Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2020 21:20 - Дали ще или няма ...
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 355 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мили блог читатели, да си довърша темата от снощи. Значиии оказва се , че пак не съм разбрала като хората нещата.
Той щял да идва от понеделник другата седмица и да стои до петък. А не че сега се е сетил да ми каже, добре признавам си, аз съм виновна пак не съм разбрала.
Както и да е . Бях ви загатнала за клубр срещите. Става дума за такъв тип бързи срещи , както в предаването по бтв лейди " на среща с непознат или срещни се с непознат Австралия" , в което млади дами се срещат с 10 момчета и в рамките на 6 мин решават с кой най-много си допадат за истинска среща.
Тук нещата естествено са побългарени. Става дума за самата представа за срещи от такъв бърз тип. Първо си правим регистрация в сайта на клубр и според години и според лични предпочитания и отговори на въпроси за другия партньор ни изготвят списък със съвпадения. И така според възрастта и съвпаденията ни изготвят срещи по ред , в сряда са тези с моята възраст от 23 до 26 жени и мъже от 27 до 30 години. Събитието беше организирано за сряда, сигурно и другата пак ще има такова за моята възраст.
Отиваме там към 7 срещите почват от 7 И 30 близо до мол парадайз се намират клубр по светещия афиш можело да се ориентира човек. И там ни дават инструкции жените на коя маса да седнем и мъжете по 10 мин да сядат при всяка и да се поопознаят , за да може накрая да решат с коя да отидат на истинска среща.
Първо мислех че е тъпо да си платя 25 лв по банков или изи пей път, за да ме отрежат, защото представете си ако аз избера един от тези 10, а той вече е избрал друга, до къде отиваме?
Или сряда ... деня , в който съм с най-мазна коса. Да аз мога да се изкъпя по-рано друг ден и да не съм с мазна коса ама ... ако пък такава мръсна ме хареса значи ли , че наистина се е влюбил в мен и това което е опознал от тези 10 мин и иска да има повече ?
После се замислих , че вместо да уча за докторантурата и да се подготвям, защото явно превода ми не струва нищо, аз съм тръгнала да се занимавам със срещи, плащания и т.н.
Знаете ли защо не ми струва превода?
Защото днес сутринта пиша на Георги едно 3 редно преводче от което ме запъна само 1 дума , билд и той вместо като добрия човек какъвто се изкарва и го изкарват да преведе шибаната дума, ми пише скептично : "аз да не съм ти преводач" . Ебати грубияна, с какво съм заслужила това отношение рано сутрин, ако и той не знае как се превежда нека каже няма да му се разсърдя.
Освен това, вече разбрах, че не иска да му се пречкам и дори да му пиша от време на време , защото го определи , че е глупаво. Че аз съм глупава като искам да го видя и наивно съм вярвала , че това все някога ще стане.
Не вярвах, че толкова рано ще е тук и така ще се разминем.
Имам страшен проблем с поръчката на учебник по рехабилитация на английски език. От единия сайт ще е тук чак на 12 декември, от другия не ми преобразуват в българска валута и не мога да правя превод. Ей сега като ходих при ИТ специалистите ми казаха да поръчам през гъбко и за 10 дни ще е тук.
Днес е събота и за първи път ще ходя на джъмбо сама.. както знаете , след като развалихме отношенията си с М. Сега нямам толкова близък приятел , с които да излизам по всяко време. Малкото доверени хора, са с гаджетата си извън студентски, а Тедито скоро заминава за Мюнхен. Симона вчера имаше абсолвентки бал и нз дали ще е съгласна днес да се видим , да отидем до гондолите в Студентски парк , както в Приморско имаше такива люлки и сега тук са ги донесли, а аз на 2 От тях не се бях качила, защото ме беше страх. Освен това докато се накани някой да дойде с мен да гледаме Мутанти, то ще свалят филма от кината.
Та като се върна от Джъмбо ще се опитам да поръчам английската книга.
Готово поръчах я, чрез гъбко ще ми излезе 55 лв , доста скъпо , а и след 28 октомври ще да е . Не знам колко време ще имам после да се подготвя.
А и не спирам да мисля за Георги ... дали ще поиска да се видим.. дали ще е с онзи кафяв гаден часовник, дали ще ухае на парфюма , който ми изпрати че ползва. Дали на живо ще е толкова мъжествен , както звучеше или просто ще е една илюзия и няма да намери време покрай работата И забавленията . Много ме издразни като не преведе онази дума и като почна да се прави ... Не съм ти преводач не съм ти речник бла бла. Чудо голямо. И аз грубо му отвърнах нищо не си ми нито си бил ... а всъщност 6-7 месеца беше ... беше причината да се усмихвам и да се радвам , че макар и задочно го познавам.
Днес установих ,че бързите срещи няма да ги има всяка седмица , това , което е било на 19ти си е останало за тогава, май другия месец чак ще има. Соу сад.
Направих поръчката на книгата чрез гъбко, очаква се доставка чаааак 29 октомври. А при мен не знам кога ще дойде. Аз понеже исках да си взема и ще си взема сигурно отпуска от 3ти до 6ти ноември хем да хвана помена на баба ми 1 година от смъртта в събота. Хем и на рождения ден на мен и баща ми да съм си у дома.
А другата седмица в неделя е имения ми ден, а в понеделник още един празник правим 5 години от както стартира блога. Йейй
Исках да поръчам на баща ми по неговия повод на 3ти, една мултимедия с телевизорче, обаче нещо почнаха да ме мотаят, първо ми казаха, че трябвало да има памет над 1 гб после че трябвало да е андроид не андроид мироу. И от 189 лв ми го качиха на 240 и се ядосах и оставих всичко ей така …

image

image
 



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110490
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930