Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2020 23:40 - Колко време можеш да присъстваш в нечий живот, с отсъствието си ?
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1070 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 
image
Любими блог читатели, заради големия интерес към онази част с насилственото отнемане на девствеността, ще кажа какво точно се случи. Тоши няма нищо общо с това, той е толкова внимателен и добър, че едва ли би ми причинил нещо без моя воля.
Казвам всичко това , защото съм изумена, че и на някои от вас първият път е бил така да се каже „насилствено“. Когато се върнах от Созопол първото, което направих е да се видя с Тоши , за да ми бъде утеха в празния апартамент , исках да имам някой, който да ме гушка. Беше до мен и буквално гледаше една ревла , която в този момент съвсем не беше за обичане, говорих му за Моника за Георги (специалния), за това как все едно някой ме души и не мога да дишам , имам толкова неща за казване, но не излизат.
Той отиде да купи пица от Доминос и пъпешче , както му поръчах , само че ние в нашия край му казваме пипон , както и да е. Като се върна бях заспала и усетих как някой ме гушка и се събудих. Беше ми топло, а и бях изгоряла до плюканчета на раменете , ръцете и гърба. Легна на другото легло и на сутринта си тръгна. Ядосах се на себе си, защото не бива да се държа толкова студено с такава душичка, но освен да плача нямаше какво друго да направя. Момчето тръгна за Пловдив , а на мен към 4, часа , бившия министър , с който имам рехабилитация от половин месец вече, ми се обади за час . Отидох и , беше странно, защото ме помоля да си взема душ, и си помислих , че може да е защото е лято и съм изпотена, да мириша на чистичко. Така й направих ,без да търся под вола теле. После помоли да го рехабилитирам по бельо, и на това бях склонна, въпреки че ми се стори прекалено. После ме обърна и почна да ме целува и прегръща, аз естествено попитах , защо го прави при условие , че не съм там за такива еротични неща и не искам да се случва това. Той дори не ме отрази, бавно започна да ме гали отдолу и имаше муш..
Аз направо подрипнах от леглото и хукнах към банята, видях, че има кръв и почнах да плача , аз не исках да не съм девствена, и то по този начин. Той ми каза, че вече е свършена работата, а аз не спирах да хлипам. Аз чаках да ми дойде този ден , и може би затова имаше кръв , но пък после спря. След това се прибрах супер разтревожена. Викнах Тоши да дойде, защото може би не съм девствена. Той първо не проумя за какво става въпрос , но дойде, обясних му всичко плачейки и той ме гушкаше и беше до мен, каза че лесно може да се провери това дали е истина или не. Естествено досещате се какво трябваше да опитаме, и при самото вкарване на пръст усетих болка и той каза , че е супер тясно и за да ме боли , значи ципата още е там. Аз не му повярвах и казах , че за да е имало кръв значи край .. той сложи презерватив и се опита да мушне, аз затварях очите и се молех да не стане. Вкара съвсем леко и го извади, каза че се усеща нещо, което спира члена и може би това е ципата и не е разкъсана. А цикъла може да ми е спрял от стрес покрай тази и предишните случки. След това се сгушихме гледахме филм , а той не знам дали от колата , която пи или от нещо друго, но докато го гушках и оригна… стана ми гадно, но все пак той изтърпя всичките ми сълзи и глупости този уикенд , че не биваше да се хващам за най-дребното.
Благодаря ви, че не спряхте след отсъствието ми, да четете и да се интересувате от мен и моя живот, колкото и да е труден в момента. Книгата все още не е готова за печат. Ще напиша първо тук ако има нещо. Относно въпросите, не ме е яд за нищо, всичко се случва , защото така трябва да бъде, Господ си знае работата, каквото съм можела съм направила, каквото е трябвало да променя съм го променила, но не съм спряла да бъда себе си и да обичам. А този дето до вчера ми казваше , че ме харесва и съм специална, днес твърди , че това не е така. За паник атаките и девствеността, която е под въпрос също бива да се притеснявате, ще изчезнат и те с времето съвсем. Когато аз работя в една посока, за спокойствие и мир , съдбата ми казва, че не бива да се меся пред нещата, които ми поставя.
Ето днес например, видях моята работа , в обявите в джобс. И се питах ако не им харесва работата ми , защо не ми кажат , много е грозно и долно да правят зад гърби ми цигании. Ядосах се и кандидатствах за 3 места, на интервюта съм от 4ти август, нещастниците , толкова усилия винаги полагам , а те нож в гърба ми, още колко ще ми забият?
Утре ще си пътувам за уикенда , което значи , че ще събирам жега , а не почивни емоции. Първото момче, на което писах в групата ми каза , че му е ок да ме вземе макар, че отзад ще сме 3ма. Казах , че ми е ок само да се прибера жива и здрава.
В последния момент ми отказа, и останах без пътуване.
След 2 часа, рев, се появи друг дето писа , даже за по-ранно прибиране и за сега не ме е резнал за някоя по-красива , която иска да качи , и да има място за 6 часа утре за Петрич.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110201
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930