Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2020 00:29 - Без дъх... музесто.
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 286 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Моя тъга,  О, моя тъжна музо..       Очите ти кафяви,
като сутрешно кафе,
излъчват в тебе радост,
чарът на дете.

Очите ти кафяви ,
мой пристън на брега .
Ще бъдат ли за мен верни,
да повярвам отново в любовта?

Кафявото в очите ,
искрено било - нали?
В тези очи, да не виждам сълзи,
те, нали не могат да крият лъжи?

Очите ти големи ,
като любовта в моето сърце.
Истина ли си момче?
Или просто фейк силует на добро дете?

Ръцете ти са силни,
мъжествено груби са дори.
Могат ли да ме прегърнат?
Могат ли да ме пазят от злини?

Като ме хванеш за ръка,
и вплетем пръсти,
аз знам, че имам всичко на света,
имам теб и любовта.

Недей да пускаш ръката ми,
хвани я силно.
Довери ми се и разбери,
никой не ще те нарани,
само с мен бъди ,
прегърни ме и остани.

Прегърни ме, тайно мое съвпадение ,
прегърни , да си по-близо до сърцето.
На момичето, което,
само теб ще вижда с очите ,
само с теб ще сбъдва мечтите,
само, ще гледа с теб небето и звездите,
само с теб ще е до края на дните. 



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110282
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930