Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2020 23:45 - Студени компреси за сърцето..
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 729 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

image
Този разговор не беше същия… не беше като другите, в които така нетърпеливо ги
чаках, да се състоят. Да го чуя и да ми стане хубаво. Причината беше неприятна, причината да го потърся е най-тъжното, което ми се е случвало през последните дни.
Вдигна ми и ми каза:
- Ало.
Същия този глас, който разтапяше и най-ледената част от мен. Гласът, в който се влюбих още като чух. Онзи глас , който исках да чуя на живо, но така и не успях.
Попитах го защо съм блокирана? А той не беше изненадан от обаждането ми, мислех че е изтрил и блокирал номера ми, защото знае , че ще му се обадя , но и също знае, че ме е срам да го направя , и може би не е очаквал, че ще преглътна егото си и ще го моля да ме отблокира.
Снощи приисках да си редактирам листа с чатовете във вайбър. Защото знаете ВВ вече е в Берлин и не се сеща да ми пише и ред даже, Георги не ми писа от миналия пост , когато ме обиди , а с Тоши приятелските ни отношения въобще не върви и смятам да му кажа да си останем само познати по чат.
Всеки знае, че като спреш да пишеш с някого си архивираш чата , и като има някакъв повод го намираш в контакти и му пишеш.
Ето такъв беше случая снощи, знаех , че номера на Георги не си го бях запаметила , затова , а и сърце не ми дава да изтрия чата и реших да си го оставя, но… неговото име го нямаше , излезе само номер на 02 , а аз си спомнях цифри от телефона понеже като ходих до еконт се стараех да го науча наизуст, за да го продиктувам.
Най-прекрасният ми сън се превърна в мой кошмар . Моя любим стана най-яростния ми палач. Той сложи края не на думи, а на действия. Знаеше , че няма да го притеснявам, знаеше че няма да му пиша и да му звъня, но въпреки това взе решения, че дори не иска и да съм част от спомените му. Тези 6-7 месеца , в които всекидневно, всекиминутно аз преоткривах един СПЕЦИАЛЕН човек за мен, за него не са били от значение и с лека ръка ги хвърля в боклука. Не можех да проумея защо? Знаете , че всички имаме познати с които пишем рядко, но за имен ден, рожден ден, нова година и някакви такива малки поводи за да си пишеш с някой просто за да го чуеш дали е добре и какво прави.
До последно се надявах, че и аз ще имам такъв шанс , да му пиша , от време на време без да ставам досадна, на него и на приятелката му специална , с която ще заживее. Знаех , че ще има граница и нищо няма да е както преди , знаех , че след като има момиче в сърцето ще е по-дръпнат от към писане, но това с блокирането съвсем не го поставях като възможност за нещо да се случи…
Дойде ми като гръм от ясно небе. Сърцето отказваше да приеме това, което мозъка отдавна му казваше. Той те забрави … да , той ме забрави и в това вече нямам никакво съмнение . Ще отговоря за последно на въпросите ви написани в инстаграм и ще погребем тази история , както той сам пожела.
- Как прие Специалния това, че си имала първи път ?
Прие го, както се очакваше за човек като него. Твърде много добре обмислено , но само от неговата гледна точка. Това , че наивно се поддадох на манипулацията на господина от онзи ден , не му хареса и в заключение каза, че се е смял като е чел тази история и че накрая съм се показала като такава, каквато съм … лека жена.
А и още не е сигурно, че ципата е разкъсана така чеее, май още съм си девствена.
- Какви са ти отношенията с Тоши ?
Приятелски бяха. Никога не съм изпитвала чувства към него, освен това, че го помолих да провери дали съм девствена, не сме имали друг такъв контакт. Наскоро разбрах, че се е влюбил в мен , а аз не съм и не искам да го лъжа и заблуждавам. Както и не искам да се разкарва всеки път до София за да се видим и говорим и излизаме.
- Кога ще ти излезе книгата , ще има ли посвещение за Специалния и ще му подариш ли една?
Бях му обещала преди време, че искам да му подаря заедно с посвещение. Имаше едно стихче, което го писах на момента и му пратих заедно с „оздравителното писмо“, което му пратих като беше болен, исках като го напиша отдолу да има посвещение за него и да остане така отпечатано, но на този етап , жеста ми няма да бъде разбран и уважен. А без да има желание не бих направила подобно нещо , което ще остане така завинаги отпечатано.
Книгата се подготвя от 2-3 месеца, защото се забавих покрай дипломната работа, освен това таблета ми се развали, а от там гледах последователността на поемите, след това отделените пари, ги дадох за голям смарт телевизор и парочистачка. Вече възстанових дадените пари и всекидневно попълвам по някое стихче във файла за отпечатване.
- Ще има ли още видеа, ще махнеш ли това в което правиш изненада за него?
Да, ще има нови видеа, събирам пари и за камера и да ви пращам все повече след постинга в блога. Да те ще продължават да бъдат скрити и ще са само за вас, читателите . Не , на този етап не мисля да го махам, става ми приятно като го гледам макар и последствията след него.
- Мислиш ли , че трябва да дадеш шанс на друго момче ? Защо не пускаш гласови в конектед вече ?
Не бих могла да допусна до себе си човек, понеже все още има следи от друг. Като се опитам да прегърна някой почвам да плача, защото това не е този, който искам. Гадно ми е , и отказвах да приема случилото се, но вече е факт , спокойни бъдете той си има човек до себе си , а аз си имам вас , нали ?
Пускам гласови на всички понеже не ми се пише и малко ме мързи, не си харесвам гласа и определено не ги пращам на всеки, но почти всички които пишат нещо различно от здр и хей , им отговарям гласово.
Благодаря ви за въпросите , надявам се , че съм задоволила любопитството ви и сте останали доволни от мен.
В края на миналата седмица, видях моята работа , обявена в джобс, че се търси човек, никой не ми каза за това, че не се справям както те искат или т.н Стана ми обидно и гадно, факт е също , че и аз си търся работа, защото парите тук и отношението им не ми харесва. Утре съм на едно такова интервю, дано не ме изгонят преди да съм си намерила друга работа. Утре и сестра ми има празник. Става на 16 години. В петък обаче , ще ми дойде на гости и ще мога да си наваксам времето , което утре няма да мога да споделя с нея и семейството ми.
Ще пиша скоро ! Весело да ви е лятото.
Този разговор не беше същия… не беше като другите, в които така нетърпеливо ги чаках, да се състоят. Да го чуя и да ми стане хубаво. Причината беше неприятна, причината да го потърся е най-тъжното, което ми се е случвало през последните дни.
Вдигна ми и ми каза:
- Ало.
Същия този глас, който разтапяше и най-ледената част от мен. Гласът, в който се влюбих още като чух. Онзи глас , който исках да чуя на живо, но така и не успях.
Попитах го защо съм блокирана? А той не беше изненадан от обаждането ми, мислех че е изтрил и блокирал номера ми, защото знае , че ще му се обадя , но и също знае, че ме е срам да го направя , и може би не е очаквал, че ще преглътна егото си и ще го моля да ме отблокира.
Снощи приисках да си редактирам листа с чатовете във вайбър. Защото знаете ВВ вече е в Берлин и не се сеща да ми пише и ред даже, Георги не ми писа от миналия пост , когато ме обиди , а с Тоши приятелските ни отношения въобще не върви и смятам да му кажа да си останем само познати по чат.
Всеки знае, че като спреш да пишеш с някого си архивираш чата , и като има някакъв повод го намираш в контакти и му пишеш.
Ето такъв беше случая снощи, знаех , че номера на Георги не си го бях запаметила , затова , а и сърце не ми дава да изтрия чата и реших да си го оставя, но… неговото име го нямаше , излезе само номер на 02 , а аз си спомнях цифри от телефона понеже като ходих до еконт се стараех да го науча наизуст, за да го продиктувам.
Най-прекрасният ми сън се превърна в мой кошмар . Моя любим стана най-яростния ми палач. Той сложи края не на думи, а на действия. Знаеше , че няма да го притеснявам, знаеше че няма да му пиша и да му звъня, но въпреки това взе решения, че дори не иска и да съм част от спомените му. Тези 6-7 месеца , в които всекидневно, всекиминутно аз преоткривах един СПЕЦИАЛЕН човек за мен, за него не са били от значение и с лека ръка ги хвърля в боклука. Не можех да проумея защо? Знаете , че всички имаме познати с които пишем рядко, но за имен ден, рожден ден, нова година и някакви такива малки поводи за да си пишеш с някой просто за да го чуеш дали е добре и какво прави.
До последно се надявах, че и аз ще имам такъв шанс , да му пиша , от време на време без да ставам досадна, на него и на приятелката му специална , с която ще заживее. Знаех , че ще има граница и нищо няма да е както преди , знаех , че след като има момиче в сърцето ще е по-дръпнат от към писане, но това с блокирането съвсем не го поставях като възможност за нещо да се случи…
Дойде ми като гръм от ясно небе. Сърцето отказваше да приеме това, което мозъка отдавна му казваше. Той те забрави … да , той ме забрави и в това вече нямам никакво съмнение . Ще отговоря за последно на въпросите ви написани в инстаграм и ще погребем тази история , както той сам пожела.
- Как прие Специалния това, че си имала първи път ?
Прие го, както се очакваше за човек като него. Твърде много добре обмислено , но само от неговата гледна точка. Това , че наивно се поддадох на манипулацията на господина от онзи ден , не му хареса и в заключение каза, че се е смял като е чел тази история и че накрая съм се показала като такава, каквато съм … лека жена.
А и още не е сигурно, че ципата е разкъсана така чеее, май още съм си девствена.
- Какви са ти отношенията с Тоши ?
Приятелски бяха. Никога не съм изпитвала чувства към него, освен това, че го помолих да провери дали съм девствена, не сме имали друг такъв контакт. Наскоро разбрах, че се е влюбил в мен , а аз не съм и не искам да го лъжа и заблуждавам. Както и не искам да се разкарва всеки път до София за да се видим и говорим и излизаме.
- Кога ще ти излезе книгата , ще има ли посвещение за Специалния и ще му подариш ли една?
Бях му обещала преди време, че искам да му подаря заедно с посвещение. Имаше едно стихче, което го писах на момента и му пратих заедно с „оздравителното писмо“, което му пратих като беше болен, исках като го напиша отдолу да има посвещение за него и да остане така отпечатано, но на този етап , жеста ми няма да бъде разбран и уважен. А без да има желание не бих направила подобно нещо , което ще остане така завинаги отпечатано.
Книгата се подготвя от 2-3 месеца, защото се забавих покрай дипломната работа, освен това таблета ми се развали, а от там гледах последователността на поемите, след това отделените пари, ги дадох за голям смарт телевизор и парочистачка. Вече възстанових дадените пари и всекидневно попълвам по някое стихче във файла за отпечатване.
- Ще има ли още видеа, ще махнеш ли това в което правиш изненада за него?
Да, ще има нови видеа, събирам пари и за камера и да ви пращам все повече след постинга в блога. Да те ще продължават да бъдат скрити и ще са само за вас, читателите . Не , на този етап не мисля да го махам, става ми приятно като го гледам макар и последствията след него.
- Мислиш ли , че трябва да дадеш шанс на друго момче ? Защо не пускаш гласови в конектед вече ?
Не бих могла да допусна до себе си човек, понеже все още има следи от друг. Като се опитам да прегърна някой почвам да плача, защото това не е този, който искам. Гадно ми е , и отказвах да приема случилото се, но вече е факт , спокойни бъдете той си има човек до себе си , а аз си имам вас , нали ?
Пускам гласови на всички понеже не ми се пише и малко ме мързи, не си харесвам гласа и определено не ги пращам на всеки, но почти всички които пишат нещо различно от здр и хей , им отговарям гласово. Даже и на него пратих гласово, сърце не ми даде да изтрия чата ... пазя си го скъп ми е, но не получих отговор. 
image
Благодаря ви за въпросите , надявам се , че съм задоволила любопитството ви и сте останали доволни от мен.
В края на миналата седмица, видях моята работа , обявена в джобс, че се търси човек, никой не ми каза за това, че не се справям както те искат или т.н Стана ми обидно и гадно, факт е също , че и аз си търся работа, защото парите тук и отношението им не ми харесва. Утре съм на едно такова интервю, дано не ме изгонят преди да съм си намерила друга работа. Утре и сестра ми има празник. Става на 16 години. В петък обаче , ще ми дойде на гости и ще мога да си наваксам времето , което утре няма да мога да споделя с нея и семейството ми.
Ще пиша скоро ! Весело да ви е лятото.
image

Ако откриеш някой, който говори на твоя език, няма да се нуждаеш от цял живот, за да му разкриеш душата си!





Гласувай:
3


Вълнообразно


1. krumbelosvet - Дай Боже късмет с лекар
06.09.2020 21:50
"Паник атака" май е УСТОЙЧИВА МЕДИЦИНСКА ЗАБЛУДА. Който ги преживее, дочаква откриване на РЕАЛЕН, Н Е психологически сърдечно-съдов проблем. Желая ви късмет и успех.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109543
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031