Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2017 21:01 - И големите момичета плачат
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 761 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 И големите момичета плачат
 Да, дори и да съм на 21, аз все още имам нужда да поплача на рамото на мама.Да споделя болката и мъката си, и не не мисля, че е грешно или смешно.Когато плачем ние показваме,че имаме емоции, това е начин да покажем болката на сърцето.На колкото и години да сме винаги ще е достоен повече човека изплакал сълзите си, а не страхливеца, който ги е преглътнал.
Колкото и да порасна, аз винаги ще съм дете на родителите си и ще искам да намирам закрила и подкрепа от родителите си.
Не е срамно, че и големите момичета плачат, плачем защото имаме сърце.
Сърце,което има емоции,чувства радост и болка.
Не винаги сълзите са от мъка,понякога са от радост, а понякога от дълга липса на някой близък човек и от радост, че го виждаш избухват смесени сълзи от радост и мъка, по времето,когато е бил далеч от теб.
Сълзите, не правят никого слаб.Сълзите те правят човек.
И аз понякога не мога да разбера, защо плача,но после осъзнавам че това е начин да ми олекне, да ми мине тъгата,да изкарам всичката болка,под формата на секрет от очните слъзни жлези.
Много пъти съм се замисляла, когато казват :" със сълзи сме дошли на този свят- със сълзи ще си отидем". Независимо дали искаме или не,съдбата е такава, не дава само щастие и добри моменти, иначе ако даваше само тях, никой нямаше да ги оцени.Силен си ако преодоляваш всичко и се бориш,дори ако от време на време проливаш по някоя сълза.А ако мислиш, че е мъжко и достойно да задържиш за себе си мъката и да се саморазрушиш, вместо да преглъгнеш егото си и да пролееш една сълза, е - бъркаш се. Много хора са постигнали много, преживяли са драми и жестокости, но са съхранили, надмогнали са себе си не зависимо на колко години си. Ясно е, че мечтите си едни постигат бързо, а на други им трябва повече време, но това да поплачеш няма възраст и не търпи промяна. Идва от сърцето, тогава когато думите са безсилни и сърцето има нужда от балсам, от пристан за утеха.
Преди всичко бъди себе си, смей се ако ти се смее, плачи ако ти се плаче, не е срамно.. и големите момичета плачат.



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. zaw12929 - И мъжете даже плачат
20.11.2017 14:51
Преди всичко бъди себе си, смей се ако ти се смее, плачи ако ти се плаче, не е срамно.. и големите момичета плачат.
цитирай
2. zdrachna - Да,това мисля аз
20.11.2017 21:32
Да,това мисля аз
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110231
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930