Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2020 20:06 - Няма Георги , няма муза...
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 406 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте , любими блог читатели и писатели и онлайн мои приятели . Днес е 22 септември и аз съм почивка за кратко. Преди да съм почнала обичайните си задачки, ще намеря малко време да Ви разкажа какво ми се случи в последните дни.
1.Опитах се да готвя и резултата го записах на видео, както и целия процес.
2. Предложение за нова работа.
3. Тодор.
4. РД без мен.
5. Отговарям ви.
След последния ми пост и хилядите въпроси въртящи се в главата ми, нямаше как да не се взема в ръце. Темата за Георги вече е изчерпана , така че колкото и да се интересувате от тази тема няма как да ви задоволя любопитството, най-вече, че отстрани не изглежда красиво да говорим за него , имайки се предвид че не е сам , а си има половинка.
Та.. последното което ми се случи, ми даде ясна сметка, че не бива да съм толкова заета, и да не си давам време за себе си и развитие на моите хобита.
Понеже обещах да имам повече видеа, и да ви показвам частички от себе си, ще започвам поне 2пъти в месеца да ви пускам нещо.
Всеки от вас, които вече ме е изчел и опознал из основи, знае , че имам леки спънки с готвенето. Ще оправя този свой недостатък като започна редовно да практикувам готвенето, като чета рецепти от интернет. Днешното предизвикателство е руло Стефани. Не знам колко добре ще мога да го заснема, но ще се опитам. Надявам се да не съм толкова смешна.
Предложението за нова работа идва от Сити клиник в младост , искат да съм в ДКЦ-то, казаха, че няма проблем да ме изчакат 1 месец предизвестие. Но както знаете и преди така ме подведоха и ме е страх , от друга страна няма почти нищо рехабилитаторско, нито раздвижване , нито нищо, само съпровождане до кабинета на лекаря и попълване на документи. Но от друга страна аз като ходя на частно да работя , пак си правя рехабилитацията и не се откъсвам от работата. Парите , които ще получавам са поне 200 лв повече , в най-лошия случая, а в най-добрия поне 500 лв, което никак не е малко. А и работата е по-лека, няма да ме болят ръцете и гърба, а и ще съм по-отпочинала, за частното да имам сили , а не да се прибирам като труп. Но ще помисля, до края на седмицата им казах , че ще се видим и разберем. Четвъртък мисля да го взема почивен и да си свърша работата и с докторантурата и с всичко. Да се знае, че съм приключила с административната работа и само ще остава да си уча. Отдолу на таблото на блока са обявили учител по английски във вашия дом , значи може да дойде тук и да ме научи на английски йее. Остава да си поръчам книжка и съм готова да започвам подготовката.
Тодор…пак не престава със своите измишльотини.
Оказва се , че той е бил човека , който ме е ограбил с 250 лв, освен това и ме лъже по брутални начини само и само , за да не се разкрие какъв човек е , но рано или късно това се разобличава.
Поредната му небивалица беше, че уж иска, да го придружа на 3ти октомври на някакво парти , но уви… то уж се отменило, а аз си взех рокля. Другото беше, че майка му си счупила крака и не може да дойде в София , уж щеше да живее и работи тук … лъжи, лъжи,лъжи писна ми омръзна ми. Не искам да чувам и виждам такъв псевдо приятел. Бай.
На 13 септември Р. имаше рд, нали се сещате коя е , тази приятелка , която ме предаде за момче от танците. И си го празнува в залата за танци , ние тогава имахме час , и тя дойде по-рано с това момче, да носят неща за хапване и пийване и като тя видя , че аз съм там , почна да го прегръща и целува пред мен нарочно. Както и да е , пожелах й , да е жива и здрава и си тръгнах, стана ми после малко тъпо , но и това ще мине.
Отговарям на вашите въпроси :
Кога ще е готова книгата ?
Радвам се , че толкова се интересувате , всеки път , но наистина нямам в момента време за да я издам, съжалявам искам да е скоро, но няма да е.
Какво става с докторантурата ?
Става … нещата вървят добре, ходих да си подам документите, и платих таксата за изпитите , казаха ми как протичат изпитите и сега само чакам дати. Те ще са декември само това се знае, и да се надяваме да е присъствено. Трябва да си поръчам книгата и да почна да викам учителката, с която се уговорихме за английския.
Другият изпит , който е по специалност, за него си имам темите и ще започна да си ги чета.
Липсва ли ти Георги ?
Да, липсва, не мога да кажа , че го мразя, макар че го заслужава. Искам да е щастлив , знам че е така и се радвам за него .
Блокирал ли ме е ?
Да, даже и в конектед и ми е изчезнала хронологията , която с радост и малко тъга си препрочитах. Но явно му е писнало от всеки спомен с мен.
Това, което постваш в конектед за него ли е ?
Имате предвид описанието , да .
Мислиш ли да дадеш шанс на Тодор?
Не , приключих с тези работи вече. Нито приятели момчета искам нито гаджета. Ей така ще съм си сама.
Какво искаш за рождения си ден ?
Той е чак другия месец и искам да съм здрава, защото сега съм леко доста хремава, иииииииииии да го чуя. Ако помни кога е.
Прибирала ли си се скоро в твоя град каза , че ще имаш клипчета от там?
Да, бях си там да си ме глези мама хаха понеже съм болна си боледувах вкъщи на топло, че в тая София измръзнаха ни сополите хаха.
Чакаме клипове…. Кога ще има нещо ново?
Сега само да го дооправя.
Това е от мен за сега, любими мои. Не искам да звуча песимистично, но усещам , че от както го няма Георги ,част от душата ми я няма, пусто е, без муза без нищо. Нямам паник атаки вече , стъпвам на крака само съм малко хремава. Имам нужда малко да сменя обстановката. Дано ми се случи нещо вълнуващо скоро.






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110070
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930