Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2019 16:43 - Роди ме майко с късмет, та ме хвърли на смет!
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 994 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Предпразнична треска.

Не ми е тъжен блога, кофти срещи , намерих работа , Коледа иде.

Ще засегна темите, които написах по ред на номерата. Не ми е тъжен блога, не знам колко добре сте чели, но да... музата ми идва, когато съм тъжна , знаете го , защото съм го написала поне 2 пъти. Това не значи, че съм песимист, които само тъжнотии пуска в блога. Сметнала съм, че тези истории , които имат място тук, са заели голяма част от вниманието ми, и не ми дават мира, ако ги задържам. Не смятам ,че нещо е тъжно щом не се  е развило по моя план. Напротив. Получих доста ценни уроци, които ме направиха по- силен и мъдър човек. Всичко , което се случва в живота, си има причина,  а ние като човешки същества имаме уникална мисия в живота, да продължим и да вярваме, че колкото и да е мрачно, ще изгрее слънце. Блога ми не е тъжен, нито весел, той е точно като мен истински, изпълнен с върхове и спадове. Не слагам розови очила,  защото гледам истината в очите и не ме е страх. Това е моят блог,  моето дневниче, искрено и не лично!
Кофти срещите ... всъщност бяха само 2. Но ми се стори като цяла вечност изпълнена със срещи.
Става въпрос за странника А.Д известен като лигльото от Благоевград.
Запознахме се естествено онлайн, писа ми неща, които никой друг до сега не беше. Интересуваше се от блога ми, от хобитата ми, живота ми и показваше явен интерес към моята персона. Говорехме с часове, казах че не съм му записала номера , но го направих още след първият разговор. Нямаше как да откажа обаждане от НЕГО след като в съзнанието ми вече си ни представях като двойка Петрич- Благоевград.
Разбрахме се и да се видим, след толкова разговори. Срещата беше уговорена за 22 часа в любимото ми място в студентски Златният грош. Защото той отказа да ме повози с колата до Младост да хапнем в пицария Дино. 1вата грешка беше ,че господин голямо самочувствие закъсня с 34 минути. Да беше написал, че ще закъснее с половин час , но аз вече бях тръгнала и седях сама в кафенето и го чаках, когато беше пълно и всички ми подсвиркваха в знак на подигравка.
Дойда грозноватият тип и сбърка входа, реши да влезе през зазиданата врата и да се прави на велик. Още с идването му почна да вика. Толкова силно че от съседните маси се обърнаха. Смееше се като двете черни жени дето бяха на гости при Слави. Поръчах му бира както беше писал и му я платих както се очакваше , от факта ,че беше мъж без топки,  а аз свикнах да издържам хората , които бяха с мен и да правя подаръци като мъж на приятелката му ноооо майната му на парите, изложи ме пред сервитьора , които го познавам от танците. Почна да пее гръцки песни, да вика, да си докосва оная работа през панталона. Да се опитва да ме прегръща , дори да целува врата ми. Но знаете ли какво истинският куриоз беше , че докато пия млякото с какао ми каза : " браво хубаво гълташ ".
О , Боже , аз съм девствена тъпако, какви гълтания какви 5 лева са ти в главата. Нямам опит със секса камо ли да ти глътна горчивата спермус.
Накрая се облякох и тръгнах. На излизане ми хвана ръката и искаше да ме целува,  аз се отдръпнах и му казах да си върви. Накрая ми каза, чао грознице и тръгна. А захапката му е напред нали знаете като тези с двата зъба напред като зайци. И долната му устна има една лента, от тези 2 зъба . Но това не е голямата беда, а неговото държание в този ден, да се прави на богаташ, които снима бира във вана. Разни скъпи апартаменти и обзавеждане,  а накрая идва със скъсаните си дънки и остава аз да платя сметката. Да аз предложих ,  защото не съм държанка, и заради лошия ми опит с Христо и подаръчетата , които уж ще ми носят неговата любов и внимание, но неговото беше безпардонно унижение. На масата да пее и да вика и да се пипа.
Неловко ми стана и заради една моя грешка. Да си сложа риза на 1ва среща. Всички знаете, че са ми големи гърдите и обиколката и като си сложа риза горното копче на бюста се откопчава. И тоя ненормалник долен заек, си помисли че нарочно се откопчавам за да го съблазня. О , не! За какъв се мислиш бе, смешко. Щом видях копчето, го закопчах веднага. И му казах по телефона, моля те заек умрял не заставай до мен, защото ще ме притесниш. Искам момчето да е срещу мен. И непрестанните му намеци за секс. Кретенът не се усети , че не съм като другите момичета,  с които е излизал и са широки като кофа от долу.
Седна до мен , плътно за да се притесня... И започна със заешката устичка да ми прави целувки към мен. Каза ми ти ще си ми жена, ще живеем заедно . Моля ? От къде тази увереност бе мутро?
А и пръстенът ???? Кой мъж носи пръстен , само педалите и женените,  мъж има ли брада и пръстен мани го , мек хляб е.
Толкова скучен събеседник когато всички го изгледаха как пее гръцки песни до мен,  а аз червенея като домат,  няма. Взех му айфона! Типичното ми действие когато искам да отблъсна някой еблив заек. Пусна някакво приложение за айфон истина или се осмеляваш ама на английски и аз като не го разбирам този език той превеждаше. Като на неговото име написа Наско, а на моето Айше. О , Боже лигльо и половина , къде си тръгнал бе момченце. Аз не приличам на тези мръсници които обичат унижение и подигравка. После му взех телефона и почнах да чета чатовете му ...... И стигнах до това как праща скрийншот на наш чат и пише с приятел курва е , боклук е. И вече ми кипна и си сложих якето и дим да ме няма. Това беше топ най- ужасната среща за 2019 година с еблив,  грозен, тъп, лигав заек.
 Намерих си работа! Като ходих за 1 ден до София да си платя общежитието,  ходих на интервю в един хоспис в Мусагеница. Викат ме на 6ти на работа пробно и после да подпиша договор.
Коледа иде,  но пак не ми е коледно. На 21 декември беше 40то(както казваме в нашия край на помена 40 дни) на баба ми Норка. Беше самотно, не дойдоха 40 души, нямаше и 40 неща защото беше пост. Близките бяхме изнервени но всичко мина. Било каквото било. Духът и вече е горе и нека почива в мир.
Вчера 22 дек беше Сребърната Сватба на нашите. 25 години брак.
Ходихме преди месеци до Струмица да избираме рокля за майка ми. Обувки за нея, чанта и портмоне всичко ново, даже и прическа на фризьор 17 лв. Защо ?
А ние със сестра ми и татко ми си сложихме дрехите които имаме като и аз и сестра ми бяхме на гел лак . Аз правих и нейната и моята прическа не сме давали пари по фризьори и за нас нямаше специални обувки и чанти и портмоне . Ходихме си с ботуши. Съвсем обикновенно. И такааа...
Става 4 часа аз и сестра ми отиваме в детската стая да си правим прическа да се гримираме и вече в 6 И 20 сме готови. А тя ходи в 6 часа на прическа с мокра коса. В 7 трябваше да тръгнем и да сме в ресторанта. Майка ми идва след прическа в 6 И 45 , оставаме я за 15 мин да се гримира и облече и я чакаме в салона,  че 3мата сме готови и и даваме зор да побърза. Татко ми звъни на таксито ( Джефри) да дойде да ни вземе защото навън вали като из ведро,  а заради сребърни и златни сватби има много трафик. Чакаме го 15 мин от 6 и 45 до 7 да дойде и извикваме майка ми. Татко ми е с чадър и върви напред , сестра ми е зад него с качулка, а аз без чадър изправената ми коса се къдри вече от дъжда, след тях и сме вече на прага да отворим таксито .  Принцесата Тубоска дето се туткаше часове,  зад нас със скъпите обувки които си взе, въпреки че със сестра ми казахме да си сложи боти както нас и да не се изтопи чорапогащника. Слиза от стълбите и вече е на двора и се подхлъзва и пада напред като жаба на 4 крака. И каза:
- "ай отивайте щом бързате"
Еми , кой те е карал да си взимаш скъпи неща а на нас нищо, и да ходиш на фризьор за паднал кок в 6 часа. Като няма да има време. Ние сме готови и те чакаме. И като не слуша нас със сестра ми да е като нас с боти а трябва рокля и обувки скъпи. Е чакай малко и аз съм момиче и аз искам да ме глезят и да ми взимат скъпи неща. Защото останах без нищо?
Както и да е чорапогащника беше раздран, две огромни червени дупки с отлепена кожа и ръцете подути точно в областта на китките . На рехабилитационен език е фрактура радии локо типико. Пак аз трябваше да се намеся и да и дам мой чорапогащник,  вярно не беше ликра какъвто тя си взе специално за случая, но вършеше работа. Промих раните и и дадох да се облече чорапогащник , сложи си ботите и взе в чантичка, скъпите обувки. Чакахме безплатното такси още 15 мин и тръгнахме вече. Беше 7 И 40 . Всички бяха седнали,  а ние се влачихме като примадони. Седнахме на друга маса, защото имало приятелски семейства и искали да са заедно, а тази маса беше до кендзефите. Както и да е . Важното е , че бяхме там всички като карикатура,  да чакаме да ги извикат и да подпишат своя 25 годишен сребърен брак.
Танцувахме , ядохме, пихме шампанско, палпирах костиците на двете ръце на майка ми, всичко беше здраво, нямаше счупено нищо.  Към 2 И 30 вечерта се прибрахме и тя почна да плаче ,че не е успяла да се парфюмира и сложи колието,  как ние със сестра ми сме развалили вечерта и която толкова планува.
А ако бяхме паднали аз или сестра ми щеше да ни оставят и те да се качат в таксито и да кажат остави ги тия лигли, но щом е тя всички се притичваме на помощ.
Това е нещо обичайно за семейството ни, празниците да минават като истинско фиаско. Къръци сме родени такива ще си умрем.
Важното е че си останал жив и здрав , а не как си изкарал на един повод. 



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109530
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031