Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2020 22:56 - Не всеки е такъв, за какъвто се представя.
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 446 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 2019-та бе най-гадната година в моят живот. Най- лошата и най-изпитваща търпението и издръжливостта ми. За да затворя страницата с отминалата година,  трябва да ми падне едно камъче от обувката. А камъчето се нарича, момчето от морето , от приложението connected to me.
Казва се Г. На 26 от Каварна. И е първият човек, с когото писах в приложението. Тогава все още бях безработна. И ходех до София по интервюта . В началото на чата, се държеше като джентълмен , уважаваше мнението ми, споделяше, вярно повече за бившата приятелка, която е имала проблем с наркотиците и понеже той работил в Англия , й изпращал пари ,за да си взима трева. И въпросната госпожица му разбила сърцето, като скъсала с него и хоп натъкна се на мен ... кошчето за душевни отпадъци. Най-важното за него беше , че съм девствена , защото той в Англия станал евангелист. Искаше да се видим , а аз отлагах,  защото нямах работа, а той дори не знаеше ,че съм на дъното в този момент . Не попита нищо . Просто искаше да се видим и да бъда негов екскурзовод в София . Имах интервю за петък и му казах да дойде тогава . Не очаквах ,че ще го гледам като дете, нито че ще плащам за всичко което поиска.
Каварна София сектор ... не помня, кой на автогарата, чакам го след интервюто 2 часа. Той ми пише : да ти кажа ли нещо смешно? Автобуса пристига на терминал 1 на летището. Но хванах такси до 30 мин ще съм при теб.
30 мин ли ???? Беше 18:30, а танците в петък са ми от 19 и 30. Като го чакам 30 мин става , 7 И после до студентски пътя,  а и като се преоблека за танците .... И те свършили . Добре. Няма да съм дребнава. Пропускам танците и чакам джентълмена от приложението да дойде. Беше ме пратил 1 снимка преди да се видим . Беше височък 190, не много големи окосмени ръце, но мислех че добро сърце. Единственото във вида му което не ми допадна беше плешивите петна от двете страни на скалпа. Но не е нещо, за което бих се хванала и да го игнорирам. И зъбите му леко жълти и криви.
Дойде в 7 без 10, и не си носеше багаж , първото което ми направи впечатление. Трябваше да му дам от моите чаршафи и възглавница . Нямаше дрехи и бельо дори приготвено за сменяне. Добре пак затворих очи.  Подадох ръка и се здрависах с него , като наблюдавах как си поставя ръката дали е доминантен или пасивен.
Оказа се пасивен. Ръката вяла без сила и тежест.
-Добър вечер, приятно ми е да се запознаем.
- Кво прайш мацка, не си толкоз грозна. И гласа ти се е пооправил.
( Всъщност моята причина да изтегля приложението беше ,че бях сама в къщи и болна и ми беше скучно, и тъжно и не писах, а пусках войс съобщения).
- Благодаря , хайде към метрото.
- Къде е това чудо, ха ха дай да ходим да Идем.(ядем)
- Добре , към студентски .
- Метрото в Лондон е много по-добре, тук е ад.
- Извинявай нека не говорим в метрото и по пътя не ми е приятно,  хората да се обръщат и да ни гледат.
Не знаеше , че съм ходила на интервю и аз реших да му отговоря , че ще почвам работа от 6ти, той дори се направи, че не ме чува.
- Къде ши идем?
- Да си вземем нещо , от Лападунди и да отидем на топло в общежитието.
- Добре хади.
Поръчах си пица Капричоза , а той маргарита. Там трябва да се изчака малко и ни ги дават топлички.  Неговата беше готова първа, и той взе кутията и тръгна.
- Хееей, изчакай ме. Моята не е готова.
- А добре, гладен съм, ще ям.
- Платих пиците 10 лв. И излязох. Беше ме срам  защото имаше момче и момиче от блока ми и попитаха , кой е този с мен. А аз не можех да отговоря ..
- Записах го в общежитието. Което означаваше че ще има 1 нощувка която аз ще платя пак .. отново. Добре както и да е , може да си заслужава.
- Това ли е квартирата ти?
-  не, общежитие е .
- пф ние в Лондон имахме къде къде, по - голяма квартира за партита , гаджета. Ха ха ( истеричен смях) .
- Искаш ли да гледаме филм, ще изпукам пуканки ?
- Да ама ще легна до теб, да го гледаме.
-Хапнахме , и гледахме. Говореше с видео по Месинджър. И не пожела да общува с мен. Дадох му одеално,  чаршаф , възглавница. Опита се да ме целуне но аз се отдръпнах.
Легна на моето легло и си го извади. Каза 19 см. ми е , никой няма толкова надарен да поиска, да му го докосна. Аз естествено отказах, защото ми писна от такива възползващи се от добрината .
- истината е , че нямаш чар, симпатична си, но девствена даже и на гърдите, аз не бих ги пипал, освен ако оная работа не  е между тях. Симпатична си, но бившата ми приятелка беше мис Каварна, красива, слаба , с плочки по корема. И всички ми завиждаха.
- Добре, аз исках просто да се запознаем.
- Ти искаше някой да те хареса и изчука.  Защото друг трябва да ти свърши кървавата работа. В тея сайтове, никой не търси сериозни хора , нито нормалните ти чатове, всеки иска да разпусне, а аз исках да видя дали на живо си същата задръстена.  На 24 девствена . Намери отварач, и почни да го правиш.
- лека нощ.
На следващата сутрин си направих кафе 3 в 1 Jacobs,  само такова пия. И му предложих.
- не вземи ми от машината Лаваца.
- Добре . Това беше поредният разход, а аз останах в София след интервюто без пари .. И нашите ми изпратиха .
- хади да хойм в кфс, че умирам от глад.
- искаш ли да препрека филийки с лютеничка и сирене?
- Не, луда ли си . Да вървим.
- добре .
Поръча си меню от 24 лв. Пак не го плати .
Аз имах 30 лв и да се прибера на Петрич.
Излезе от заведението за бързо хранене и като го извиках почна да се смее. Добре платих му.
Ходихме в парка. Не пожела да говорим нещо , а споделяше за момичето което пуши трева ( бившата) как за нея е  щял да се самоубие.
Прекъснах го и го попитах кога ще си тръгва.
Той каза , в неделя . ????? Моляяяяя
Още 1 нощувка . Е, не.
Седнах до него и почнах да говоря , свръхчувствителността ми надделя и може би очите ми са се навлажнили лекичко.
- момче от Каварна, радвам се, че пропътува 8 часа , за да дойдеш да се видим. Но аз наистина не знаех , че ще плащам за всичко . В момента минавам пред труд път на реализация и съм зле финансово. Можеш ли да проявиш разбиране?
Той не знаеше,  но след Христо не искам да заема ролята на човек молещ се за любов и с пари и подаръци да се мъча да я купя.
Разбрахме се уж,  в неделя направих от моето кафе и за него , помолих го да гледа нещо или да слуша музика, докато си оправя дипломната,  той каза че щом имам гост не е хубаво да не му обръщам внимание.
Оставих си задълженията и пак застанах до него да слушам за бившата. По едно време не издържах и го попитах, къде отиде момчето от чата , такъв джентълмен, мил, учтив и възпитан???
Той се притесни и се опита да ме гушне и да се извини. Но и от това нямаше смисъл ... каквото и да каже и да направи след това , момчето от представата ми вече го нямаше. И той не беше виновен за разбитите очаквания , винаги вината е в мен, и в прекалената вяра и наивност. Когато заспах , легна на моето легло до мен и се притисна силно. Бих се зарадвала, ако беше друг,  ако беше човек искащ да ме прегърне, а не с цел да ми свали гащичките на мои разноски.
В неделя след танци го изпратих до метрото влезе във влака и каза че ще пише, но и двамата знаехме , че няма.
В това приложение открих още 3ма с които мога да водя нормален чат,  дори единият е по-специален. Бих казала , че е това което търсех толкова време и би могъл той да е човека, който ще ми каже : аз ще ти покажа , защо не се е получило с останалите.  Но прекалено хубаво не е на хубаво, може би ръката е само фасада, към това че просто иска да общува с някой и това е , без да осъзнае че чрез гласчето влиза в сърцето.
Другите двама са също доста интелигентни , но и всеки е различен сам по себе си.
Единият е на 21 , казва че се е наживял и иска сериозна комуникация с момиче която не е като другите,  и че би било сладко и двамата да се учим за нещата които ни предстоят. Каза че има време да чака.
А другият е по-улегнал , човек с опит, който знае как да говори и да влезе под кожата на една жена. И може да ме научи как стават тънките неща.
Но по усещане и ръце , Специалният ги бие и двамата.
Христо ме потърси пак....
Последният път му писах за именния ден , след това не му отговарях на съобщенията. Писа ми преди дни. : моя си, ще се видим ..
Моля ??? Какво пак е решил? Защо се появява , когато е забравен? Той бе накарал бившият му съквартирант да ми пише и да ми предлага да излизаме,  да ходя в тях да пия уиски . Един вид да ме изкарат , че аз съм долната която прави номера да излиза със съквартиранта му. Но аз му написах , че дори приятели не искам да сме, заради станалото с Христо и дори това момченце 99 набор, Стоянчо да се опитва да ми каже че с него не са приятели вече, и иска да общува с мен,   понеже съм сериозна  , а той е бил свидетел на лъжите на Христо. И въпреки , че го отхвърлях иска да ходим на кино. И да пием съмързби пред блока.
А Христо е кукловода на цялото представление.
Пише всеки ден , че сме трябвали да поговорим. А аз нямам желание вече , изстинала съм към него. Нека си остане в старата година.  Но знам, че няма да се откаже лесно , нито да ме злепостави, като очаква да изляза със съквартиранта или да си поговори с мен до степен да ме обърка тотално.
Минало си Колумб стой си там, моля те.
Днес си говорихме малко остро с най-добрата ми приятелка.  Тя не можа да си намери работа по специалността молекулярна биология и започна като фотограф на дрехи за онлайн продажби, върху манекени.
Аз я подкрепих всяко начало е трудно. Но тя днес ми каза , че въпреки всичко се радва , че ще взима повече от мен.
Понеже и споменах че ще ми изплащат на 10ти аванс , а на 20ти заплата на ръка , без дебитна карта. И тя се усмихна и каза , как ще изплащаш апартамент , като в банката няма да получават дохода ти. И от една страна я разбирам, защото тя иска да ми покаже защо се е отказала да търси работа по специалността си. И че е по-платено да си работи друго. Но аз въпреки ниското заплащане, обичам да го работя ,а и имам материал за научни разработки.
- о пате хем си магистър хем пак за 850 лв бъхтиш цял ден, а аз дари не съм взела държавния и пак 800 лв без труд и умствена дейност взимам.
- пони, аз ходя И на частни адреси,  когато ме викат това пак е доход.
- пф нищо не е. Как очакваш да си намериш мъж?
 Не знам защо е важно за мен одобрението й след като на мен ми харесва, просто бих искала да се радва за мен, както го правя аз за нея... Тя ми беше споделяла , че с момчето дето е в АМВР, постоянно се състезават и може би ако той и е намекнал че печели по-добре от нея, тя иска да го изразходи този гняв върху човек , който би я разбрал.
Нищо , навярно не е лесно да живееш с момче. Всеки първи път е труден , ще свикне и нещата ще се нормализират .
Все пак я обичам и искам да бъде щастлива със своя избор на човек и работа.
И аз им взимам храна готвена от стола,понеже работи до 5, а докато се прибере от метростанция Вардар до Студентски   ще е затворил стола  , а аз съм на 1 спирка от Г.М Димитров - Мусагеница за 20 мин съм в студентски , никога не ми е било трудно и не ми е косвало нищо,  не искам да има неприятности между нас.  Никога не бих се подиграла с това че не е завършила още и се е отказала от специалността. Аз я обичам и съм зад нея в решенията й.
2019та е в историята вече, с нея Каварненеца, Христо и съквартиранта му, който ме молят да се видим. А аз нямам нужда от думите им-големи лепкави петна, а просто да чуя глас, който ме гъделичка. Щастието обича тишината, дано съм повече време щастлива, дано няма предизвестен край както тези до сега. Дано е истина , а не мираж.
Щастието се появява,  когато си готов.
Готова съм 2020та, да е щастие, а защо не и любов?
Една усмивка значи много повече от всички слова на света.
Един гъдел по вратлето е по-разтърсващ от оргазъм.
Би го видял само този, който иска да види. И би го усетил този , който има сетивата за това.
До края на седмицата замислям блог, с друга тематика.  Срещата е ясна петък вечерта, мястото този блог, гостите вие и аз.
До скоро.



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109505
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031