Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2017 18:29 - Най-ужасните срещи в живота ми!
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 701 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте, края на годината е, и след няколко дни ще сме вече в новата 2018 година. Благодаря, че сте отделили време да прочетете блога ми и, че все още четете тези редове. Дълго мислих каква да е тематиката на този пост и стигнах до извода, че не трябва да е Коледно-новогодишна боза, а нещо по-различно. 5те най-кошмарни срещи през 2017 година.
Аз не съм от момичетата с много обожатели, нито са ме канили на много срещи, общо всичките ми срещи за 4 години студентка в София са 5 на брой и ще разкажа именно за тях. Първият път като някое момче прояви интерес към мен, още на първата седмица писане във фб, излязохме.
Номер 5 - среща с "бягащи " Учеше биология на английски и беше 1 година по-голям от мен, пълен, висок младеж. Голяма грешка беше срещата. Возихме се в един автобус до мястото, а дори не ме погледна, не ми направи път на слизане от автобуса и хукна да върви напред, а аз го следвах като кученце пале. Беше ужасно неловко и нелепо цялото това предвижване, но си мислех че е от притеснение и страх как ще протече срещата. Всъщност не беше така, момчето дори не ме попита от къде съм и с какво се занимавам в свободното си време, просто се оплакваше от всичко. От стаята в която живее, от родния му град, от София, от България, от момичетата, от всичко. Мислех че не съм човек, а съм придобила формата на кошче за душевни отпадъци.
Върха на всичко беше, когато се прибирахме и бяхме на пешеходната пътека  не изчака да светне зелено, а изтича на червено все едно не беше с мен сам си хукна. Ужасно неловко е ... бягащия на пешеходна пътека, а аз паленцето КОШМАР!
Номер 4- лапето- да, честно да си призная не знам поради каква причина се и стигало до среща с въпросния келеш, но беше глупаво и необмислено решение, в парка на Студентски хмм, не помня да се е случило нещо впечатляващо всичко опираше до разкази за играта диаболо или дяволи нещо подобно. Къде ми е бил акъла? Заслужено място в класацията?
Номер 3- пловдивчанина. С него вече нещата бяха, уж по-различни. Случи се тази година, писахме доста време, знаех че е умен, че работи, че е висок, няма брада и на пръв поглед беше идеален. Имахме уговорка за 19:50 да гледаме филм, в 19 часа бях пред киното, а него го нямаше. Каза, че е на работа до 17 и му трабват 2 часа да дойде до Софията, в 19 трябваше да е пред киното, но както и до и, дойде в 20:20 часа, и бяхме изпуснали филма. Той реши да се разходим в едно кафене-сладкарница да пием чай. Почна да говори за работата му, за неговите неща дрън-дрън пълен досадник, най-голямата капка,която преля чашата беше следната реплика.
-Каква мислиш да ти и магистратурата?
-Още не съм решила, или по специалността или в школата за полицаи в Пазарджик.
-да, то те са свързани нещата физиотерапия с полиция нали?
МАЛЕЕЕ!? Колко трябва да си прост, че да кажеш такава тъпня? УЖАС!
Номер 2- смеещият се на всичко. Реших да не гледам външността този път, не беше висок нито едър, беше плюнко, вятър да го подухне и пада хаха. Поне даваше вид на умен, завършил в ТУ, работещ по специалността, уж добър човек, с разбито семейство, вкиснал и тъжен и вечно мърморещ. Реших, че сме хора и е нужно да дам шанс за изява. Излязохме, почна да оплюва всичко: България, медицината, ЦСКА, жените, после почна да се смее като Уди Кълвача алооо на 32 години мъж, да се държиш като анимационен герой е много смешно, срамно и недостойно. Тръгнах си с 200 от тази ужасна среща.
Номер 1- най-отвратителняческата среща EVER - с мекия хляб.
Беше повече от ужасно, няма как да преценя какъв е гласа на човека когато не желае да си даде номера да се чуем, а направо искаше да се видим. Писахме 1 месец и излязохме, потрес!?
Хипер стар на 35 години, с риза, дънки и плетена шапка на главата. А бе, ти нормален ли си слагаш риза и панталон, което се води уж официално, защо мамка ти, слагаш плетена шапка. Изглеждаше ужасяващо смешен.Това не е най-лошото. Както виждате от по-горния ред мек хляб- по петричански значи гейче, педалче, бутана каручка. Пълен Денди и Евгени Минчев в едно хаха щях да припадна от смях и неловкост,ужас, срам и отчаяние. Като заговори с този женствен глас , като почна Да върти сламката в кръгове,да пие от сламка кока-кола, да прави типичните жестове с ръка. Педалче и половина, не знам защо се зарибяваше с мен, като бях по-мъжествена от него, или ми е искал моден съвет или да го гримирам хахах пълен цирк. Всички в кафенето ми се подсмихваха, подиграваха ми се, беше ме срам, аз седя си скромно пия безалкохолно от чаша, а мекия хляб от сламката и си я върти между пръстите и прави мехурчета ужас !
Може да ме съжалявате или да ми си смеете, но такива срещи съм имала аз. Тъжно нали?
image 



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110165
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930