Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2019 10:54 - Внимавай какво си пожелаваш!
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1528 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Винаги съм искала да изживея историята от Грозната Бети, мечтаех да ми се случи, като не подозирах за болката , която върви редом с нея.
Да, случи ми се, не говоря за това , да отида на самотен остров с фея орисница и да се превърна от грозно пате в красив лебед, а в това да се влюбя в обвързан мъж.
Не знам дали знаете , но винаги в такива ситуации втората жена е курва, любовница, крадла на мъже и какви ли не, некрасиви епитети. Тук обаче следва да се замислим за едно друго нещо, човек, който обича търси ли друга? Влюбен мъж в приятелката си, търси ли друго момиче да се виждат ? Кой е виновен момчето, че търси друго момиче или момичето , което дори не знае че той е обвързан?
Да започнем от моето начало, като после ще го съпоставим с началото на Бети.
Момчето се казва Христо и е мой набор 95, учил е в ТУ и живее в 59 блок, дори стаята му знам, и как всичко вътре ухаеше на наргиле и сълзи от други жени. Запознахме се в тиндър, понеже видях че е близо до мен , реших че освен виртуален чат, може да прераснат нещата в реална среща. Близо месец ме търсеше всеки ден по много пъти, питаше ме какво правя , как съм, какво обичам да правя през свободното си време, показваше явен интерес към мен. Разменихме си номерата и си писахме на вайбър, там същата история , докато не се видяхме. Първата ни среща не може да се забрави, взе ме от блока с колата и отидохме да се повозим, показа ми своето място някъде към Белица, беше хубаво и романтично, подари ми желирани бонбонки, който следващият път му върнах понеже разбрах че е обвързан.
Спрях да му пиша, като той държеше да се видим, и да ми обясни как стоят нещата . Какво обяснение да очаквам , или си обвързан или не си. Няма нужда от измами и баламосване. Дори не подозирах, че вече бях измамена и баламосана. Вече се бях хванала за въдицата. Излизахме цял месец още, и вече бях привързана и супер хлътнала по него. Подарявах му малки подаръчета в знак на любов и очаквах същото, но не го получих. Понеже уж бил много зает покрай работата си в Еконт, с нея се виждал 1 път седмично и събирал сили да я скъса, с мен се виждаше в малките часове на нощта, ах колко съм наивно глупава. Как можах да му се доверя?
Веднъж , когато имахме уговорка той я отмени заради това, че майка му дошла в Студентски и после излязла с приятелки и той ме викна да ходим в тях. Колко съм тъпа, щом повярвах на тази скалъпена история зашита с бели конци. Друг път, когато идваше в нас, беше пиян или още по-зле устата му миришеше на нея. Аз правех подаръци, той не пишеше с дни, на края ми писна и му казах че държа да поговорим сериозно за нещата между нас, когато той скъса с нея и знае какво иска да ме потърси , че на мен сърцето ми се разбива. Той идва при мен целува ме, аз не му пиша, не го търся , нищо . И пак аз разплакана и аз виновна, че правя нещо нередно. До вчера 01.06.2019 видях, че е ходил с нея на кръчма в Роден край (Помните ли историята с предателството от близка приятелка пак беше в тази кръчма.), и на дискотека после . Аз с този човек, не желая да комуникирам по никакъв начин вече. Никога! Искал да я скъса, пък излиза с нея, ей дрисльо, кого лъжеш мен ли , че ще я скъсаш , нея ли ,че я обичаш, себе си ли , че си вървежен. Ще ти се върне всичко и то с лихвите. Боклук. Такъв човек на себе си не е верен, камо ли на човека до себе си. А помня как ми казваше : „аз не търся момиче за една нощ“. А за колко нощи ? хаха
Очите си изплаках, сърцето си зашивам понеже още е разбито, няма да се пречупя и този път, и колкото и да ми е гадно и трудно ще продължа напред.
Историята на Бети: Дон Армандо е сгоден за Марсела лъже я , че ще има сватба, на Бети я лъже че с Марсела не вървят нещата и само се карат и те започват връзка , Бети от любов към него , а Армандо от страх тя да не му вземе компанията. Накрая Бети е с разбито сърце , плаче, страда. И като на филм естествено , Армандо се влюбва в нея понеже правят любов, а не като при нас, и след дълго отричане и оставяне и забравяне на любовта един към друг се женят и правят сватба и всичко приключва с хепи енд, като на филм…
Тъжна съм, болна с вирус с повръщане и разтройство , не мога да се изправя от леглото защото ми причернява, сърцето ме тегли надолу понеже е обвито в чернилка, изгубих хубава работа предотстъпвайки я на колега и всичко за да се погубя аз самата с моята доброта… Защо ? Докога сълзи ? Докога ще ме боли? Колко още ще съм сама?
image



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. pompadurkreten - Нещо свежо, хубаво, чудесен избор ...
02.06.2019 17:20
Нещо свежо,хубаво, чудесен избор на Ник.Спомних си чудесния колумбийски сериал Грозната Бети, след това гледах и американския.
цитирай
2. pitwasilew - :)
29.07.2019 14:03
Несподелената любов е забранена, така де е е препоръчителна заради последиците :)
Поздрави :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110214
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930