Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2017 15:21 - Да живее сесията! хаха
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 355 Коментари: 0 Гласове:
1



 Бам , заверихме семестъра. Оле! Край на този тежък и уморителен семестър, вече сесия. Учение и само учение. Вчера вторник и повчера - понеделник, беше наистина труден ден. От сутринта до вечерта бях ангажирана с различни упражнения и лекции до късно. В понеделник ми провериха картата по кт при ортопедични заболявания. НЕ че нещо. Но за тая карта се мъча повече от ден, и пак имаше критики, а ние сме от най-редовните, които ходим в понеделник.

Като изключим вече преминали семестър, и умората от последните дни на разкарване по заверки и други подобни задължения, се чувствам и адски напрегната, тъжна, депресирана и самотна.

Напрежението е дължащо се на предстоящите изпити по време на сесията. Много ми е притеснено. Толкова много материал, а толкова обемни изпити.

Днес е Атанасов ден. Един много съдбоносен ден за нашето семейство, всички бурии са се случили тогава. Сестра ми е починала на този ден, в колата на баща ми са се блъснали двама пияни, докато е бил на работа, на мен ми писаха първата 2-ка в живота по физика, и преди седмица почина моя пръв братовчед бате Наско.

Самотна съм тези дни, искам да се прибера. Усещам в сърцето ми една липса, която само семейството може да запълни. Искам да съм със семейството ми в този толкова труден момент, искам си вкъщи, там топлината не е само физическа.

Вчера след изпита по цигун терапия- по който изкарах 6, трябваше да ходя, до Еконт, за да си взема колета от мама, и не съм очаквала, че е толкова тежко, до като го донеса до общежитието ръката ми изтръпна. Още ме боли в областта на мишницата и усещам леки лимфни вързопи в тази област.

Взех книжките от Иван и ще трябва да ходя преди изпита да взема ключа за залата .

Тези дни се чувствам много самотна. Установих, че съм фригидна. Не изпитвам никакво желание да имам полов контакт, даже напротив. Гнус ме е, гадно ми е, страх ме е, не искам да го правя никога. Докато четях, много пъти прочетох, че е възможно да е на психологическа основа. Не знам може и това да е , но не променя факта, че не го мисля за удоволствие, а напротив- мъчение и съвременна инквизиция, на която не искам да се подлагам.

Освен, че уча реших да си правя и креативни, творчески почивки. За сега съм избрала да си правя визитни картички хаха. После мисля да рисувам, да съчинявам поеми и стихотворения.

Дано се стопи снега, дано се стопи и тъгата..




Гласувай:
1




Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109500
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031