Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2018 17:41 - За всички дето, търсят …
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 387 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 14.10.2018 21:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В този живот постоянно търсим, нови предизвикателства, приятелства, работа, подходяща специалност, гаджета, любови, любовници. Търсим и забравяме да ценим това, което имаме.
Баба ми казва : “никой не си го е избрал“. Нито подходящият човек, нито това което му се е случило или ще се случва. Мислим си, че зависи от нас, стараем се да сме първи във всичко, и накрая плановете ни се объркват. НЕ! Става точно това, което е писано.
Търся си перфектната работа, по специалността, с добър колектив, високо платена, на близко разстояние до дома, удобно работно време - истинско удоволствие. Да ама не! Все някъде, нещо няма да е както ни се иска.
Търси си перфектната магистърска програма, хем да ми носи допълнителни знания, хем да е по специалността, хем да е с по- малко ангажираност и да мога с лекота да съчетавам работа и университет. Да ама не! Ако я намериш, то няма да е в удобно за теб време или да постигаш отличните резултати дето са толкова бленувани за теб.
Търся си перфектната половинка, висок, умен, добър, с готини, силни, здрави ръце, да ми е верен, да обича само мен , да е търпелив, да знае какво иска, да е девствен ако може да има кола и да ме закарва всяка сутрин на работа. Ех, мечти.
Търся си верни приятели, дето си държат на думата и са ми истински. Не ме използват, не предават , не нараняват.
Сърцето от толкова търсене се изхаби. Губим си времето като търсим и очакваме и чакаме все това, което е плод на нашата илюзия искаме да се появи, тук и на мига. Да стане на нашето, без да погледнем това, което ни заобикаля, което не е никак малко и маловажно.
Пълни сме с липси, на любов, на щастие, на късмет. Но и за тях ще дойде времето, и това, че сме живи, че сме тук, че дишаме, че живее, че виждаме и мислим, само по себе си е дар, който някак си сме забравили да уважаваме и да помним и да се гордеем, че сме Богопомазани без недъзи.
И сякаш си мислим, че не ценим, защото не сме загубили нещо от горе изброеното. Грешка! До човека си е, дори да имат всичко и да е перфектно, някой хора са свикнали просто да искат повече, да ТЪРСЯТ неоткриваемото, да гонят вятъра, да искат да достигнат звездите, но само да го ИСКАТ.
Търсех безброй прекрасни моменти, които искам да ми се случат и съм готова за това. Търсех любовта, изпепеляваща ме, оставяща ме без дъх, търсех приятелите, а откривах само предатели. Търсех и оставах винаги разочарована. Сега не търся, не превръщам живота си в търсачка на гугъл. Чакам да дойде времето за всичко и то ще се случи, щом е писано за нас , за нас ще е .
Не си правете планове за живота, не търсете нетърсещи се неща, не гледайте през хората , а се огледайте в случващото се на яве. В реалността, защото живота е това което ни се случва, докато търсим нещо друго, нещо ненужно, мимолетно и временно. Отворете си очите, и вижте отвъд това, което погледът позволява.






Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109553
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031