Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2020 19:38 - Продължението - част 2
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 232 Коментари: 0 Гласове:
2



 Като говорех за пътуването забравих да си довърша историйката, значи, когато стигнахме на Благоевград с влака , приятелката на Пони слезе на тази спирка и си тръгна, в този момент тя ми каза ела седни тук. Аз й казах, че там си ми е добре и където съм си седнала в началото от там и ще сляза. На 2 пъти се опитах да отида до тоалетната, но безуспешно, проблемът ми с отпускането в други тоалетни отново го имаше и се стисках. На слизане от влака, точно преди да се качим отгоре за към 413, защото нямаше в 23 часа вече метро, ни спряха полицаи. Питаха ни само от къде идваме , казахме Петрич и това беше.

След час с 413 и после 94 до СК на НСА, вече си бяхме пристигнали. Дървениците бяха се размножили, и още от вратата почнаха да ни хапят. На следващият ден викнах човека да дойде. Трябваше да си тръгна 30 мин по-рано от работа, за да успея да го посрещна. Дойде напръска, но каза, че не е видял дървеници, можело да са други гадинки. Дадох 45 лв , и ми каза след 5 дни ако пак има да му снимам ухапването и да му пратя , за да дойде пак.

Пони се прибра в 5 и 30 от работа , а аз стоях в коридора , и чаках да минат 2 часа , докато се отмирише. После влязохме и завивките и чаршафите отнесохме на пералня. Казаха, че в 21 и 30 ще са готови, но не бяха , на момичето й миришели на масло и каза, че ги е пуснала още 1 път, за да се отмиришат, сложихме каквито имаме чаршафи и заспахме на леко открехнат прозорец, все още намирисваше леко, но заспахме. На следващият ден, имах адрес и минах след това за дрехите, все още не бяха отмирисани , но беше сравнително по-добре от предния ден.

Следващите дни не се случи нищо ново , освен малки търкания на работа, и решението ми да отидем да разпуснем малко на пътешествие с лодка, или както го пише в обявата разходка с лодка. Всъщност исках да е спускане с балон , който има запален фенер , както тази ,която видях в Бургас в морската градина , когато бяхме да гледаме Рачков. Макар , че не можах да открия точно такава обява , имаше 1 за спускане с балон , но Пони отказа, каза че предпочита разходката с лодка. Предложих й да ходим на кино, за да мога и аз да гледам този Диви и щастливи , че всички само за него говорят или на Камелот, но най-добре й се видя офертата за разходката с луксозна лодка по яз. Искър. Направена е резервацията и е платено по изипей по 40 лв на човек , обаче сега виждаме, че няма градски транспорт до там , и или трябва да ходим с такси или с рейса за Самоков да ни спре на язовира и сами да си намерим, къде е мястото за тръгване от там.

Днес в стил на 1ви май , се разцепих от работа на частно, сутринта имах 2 адреса в Красно село, а после след 1 час почивка, отидох до НДК и стрелбище пак за масажи и рехабилитация. На края на деня се наградих с едно парче торта, която сама си направих иии дооформям изненадата, която не е изненада, даже открих къде има копирница, на НДК, за да мога да добавя още нещо , което ми се стори добра идея, че крайният срок наближава. Сега му дойде времето и на филма About time, няма да казвам по чие предложение беше. Утре сутрин преди да тръгнем ще напиша впечатленията си.

Като цяло филмът става, има си своите поуки, но има и доста фантастика, с това връщане назад във времето. Няма да ви го преразказвам , за да ви е интересен да го изгледате. Колкото и да не е в моя стил тази част, че чака да се появи първата му любов в театъра , за да разбере, че трябва да се ожени за момичето което спи и го чака… все пак добър замисъл има, а той е, че когато се опитваме да върнем времето назад , за да помогнем или поправим станали неща, губим други вероятно по-важни и значими. Понякога и в тези неща има чар, които се случват не както ни се иска, но пък са трябвали да се случат и заемат същото специално място в историята , колкото и другите които ни се искат да се случат.

В понеделник ще ни тестват за корона вирус, трябва 8 и 30 да сме пред ХЕИ София и да ни вземат проба. От нос и гърло. Първо сестрата щеше да дойде с мен , за да ходим заедно после се оказа , че щяла да ходи по-рано, за да си оправила здравната книжка хаха, пак жалки оправдания. Все едно не съм голям човек, ще се оправя макар и да не знам къде е, ще го потърся и това е . Не е болка за умиране, толкова адреси съм търсила, и макар, че съм доста зле с ориентацията се оправям някак си.

Иииииии топ новината , която отново я изпуснах да напиша. Имам си вече своя носия. Много се радвам, супер е , цялата грея като съм с нея, от радост, от щастие.

Вчера събота пак ме викнаха на адрес, трябваше да ходя за масаж на гръб в Хаджи Димитър. Отивам там и ме посреща от терасата един мъж на средна височина , видимо изморен. Казва ми да натисна 2рия звънец и да отида на 2ри етаж там ще остави полуотворена врата да вляза. Така и стана. Отивам там и се насочвам към всекидневната , тъкмо се зарадвах, че ще правя масаж на малко по-високо диванче и няма да ми е толкова неудобно. Той излезе и ми каза да отивам към спалнята, с интерес и изненада питах защо, след като би ми било по-удобно на дивана. Той каза, че му е студено. Влязохме там на обичайното мега ниско под коляното ми легло. Легна , свали си тениската и почна да разправя.

-         Аз съм за 3 дни ерген. И снощи ме изцедиха до капка.

-         Знам какво е ерген, но за първи път чувам за 3 дни.

-         Амиии знаеш, няма я жената и детето са при техните в Самоков, и си викнах 2 момичета за наслада. Изцеден съм нямам капка сперма , а гърба ми е надраскан от тая курва, моля те оправи го ако можеш и гърба ми е супер схванат.

След тази изповед не знаех какво да кажа. Помолих го пак да отидем , на по-високия диван , за да ми е удобно.

Почнах да масажирам и на няколко места усетих насъбрала се лимфа под лопатките, очевидно го заболя от натиска и помоли, за по-леко обработване на тази област. Обясних му, че трябва да разтегна тази област. Стигнахме до общо мнение и накрая беше заспал след 30те мин масажче, което значи, че съм си постигнала целта на добър релаксиращ масаж с части на лечебен. Плати ми и си отидох. На връщане малко се замотах със спирките , и се опитах да намеря точната , която ще ми е с възможно по-малко прекачвания. По пътя думите му постоянно кънтяха в главата ми… ерген за 3 дни. Мале мале, ако се прибера с детето до Петрич и мъжа ми вече е ергенче и на нашето легло с 2 курви тцтц. Как може да има толкова долни мъже. То даже мъже им е комплимент. По-рано тази седмица , ходих при мега красивия футболист , който живее в Красно село и ме посрещна пред гръцкия ресторант Ямас, точно до ресторанта , или по-точно над него беше неговия апартамент. Отново ме посрещна с малко мазна усмивка ииии най-вече като ме пусна първа да вляза в апартамента очаквах, че може би има гадже и ще открия нейни неща , вече което е доста често срещано сред масаж търсещите. Но не , открих бебе в кошче !? Представяте ли си ? Бебешко креватче и дете,което си играе и той таткото , който пред детето ми говори, че трябва да почна да предлагам масаж с хепи енд, защото съм имала меки и нежни ръце. Аз избягвах да отговарям на тези въпроси и затова не гледах към него само към бебчето. Мега разочароващо от всякакви гледни точки. Все още довършвам изненадата , и събирам материал за клипа така , че той ще е вероятно пуснат края на седмицата, заедно с малък пост.

Утре съм на тест за корона вирус от работата, трябва да не съм закусвала поне 2 часа и да не съм пила вода. После може. Така, че ще си приготвя 2 сандвича за след изследването и по време на работа. Не знам къде е ХЕИ и вероятно ще го търся повечко време. Сестрата Ева , уж предложи да ходим заедно, но в крайна сметка не ми даде номера си , за да се чуем и разберем. Ще се справя , след като е задължително тестването ни, ще се подложа и на това.

До скоро ще пиша пак към края на седмицата с готовото видео.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110551
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930