Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2020 22:45 - Искрено и много лично
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.04.2020 22:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хай, тъжни блог читатели. Дори да не сте били тъжни след като сте тук и ме четете сте прихванали частица от моето тъжно. Знаете ли, мнозина ми казаха да не пиша в този момент, да не изливам тези емоции които утре може да са отминали, да не се опитвам да възкръсвам нещо мъртво или да паля огън от пепелта. Също така не искам и да се оправдавам или оневинявам имам си своята вина. Нито търся разбиране знам,че това няма да получа, просто ми тежи и не слушам другите действам според емоцията ми сега и точка. Да започнем с искрено и личното излияние хаха.
Значиии за специалния, който не е специален и не е като другите даже ,по- лош е и съжалявам, че му създадох такъв образ и име.
Та .. момчето от конектед ту ми още от началото зае по-специално място от другите и често да си призная не мога точно да определя защо.
Дали заради това, че беше мъдър , човек стараещ се да вижда всичко през розови очила, позитивен, и така повлия и на мен , както виждате от следващите постинги след него.
„недей да се самосъжаляваш, все някой ще те оцени“ ммм моля ? кой ми го каза това ? Да , момчето от конектед , ииииии „ ще се видим задължително“ ще мога да пипам ръцете, които бяха толкова желани , аз не знам дали някой някога толкова е величал ръце, които не е докосвал и не е имал… някой толкова да копнее да чуе глас, който го обижда в най- уязвимите моменти.
Не не трябва да се забравя, да се преглъща и да се продължава напред въпреки това. Една обида днес утре става действие, а неговото болеше повече от шамар- „не си играй с мен , намери си други с тях да си играеш“. Еййй Богу, никога не съм и не бих си играла с човешко същество, нима ТИ , който познаваше хората и ме определи като свръхчувствителна, днес ме определяш като тъпа шматка която си играе с хората без да им мигне окото. Нима познаваш хората , без да си ги опознал ? Нима си прав отново ? Не , не мисля. И няма да давам доводи , изкарващи ги като за мое удобство. Едва ли самата ситуация ми е удобна, и едва ли някое момиче мечтае за такова удобство.
Да грешах, в стремежа си да не допускам стари грешки, направих нови , направих НОВА с единствената цел да надрасна предишната. И се завъртях в психологически кръг от които и ПО-МЪДРИЯ не излезе мъдър.
Тааа как беше ако не ти харесва нещо- промени го! Ако искаш да запазиш някой покажи му най-лошата си страна той ще оцени сам добрите .
Моля ? Явно вие умните писатели не сте попадали на толкова неразбран човек. Въпреки, че всячески се опитах да го разбирам дори и когато грам не ми беше ясно нищо, той никога не погледна моята чувствителна гледна точка.
Да вземем примера – ако не ти харесва нещо промени го..
Аз драги ми читатели , не мисля че имам друга лоша черта освен това да избързвам с изводите и да си правя своя си теория за нейната истинност. И това предимно в мислите ми или писанията се случва , на живо нямам енергията да говоря бързо колкото ми тече въображаемата мисъл , защото при бързо говорене и притеснение – почвам да заеквам както съм писала и преди.
И да , казаха ми „не му показвай добротата ти той тя е видял вече, покажи му нещо гадно така ще си прецениш дали е ок да си губиш времето“. Показах му това , защото само за това се сетих , знаете, че ревността съм я намалила до 20% от 100, но и това е друга тема.
Показах му тези въображения , понасърди се излязоха наяве не спокойствие, а доста раздразнителност, и груб език, обиди , все неща, които не са в портрета на зрял мъж , наясно със себе си и с преценката си да сподели време точно с този човек.
Аз всячески се опитах да не обръщам внимание на такива постфактуми слова. Казах си добре, следващият път като това не му хареса ще го промени. И няма да реагира на както сам го казва (простотии, тъпотии, глупости с които си пълни времето). Ето уважаеми, къде е корена на моята грешка, аз си мислех , наистина е специален и една моя грешка няма да ми коства толкова много. Уви. Не винаги нещата се случват както ги планираме и тук вече забравяме за най- желаните ръце и най- жадувания глас , тук изпъкват човечността на хората – ти си стюпид, не си в ред, луда си, откачалка, честно не си с всичкия си, глупости правиш , глупачка, много си зле.
Хора , не оставайте с впечатление, че сме във връзка или че чувствата са взаймни, че сме се виждали отвъд това което погледа позволява и тем подобни. Понеже и за това ме обвиниха.
Ееее да не сме заедно. ?!
Ееее само като си с някой ли се държиш като с човек ? Само във връзка ли като си не обиждаш над път и под път ? Не е ли човек , човечен с всички ?
Не ти трябва време с някой , трябва ти ситуация. И макар че вътрешно знаех , че не бива да се повтарям с действията си , няма да открия специалния , който реално като не му харесва нещо го променя. Човека към когото хранех влюбчива надежда , не е толкова силен , че да застане над обидата и собственото си его и то забележете защо : САМО ЗАЩОТО СЪМ КАЗАЛА НЕЩО БЕЗ ДА СЪМ СИГУРНА В ТОВА.
Читатели разберете само това онлайн качество намирам за негативно, какво друго да му покажа за да знам дали е специален, освен това че си стой на столче в сърцето ми и упорито се полюшва с крак , нямащ намерение да се махне от него.
Кажете ? Имам ли друго? В книгата пише действайте както си баба знае да видите дали ще се променят към вас ? Еми не.
Не мога да обяснявам на жълтите стотинки, че има и бели , за тях всички са жълти и точка. Сбърках , не трябваше така, просто приемам че не е спокоен и се гневи от определени неща и не търся измислени начини да оправдая действията му. Не е специален , нищо че още обитава онова биещо в ритъма на свръхчувствата органче.
Аз не съм бунтар , не искам да се бунтувам и постоянно да искам нещо от него само защото го е казал, че го притежава. Голям праз , обижда ми нека, прибързва и това нека, иска да е на неговото , ок , всичко бих разбрала и бих приела , това че така и не ме опозна обаче – НЕ, аз не съм бунтар, аз съм поет.
Всяка поетична личност би ме разбрала и без думи. Вие по-добре от всички знаете , за Христофор и колко много сте чели за него, да бяхме заедно колкото и незначително да беше всичко, но аз трудно се разделям с хора , били или още са част от ума и сърцето. Въпреки че ума , е с усмирителна риза в момента, защото яко се противи на писаното от сърце, но после може насаме да ме съди , и ще е прав, и ще го знам, но пак сърцето ще надделее.
Нали знаете за оная притча за розовата риза – всъщност не знам дали е баш риза или някаква блуза, но ще го разкажа с риза , понеже май само за това се сещам.
Мъж и жена се запознават и тя му споделя, че не му отива розовата риза понеже очите му са светли, косите му са светли и този цвят не откроява хубавите му черти. И той си казва макар, че имам много ризи, като излизам с нея няма да нося розова. До тук ясно нали ? Розова риза , тя не я харесва и той не умира да отстоява правото си за да я носи, а просто иска да цари мир и разбирателство. Понякога човек трябва да се замисли като спечели даден тъп спор, какво губи след печалбата.
Така , те се разделят и 2 седмици той не носи розови ризи. На третата вижда , че има розова риза в гардероба и я облича , тогава среща именно нея и тя като я вижда си казва , той вече ме е изтрил от живота си и е забравил , че на мен не ми харесва. Но тя не знае, че той 2 седмици старателно е отбягвал именно розовата риза.
И преди да ви покажа изтрития и блокиран(все още в процес) абонат , ще ви разкажа МОЯТА ГЛЕДНА ТОЧКА, не на риза, а на чат.
1. Знам, че всеки може да си скрие онлайн активността си във вайбър.
2. Знам и , че ако ти няма какво да криеш , няма смисъл от тази тъпотия.
3. Още знам и,че ако АЗ я махна значи затварям вратата пред ТЕБ.
4. Знам още, и че това е крачка пред края.
Стоя няколко дни с активност , защото може би имаше очакване като пише онлайн , че ще пиша, както и мъжът с ризата , че може да се съберат. И щом вече го няма това кога е онлайн , за мен значи не ми пречи , дразниш ме, пречиш , точка! Няма друго мнение.
Както казах въображението ми е по-голямо от това което виждам, 1 път съм видяла че е онлайн в 3 часа, и дори в 12 да си ляга , аз ще си знам , че е цъкал до 3. А сега като не ти пиша и не те питам какво си правил до 3 ? Каква ти е файдата да го криеш ?
Писна ми от игри , драми и следене.
Сори мотори ама да питаш някой аджеба какво прави в 3 часа през нощта ? Ако е драма и следене , аз съм трамвай, е нали трябва да си проличи моят интерес към теб и твоята същност, не искам да се натрапвам и да те питам постоянно какво правиш , но дали ще те питам в 10 какво правиш или в 1 какво си правил , е все една и съща, щом за теб е чудно че някой се интересува от теб, какъв шибаняк си. И как нищо не оценяваш. И аз мога да обиждам, да .. не ми отива , особено когато е изкуствено и насила.
Пожелах си от все сърце някой и на мен да ми досажда, но вярвате ли , много е хубаво да знаеш че някой се интересува от теб и как минава денят ти, още по-хубаво би било ако не си обременен от друг ужасен грубиян , от който си жадувал да чуеш тези слова, и да те търси без повод , и да се обажда само, за да те чуе.
Хораааааа, много е хубаво! Не е досадно , не е следене. Готино е като съм онлайн и да ми пише точно тогава , като романтична телепатия е . А сега няма какво и за кого да виждам. Аз също обичам …. Обичах да виждам кога е онлайн и да пиша. Минало, бешело. Да, прави сте спрямо коментарите си под постингите никак не е спешъл. ВВ ми е обещал да блокира ИД на този потребител влизал и от профила му и от целия лаптоп, каза че знае как , дори да е от друг лаптоп по някакви градуси на местоположение става да се ограничи достъпа. Хмм сложно ми е за разбиране.
ВВ имай търпение и не ме вини за чувствата ми, трудно се разделям в сърцето си с хора, още по-трудно с призраци , но и това ще стане. Благодаря, че виждаш в мен добри неща , които аз самата не съм видяла. Благодаря за думите и за това, че без причина се обаждаш. Имай търпение. За сега само това мога да ти кажа.
Междудругото имаме дървеници май, и сме си ги донесли от общака. Обади се пони на фирма и й казаха 79 лв, аз им звъннах казаха около 40, явно за стая в общак и друга стая има парична разлика , или просто искат да ни ошушкат. В крайна сметка колкото и скъпо да е ще платим, за да не се чешем като крастави хах , ще ги викнем в понеделник. Утре ще си пътуваме с кола от сердика след работа до Петрич , дано този път ни се получи все пак тя уреди превоза с баткото, дано и КПП-то преминем. Утре точно в 17 часа трябва да тръгнем. Стискайте ни палци. Ще пътувам само с раничка, за да не ме заподозрат че се прибирам, че ще ми искат корона вирус тест . Днес ходих на адрес при спортистче, и ми каза, че винаги бил заобиколен от жени, но за забавление, нямало такава за сериозна връзка.
И ми разказа, как са му казвали да пусне аварийки ,за да му видят колата и тогава да решат дали да излязат с него, Малееееееее ужас. Такива жалки игри за парите и колите и подаръци и цветя да им носят само, за да решат дали да излязат с него, а на мен да ми казват, че играя хаха …. Като усети какво е да си играят наистина с него , тогава на мен ще ми каже , че играя.
Бум,бум,бум сърцето бие като лудо. То не смее да каже думата с о, но е изпълнено с любов.
Изчезни , вън , напусни, лъжеш се, не е любов , ще мине. Не минава.
Краят дойде. Да живее краят.
Ще споделя една докосваща ме история от книжката дано я разберете и оцените ако имате някого до себе си дайте му мечешка прегръдка многооооооооооо силна и притискаща към себе си и сърцето.
 Кихнах в 20:45, написано е , значи „ мечтае за теб“. Още едно доказателство, че това е само за наивни тийнейджъри. Хаха каква глупава ирония само.
image

image

image

image

image



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110435
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930