живеят заедно , не мога да знам , може да го питате . Може би им е рано за годеж , но той има опит и живеят заедно.
И тъпото мили читателчета, знаете ли кое е ? Че тази драма пак се опитва да се повтори. Но този път няма да чакам да ми се разбие сърцето, едва възстановено. На отговора дали е имало друг човек след Георги , отговарям – НЕ.
Нямах желание да чакам да се превъзмогнат бивши и когато съм до човека през целия път , да ме остави , само когато е имал среща с друга и да избере нея. Писна ми да избират цял живот другата…
Да имах няколко срещи , но нищо повече. Сега с последния човек , с който се почетвъртва, попетва историята , въобще няма да развивам по-нататъшни отношения. Най- малкото , че вече е бил сгоден.
Защо ме остави с цялата тази болка,
защо ме остави с всичките тези сълзи.
Върни тази нощ, когато те имах до себе си,
животът ми има ли смисъл без теб, ?

Не разбивай сърцето ми,
върни назад думата "сбогом".
Аз плача толкова нощи върни се,
върни радостта ми.
На въпросите за работата , даже замислях видео да направя , да видите какво полезно прочетох в книжката. Надявам се скоро и това да приключа.
За коледен подарък съм си поръчала камера , така че ако съм слушкала през годината Дядо Коледа ще ме зарадва.
На въпроса дали ми беше трудно да намеря нова работа през пандемия ? Отговора е да, и ще ви разкажа на видео защо.
На въпроса дали съм се сдобрила с Моника ? Отговора е , че не сме се чували и виждали от лятото , когато се изнесе. А това дали сме се карали не сме се , за да се сдобряваме. Наскоро я сънувах , но не й разказах съня . Липсва ми, определено. Но знам , че няма връщане назад.
На въпроса дали ме е страх да ходя на адреси , да работя частно ? Отговарям да, и то от съвсем скоро, когато ме повика един мъж , който видимо нагледно беше под въздействие на алкохол и ме сграбчи за ръката , още имам синина, не му стигна масаж 1 час, и искаше още. Беше истински стрес за мен. Но и това мина. Няма да се откажа от професията си и работата си при такива единични случай. Колко лекари биват пребивани , само защото изпълняват своя дълг ? Рисковете на професията.
За университета какво да ви кажа, още не са дошли изпитите за докторантура, бяха за декември , но ги отмениха за януари.

Снощи имах муза и написах това ..

Не ставаш,
истината е , че не си готов.
Нито за любов ,
нито за вниманието ми,
за моя любовен зов.

Бих чакала ,
ако имаше надежда,
но уви.
Обременен си с чернилка,
а това ми носи сълзи.

Бих имала търпение ,
и да дочакам срещата с теб
но не,
Океанът ще е прелее, от
пролетите сълзи ,
от болката ,
сърцето ми скърби .

Остани със спомена,
щом близките й са добри.
На теб това ти вреди.
Виждаш ли тях,
те имат надежда за вас ,
отново да сте заедно ,
и всичко да се оправи .
А глупачката, да чака, да вярва на сапунени сериали..

Има ли жар ще има и огън,
има ли среща ,
има ли контакт ,
ще има болка , ще има спомен.
Бавна и мъчителна дилема ,
да затвориш листа ,
или да препрочитаташ старата поема.

Сърцето ми е чисто,
крехко,
Не може да го разбере.
Не иска пак да страда,
писна му да реве.

Усмихни се
И напред продължи,
до края на седмицата ,
ще се постарая да се усмихнеш ти.
И после сбогом , но без тъжните слова.
Когато си готов ,
ще срещнеш любовта ,
и ще сбъднеш своята мечта.

Като преди него , не исках да приключа историята , но за жалост ум сърце не пита. И взех възможно най-правилното решение. Съдбата ще покаже , дали съм на прав път или не .
Сега ви пожелавам приятен Никулден, бъдете с хората , които обичате и им го казвайте и показвайте , няма значение кой какво казва, знайте , че това е най-важното и значимото.
От мен с червено вино и рибка , ви казвам НАЗДРАВЕ!
 



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, zdrachna. И аз си правя ...
06.12.2020 17:26
Здравей, zdrachna. И аз си правя равносметка, но традиционно за моето семейство на 21 декември- старобългарската Нова година. Така е от петнадесетина години. Добре е годината да е успешна, но на първо място е здравето. Ако човек не е здрав не може да постигне другите неща.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109541
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031