Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2020 00:55 - Среднощни мисли.
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1773 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мили блог читатели, ето момента на отговор на тези въпроси свързани с Георги . Умело се опитвах да задоволя любопитството ви с трохите от предния пост, уви. Явно и съдбата иска да отговоря пред вас и пред себе си.
Какво би станало ако... Какво би станало ако не беше....
Какво би станало ако дойде тук? Ако те потърси? Как би реагирала? Има ли шанс за възобновяване на приятелски отношения?
Амииии някак си го отлагах за във времето. Онова никога с тайна надежда за все пак може ...
Обаче времето дойде, противно на песента " зная времето и мястото на следващата среща с теб. Те са никога и никъде , това се помни лесно поне."
Та да, докато гледам игри на волята и се ядосвам , че ловците са на елиминация, ми пише чат завършващ с 107, както завършва телефона ми, а това е само 1 чат този със Специалния, но както преди ви казах чата ми изчезна и някак си мислех че е така , защото съм блокирана.
В общи линии нямаше кой знае какъв чат, скучно му е тук е и това е . Не не е това ТУК Е!
Нали от това се интересувахте какво би станало ако е тук.
Ми нищо. Знаете че преди тръпнех да го видя и гушна ами ръцете му ... мечтаех да ги докосна на живо.
И какво получих за това чакане и търпение. Обиди че съм лека жена и че имам нужда от психолог. И понеже се е накурвял от понеделник до сряда се сетил да пише с опит да ми върне чувства , което преживявах и изтривах толкова време.
Не искам. Не искам да се появи и пак да вземе сърцето ми , макар че е обвързан .
Ако бяхте както преди в такива отношения би ли излязла с него на кино.
На кино не, бих го поканила на гости , за да го гушкам и да чувам как бие каменното му сърце.
То реално времето ми вторник беше най-свободно. Тази вечер се къпя С косата, утре имам дупка след работа от 17 до 19 И 30 И после съм при собственика на ИТ компания до 21 И то става дълга и широка прибирам се в по нощите . А петък имам интервю преди работа в 11 ДКЦ а после след работа танци и игри на волята .
И той тогава си тръгва ... но това би станало ако отношенията ни не бяха толкова увредени. Или той ако звънне да каже в Студентски съм искам да се видим. Сякаш аз нямам право на мнение той ми зявява... супер много харесвах властното му държане. Показваше , че има характер.
Но сега .. дните ще се изнижат един след друг, както в момента падат капчици дъжд.
Надявам се , че съм задоволила любопитството ви.
Какво би било чувството да сте на няколко пресечки един от друг?
Определено има нещо ... усеща се във въздуха. Макар че вече е забравен и аз се уча да не бъда наивна, Сердика- Г.М. Димитров не е много далече. Ииии да мога да го гушна , а да не го правя е като да видите обвързания си мираж и да не можете да кажете, че го о. Същото е.
Как бих гледала човек към който съм изстинала?
Какво бих си казала С него?
Студено. Нищо.
Тъкмо когато бях решила да сложа точка на мъжете и да правя само поучителен опит от клубр срещите , които са платени по25 лв.
Затова скоро ще пиша. За тези срещи.
И времето плаче за това че е тук и не ме гушка.  Или го гони да си тръгва по-бързо докато съвсем потъне в забравата.
Освен за срещите ще пиша и за поръчка на книга на англ от амазон и за мултимедията за кола която искам да поръчам за баща ми. Скоро пак ме очаквайте.  Извънредно включване .
Да си гушка нея, аз гушкам възглавницата. Хаха
П.с много ме заболя като с моето обръщение нарече нея. Гадно е. Без липса на уважение .  Както аз никога не бих нарекла друг специален така трябваше и той да постъпи спортсменски. А това че каза имам си И аз СПЕЦИАЛНА жена в сърцето ми.... ме заболя повече от забоден нож.
Извънредна клюклю информация хаха
Благодаря ви за въпросите. И все пак това ако ако е само мое предположение , в живота често се случват нещата без да ги искаме, но те са тези които трябва да се случат.
П.с 2. Точно днес съм на серията на приятели когато Фийби е бременна, а Рейчъл тръгва за Лондон при Рос. За позналите сезона и серията има почерпка  хаха неограничена усмивка по радиото.
Лека нощ любими мои. 



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110253
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930