Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2020 20:27 - Натоварени почивни дни, следва продължение..
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 306 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.06.2020 20:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте уважаеми блог читатели, извинявам се за късното включване, отново, но и тази седмица нямах времето да отворя лаптопа и да споделя какво ми се случва напоследък.
Както може да се досетите нещата между мен и Моника не се оправиха , няма и да се. Единственото , което си казваме е здравей-здрасти и чао.
Няма да скрия, че направих опит за сдобряване, миналият петък преди да си тръгнем за Петрич, естествено всеки сам по сам. Аз преди да тръгна от квартирата , и написах на малки листчета , причините поради които не мисля че ще е добре да прекратим приятелството ни, защото 10 години , никак не са малко и не искам да се случват неща, които да не можем да споделим заедно, като завършване, нова работа, бъдещ годеж и т.н.
Като очаквах най-малкото един отговор да получа дали го е прочела дали мисли така или не, но нищо. Явно за нея така е по-добре , да приключи приятелството , а и аз не искам да стоя там където не съм желана. От тогава не съм правила никакви опити да възраждам нещо от пепелта, явно така е писано. Явно така е трябвало да стане.
Въпросите ви свързани с книгата , много ме радват. Хубаво е да знам, че и вие чакате нещо толкова силно , колкото и аз. Обаче за период от една седмица поне 3 пъти спира тока през нощта и компютъра не е пускан от тогава , днес като влязох от 50 написани страници са останали само 13, и сега пак ще въвеждам и този път ще запазвам файла веднага.
Похвалих ли ви се, че имам дата за защитата? Много се радвам, че най-накрая излезе 27 юли, е деня пада се понеделник. А на 29 юни ще ходим с Никола да дадем 2 екземпляра и да си подадем заявлението. А тази събота и неделя и първата за месец юли сме на курс кинезитейпинг заедно с Хиси Писи. И сега ще отговоря на вашите въпроси. Да постингът ще е къс, защото не съм имала време да размишлявам по теми на които да пиша, защото съботата ми мина твърде бързо и в работа и единствено днес успях да се добера до лаптопа и да напиша няколко реда.
Здравейте любими читатели, какво пия през лятото ме питахте, обичам съмързби, като излизам бяло фрапе поръчвам или вода с лимон , може и шейкче. А вие ?
Като съм в Созопол няма да имам време да излизам с никого, защото ще гледам да си почина и да се видя с нашите. А когато съм с тях не искам да ги пренебрегвам и да не им обърна внимание.
Какво правя през един мой летен ден хмм добре ще се опитам да запиша такъв клип, надявам се да не е след 100 седмици. Иначе тази събота , се починах до към 10 часа спах, после хапнах и си приготвих дрехи за пералня, стана 1 и 30 и отидох на адрес , към 3 имах друг и се върнах към 6, валеше дъжд, а аз бях без чадър и се прибрах като мокро пате. След това си взех дрехите от пералня и минах през магазина да си купя нещо за хапване. Стана 8 часа, изкъпах се и стана време за лежане и почиване.
Хаха да, имам такъв списък и е с нещата които искам да направя преди 25, за които нямам много време.
Почти всичко съм изпълнила без това да съм обвързана и да живея с половинката, да се возя на лодка и на балон, да съм посетила Франция и да съм издала книжката.
Мили мои приятели от блог средите, няма нужда да ми подарявате или който и да е било нещо. Аз съм доволна само от факта че близо 5 години ме четете. Иначе напоследък гледам едни джунджурийки свързани с физиотерапийни жезели и дранкулки за гривнички, както и тениска trust me I’m a physiotherapist, но нищо конкретно.

Ииииииии ще завърша с предизвикателството, което приех във фб.
Бях предизвикана от Деси Любенова да споделя снимки, свързани с "обединението и усмивките от фолклора"!
Благодарение на Хороводец - народни танци за всички възрасти , научихме много нови хорца , и успяхме да се докоснем до магията на българския фолклор.
Да бъдеш част от тази магия е истинско щастие.

image 
image
image
image

image
image
image
image
image




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109544
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031