Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2017 10:39 - Всичко,което бихте искали за знаете за мен
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 492 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Привет,блогъри и любопитни хора,четящи блога ми! Как сте ? Какво правите в последния ден от януари? Гледах в един форум за теленовели, въпроси, който ще ви дадат представа за дадения човек и това са въпросите, на които и аз ще отговоря, за да ви покажа, всичко, което искате да знаете за мен хаха.
Нейната платонична любов е мм Хуан Пабло Раба и Хорхе Енрике Абео и Факундо Арана.

Човекът, който най-много я изумява е майка ми, която е толкова силна в тежки моменти.

Нейната цел е да завърша и да работя по специалността.

Тя се определя с две думи: търпелива и добра.

В немногото и свободно време, тя обича да: спя, да гледам телевизия и да слушам музика.

Нейното най-голямо качество: верността.

Бих направила,каквото и да е за един приятел в нужното време, в нужния ден и в нужния момент.

Нейния недостатък: че размишлявам много преди да взема решение и имам много лош характер.

Идеалният мъж за нея е висок и избръснат хаха

умен,добър,честен, верен. Може би е някакъв блян? хаха

Обожавам всякаква музика, но предпочитам тази с дълбок,чувствен текст и народната разбира се.

Първото, което забелязва в един мъж са очите и дали е избръснат, ако е в лице, и ръцете, ако е зад него.

Най-голямата й радост е: малката ми сестричка

Вярвам в Бог заради всичко, което е направил.

Любимата й храна са макаронените изделия,баница, кекс и всичко съдържащо шоколад хаха

Частта от тялото й, което най-много харесва: ръцете, а тази, която не харесва: корема,дупе, лице.

Дрога? Не обичам да говоря на тази тема, защото ми разваля настроението.

Това, което презира е: лъжата и предателството.

Въобще не харесва: политиката.

Секс? Какво е това? Скучно е чела съм за него хаха

Между това да спи и да яде... предпочитам да спя.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109551
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031