Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2020 21:55 - И морето реве с пълна сила , туй черно море..
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 978 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Здравейте блог читатели! Как сте ? Починахте ли си уикенда ?
Моя вчерашен ден беше супер изморителен. Станах рано, към 8, защото имах записан час в 10, а не знаех с какви автобуси да стигна до там . До към 11 и 30 работих и после тръгнах да се прибирам, минах пред Хеликон, за да си взема друга книга на Димитър Калбуров, която пак ще ви дам да почетете. Впечатлена съм , искам пак и пак да го чета. Исках да взема и Мамка му, понеже имах пари в мен и кога друг път щях да съм там до тази секция в книжарничката? Но нямаше, поне можех да надникна едно око и върху поезията на Константин Трендафилов, която ще е по следващата след Калбуров и Георги Томов. До Хеликона на НДК има и сиела и там ходих и за на Пони книгата. След като се прибрах стана вече 1 и 30, отидох до тоалетната , хапнах на бързичко, и веднага тръгнах към другия адрес. Той беше някъде в старата част на овча купел и поне 3 транспорта трябваше да сменя 102,83 и 45, 45 го чаках 25 мин сама на спирката пред едно нон-стопче, постоянно спираха коли и ме питаха кого чакам и аз им посочвах таблото с автобусите и си тръгваха. Толкова много се ядосах от чакането , че изобщо не ми беше до глупостите им. Пристигнах на адреса с около 20 мин закъснение и се извиних естествено по телефона , все пак не можех да литна и да стигна до тях. Добре, че човека беше разбран , някакъв баскетболист, и ми каза как се казва търсената песен от мен … дъ бокс. Понеже го видях, че гледа сити тв го питах за тази песен, понеже и в работата ми постоянно е пуснато ситито и само тази песен ми хареса от там дето ги въртят. След като стана 3 и 20 , и работех до 4 и 20 и той тогава се сети да ми предложи да ме бил взел следващ път с колата … Къде му беше предложението преди час и половина. Прибрах се към 5 и 30 вече и бях умряла от умора, нямах сили даже да прочета от книжката която ме чакаше на нощното шкафче. Взех си душче и си легнах да почивам, естествено още от влизането усетих аромат на цигари и питах кой е идвал, Пони ми каза , че брат й е бил тук и е пушил 2 цигари. После към 9 и нещо тръгна да ми говори -
- Пате ти знаеш ли, че до другия март едва ли ще издържа да живеем заедно?
- Моля ?
- Ами да , идваш и почваш да мрънкаш. А и отделно е скъпо този студентски град , на мен тук вече не ми е ок да живея , много е скъпо, а и предпочитам да плащам повече за двустаен . Гледах в Люлин 600 лв 2 стаен.
- Е нали и ние гледахме двустайни, първо че са със спалня и една всекидневна , друго че са малки като квадратура. Ние двете на спалня ли ще спим ?
- То е така само в студентски. В другите квартали не е , нали гледам как е при приятеля ми , те са 2ма в отделни стаи и като ходя там спя в неговата стая и е много добре.
- Колко плащат ?
- 850.
- Ти съгласна ли си на тази сума ?
- Не. Но има и по-евтини.
- Има , но не са с това разположение.
- Какво толкова , писна ми да съм в студентски дали ще съм тук за 1 стая или там какво толкова ?
- Подписали сме договор до март, и мислех да го удължим няколко месеца докато си уредим по-нататък нещата.
- Ама Пате това са твои планове , остани си тук не те карам с мен.
- Сама не мога да плащам целия наем, а и собственика иска 2 момичета, няма да ме остави сама , защото може да има кандидатки 2 приятелки и ще предпочете тях пред мен.
- Нали ще караш докторантура , ще ходиш пак на общак , аз ти казах писна ми тук вече.
- Ох може ли да го обсъдим , когато съм по в кондиция, че съм напрегната на макс.
- Няма какво да обсъждам, аз се махам , ти прави каквото искаш.
- Ще спя на надуваемо легло ако трябва.
- Каквото искаш прави, но ако си при мен ще трябва да подписваш договор за още 1 година.
- Няма как да е за цяла година , апартамента ще ми е готов.
- Тогава няма да си при мен и точка.
- ….
Значи хора, до другия март има почти цяла година , а тя от сега ми внася стреса. То и да мисля цяла нощ , няма какво да измисля, ще погледна нещо самостоятелно и ще се оправям както мога.
Отделно от всичко, гледам и да пооправя файловете за издаването на книжката ми. Търсех най-различни варианти за корица, освен момиче което държи луна като балон и зад нея залез и емблематичната златна книга , която е отворена, и ми е най-най- любимата и с нея започнах блога goldygirlpoetry, както и инстаграм профила. Пратих на ВВ, идеи и отделни снимки, освен , че ми каза, че не разбира от пейнт програми и не е проектант да ми проектира мислите на картина, друго не направи особено. Даже малко ме подразни, защото трябваше поне да опита, а не да се прави на уморен и че не може за 2 мин да сложи книжка върху луната горе. Все тази , после ми писа и на мен ми мина сърденето, а и видях, че е направил каквото може. Мисля да отменя обета си за въздържание от срещи , до края на годината , защото така бих изпуснала шанса си да се видя с него и с може би бъдещата ми сродна душа. Макар, че нещата и там почват да се изчерпват, защото както съм ви споделяла, едва ли бих излизала с момче като мен същия , с който и 2мата ще си мълчим и ще ни омръзне. Той харесва домашния уют, гушкането и гледането на филми, като мен, но и е много мъничък 22 годишен , може да размисли и да му е омръзнало това , което аз много искам и желая. Времето ще покаже , като се видим ще решим какво що.
Не знам дали в скоро време ще имам време да пиша. Освен, че умря 2ри братовчед и чакаме да разрешат да премине трупа му от Германия до тук, за погребение, аз размишлявах върху много неща. Едното от тях беше приятелството и защо хората са толкова зависими от него.
Ето от 3 месеца вече, нито Катето нито Ели са ме потърсили да излезем и да се разходим, вярно , че те не са на работа и може да са се върнали в родния град, или да ги е страх да излязат ама дори не са писали, те са си изцяло с половинките и обмислят да живеят заедно. Само Симона ми писа веднъж и Теди , с които не можах да се видя, заради други ангажименти предимно от работно естество. Така че за вторник отложихме виждането с Теди, дано успеем да отидем на високото място с много светлини до руската църква както се разбрахме. Утре ще плащам сметки и ще гледам финала на капките , дано само Дара не печели хаха , да края на другата седмица и хелса ще е свършил там само Атанас не го искам да печели. После ще почва хубав сериен филм ФБР по нова така че пак избирам любимата телевизия, сега ще чакам да почне Отвличане по конкурентната телевизия, защото ми хареса трейлъра. До края на седмицата , ако идват нашите за погребението на Цецо ще се прибирам с тях , вече няма да слагам на преден план Пони , ако е след като свърши работа ще предложа да я вземем , ако се прибираме след погребението ще тръгваме и без нея…
Сбогом , сбогом , сбогом казах … и морето реве с пълна сила, туй черно море…
Пускам ви песента, която търсех по ситито, и снимки от най-уникалната книга Помниш ли на Димитър Калбуров. Уникален стих , уникална първа среща ..
Ооо щях да забравя за въпросите ви от предния пост.
„ В следващият пост ще ви разкажа , за клиента ми за масаж Гринго и за още следващи случки включително и по тъй очакваната ми първа книга. Както и отговори на вашите въпроси и предложение за 3то видео.“
За Грингото няма да разказвам сега, че вече ме заболяха очите. Ще си запиша за следващия път. За книгата вече казах, сигурно ще има онлайн тираж около 20 бр за около 8-10 лв, зависи колко ги оценят от комисията.
Въпросите ви са свързани главно с ВВ, който ми предложи да сме приятели така, че каквото и да написвам на въпросите ви, ще е малко без значение и смисъл , след като няма да има нищо любовно , аз не се влюбвам ако твърдо вече той е решил да ми е приятел, а и с него нямам пеперуди в стомаха , поне за сега , но не се знае какво ще се случи в бъдеще. 3тото видео искате да е от Петрич, ще се постарая да заснема нещо там.
Сега ще ви покажа, че и той все пак се постара да направи нещо.
Ще си поръчвам едно балсамче за бели косъмчета, понеже открих 5 и прочетох, че ако се боядисам няма да ми израсте моята коса , а пак ще е бяла, а с това спрейче което е 75 лв , и е като лекарство с пигментация и ще повлияе на меланина в скалпа и ще се подобри оцветяването на косата ми. Не знам колко ще помогне, но не вярвам и че навреди.
Изпуснах да кажа, че вече няма да ходя в инкантно дрийм заради последната им козметичка, толкова грубо дърпаше, че ми отлепи кожа. А и аз малко избързах с кола маската, защото исках да го съчетая с ходенето на море, но явно няма да е , и пак ще ходя дни преди морето, за да не са ми пораснали. То се отмени и по последни думи е от 10 до 17 юли в база на МВР Изгрев.
 image
image
image

image

image
image










Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110282
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930