Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2019 13:46 - Да да ама да бе да!
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 917 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да да ама да бе да !
Не става въпрос за политика, в този постинг, а за това което ми се случи през последната седмица.
Моите провали ни приключват, сякаш черен облак тегне над мен и не ми позволява да видя слънчевия ден. Не ми стига , болестта, която е доживотна, разочарованията с Христо и как разби сърцето ми, и с частите играеше футбол, ами и работата си загубих по подъл и нечестен начин.
По образование съм рехабилитатор, и мечтая от миналата година, когато взех дипломата в свои ръце да работя по специалността. Кандидатствах по обява и ми се обадиха, за работа в болницата в овча купел 2В. Отидох интервюто мина добре, шефката каза, че и тя е от Петрич и харесва хората с хъс и желание.
Обещаха ми палати, ах палати оп, не палати, нова работа. Звъннаха един слънчев ден и казаха, още от утре че мога да започна работа. Първо се зарадвах , отидох , видях и реших да си подам молбата за напускане. Подадох молбата в петък точно преди да ме приемат в болница, като трябваше да пресметна + болничния , колко дни трябва да работя до края на предизвестието. После ми казаха, че студентите редовна форма на обучение, може да напуснат без предизвестие. Обадих се на счетоводителката в училището и тя ми каза, че след края на болничния, мога да отида и да си подпиша молбата за напускане.
До тук , уж добре се развиха нещата, хем бързо ме освобождават от работата, хем мога по-бързо да започна в болницата, ДА ДА АМА ДА БЕ ДА!
Не стига, че сутрините отивам във ВМА да ми взимат кръв за изследвания, а следобяд ходя в болницата, уж да се обучавам на апаратите. Ходих почти цяла седмица + 2 дни, и още не ми казаха да подписвам, а на 2рия ден на Ивчоооооо, веднага му предложиха договор и то пред очите ми. Моля ???????????
Дали не се справям с апаратите, дали не ставам в 4 и 30 , за да стигна от Студентски до Овча купел на време , дали не се спирам да зареждам пациенти , докато те си седят и си клюкарят. Обучавахме се общо 3ма души , Калоян , Петя и аз. После дойде този Иво и всичко се промени. Пред очите ми подписаха Петя и Ивчо , а Калоян се е отказал. За тази една седмица се разболях от нерви и от мъка, че аз работя най-добре от всички, а старшата рехабилитаторка, си прави каквото иска и нарочно ми каза че ще работя 2ри смени само, а аз и казах че искам предимно първи, и че съм щяла да взимам 437 лв , аз за 4 часа в училището взимах 400 лв , а сега за цял ден такива пари смешно е.
Както и да е, крепеше ме мисълта , че ще работя по специалността си. Обаче какво се оказа, че въпросната старша нарочно ми подлива вода , говорила е с шефката, да съм като сестра половината ден, а другата половина да съм като рехабилитатор и пак да е на нейното, да съм втори смени, мръсница!
Знае , че ще карам докторантура и ще преподавам в университет, и нарочно за да не и се отменят нейните отговорни позиции, като преподавател иска да ме ликвидира по мега долния начин. Как не я е срам? Мършата долна, оставиха ме нарочно без работа , даваха зор да дам предизвестието и ме подценяват , бутат в ъгъла за да си назначат техните хора, простите полу-бакалаври , долни хора, да им се върне всичко дано, с лихвите си го получат.
- От къде си Ивчо?
- от Левски.
- Супер аз съм от Плевен.
- А ти , Петя ?
- Смолян.
- Ами ти?
- От Петрич съм – отговарям аз.
- Оо македонка, тук няма да се впишеш.

Браво по градове явно се назначават хора, ебати мръсниците. В петъка уж щяха да ми кажат отговор, бам прецакаха ме, казаха в понеделник, нямат нито срам нито образ. Разболяха ме от нерви, изолираха ме сама да стоя в стаичката, на мен даваха всички пациенти да зареждам, а те ядоха бонбони. До тук ! Ходих на лекар в петък , 50 лв за антибиотик и пробиотик дадох , налепи на гърлото получих. Да се оправят в живота! Понеделник си събирам багажчето и се връщам на предишната работа, все пак трябва да имам сигурен доход, за да тегля заем за апартамент.
Дано си получат всичко , което заслужиха! Анатема!
Боклуци долни използваха 1 момиче на 23 години за робски труд 10 дена, без нито 1 ст без 1 благодаря.

Ще завърша с една от любимите ми песни, поздрав за всички прочели поста ми.

https://www.vbox7.com/play:70c09b1c 

image



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109571
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031