Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2020 18:35 - Много мисли, много въпроси,много неизказани слова, малко отговори...
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 394 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.02.2020 22:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Размисли и много въпроси без отговор в главата ми,но по-добре да ги изпиша, отколкото да ме заболи глава от мислене и премислене хаха. Стига ми 1 час с Пони , за да имам хиляди противоречия в главата. Нашите разговори почти винаги са на едни свърх дълбоки теми, оставащи след себе си редица противоречия,въпроси и понякога съмнения.
След като доста време не си бях писала със спешъл човека, той се появи след Берлин,и ми писа. Естествено това няма как да бъде пропуснато, от обсъждане.
Естествено тя има своята по-реална и обективна гледна точка, като човек с повече опит в тези междуполови отношения, и си каза критичното мнение.
- Значи , Пате няма го седмици наред, пише си други по Вайбър, ти виждаш че е онлайн , и той вижда че си, и въпреки всичко не пише, и сега му доскучава и има нужда да му ласкаеш егото и ти все едно нищо не е било, бам и му пишеш??? Защо? Появи се след седмица И му кажи здрастиии все 1 нищо не е било.
- Беше зает, и А пътуваше в чужбина, не мога да очаквам телефона му да е в ръката нон-стоп и да пише само с мен, естествено, че има други. Даже има и кандидат-снаха за техните.
- Моляяяяя? И това ли ти е казал , е не . Да му целунеш обувките не искаш ли?
- Стига , не разбираш.
- Кое? Че си същата наивница, каквато беше до скоро, и после плака на рамото ми.
- Този случай е далеч по-различен.
- Заради това ,че не си го видяла ли ? 100% не е топ красавец , а грозноват, избиващ комплекси с други или друга в случая по-комплексирана от него.
- Ама Пони само за теб има значение , това дали е красив или не.
- Има значение. Но няма как да го знаеш, защото всичките ти гаджета и двамата са грозни и дори те успяха да си намерят по-хубава приятелка от теб.
- За мен и 2мата бяха хубави. И какви са си намерили не знам, тяхна работа. Нима твоят като е красив, си доволна от отношението му и си по-малко наранена щом е красив?
- Знам, че е красив и му се лепят гимнастички от специалността му, но ми е гадно , че го мисли че му идва като десерт, а аз го чакам вкъщи.
- Ами ако беше грозен и го каже същото по-различно ли щеше да е ?
- Да.
- хаха не е вярно. Казах ти , че е малък и иска да се наиграе момчето. И ти първи курс беше различна.
- Бях, но винаги знаех как действат такъв тип момчета,интересуващи се тип гимнастички. Така че май трябва да преосмисля съвместното ни съжителство.
- Вие си знаете.
- Да, ти никога не си живяла с момче, и не ги познаваш , а и поне да им беше пуснала на онези 2мата, за да не те имат занапред като девствена загубенячка. Не стига че си труден скорпионски характер ами и девствена.
- Щях да съжалявам като куче , ако се беше случило нещо с тях, а и те не ме пожелаха.
- Никой не иска да е пръв. Ти какво мислиш, че момчето от Варна сити ще дойде тук, заради сините ти очи, или да ти даде да му пипаш ръката?
- Ето пак го намесваш...
- Ама как няма бе Пате , ти действаш глупаво. Не си го видяла, пише ти от дъжд на вятър като се сети , че там има едно наивно момиче където чака да му пишат, и на вс отгоре ти говори за бъдеща снаха за техните. Е не! Още малко да легнеш и да те бие с камшик, май по-малко ще те боли.
- Пони, аз не съм му гадже, нито претендентка за такава, нито приятелка , нито нищо важно. Само онлайн познати. Не ми пречи , че споделя за друго момиче, или момичета да са. Аз съм голям човек на 24 години, пределно ми стана ясно още в connected , че нашето познанство , ще си остане на такова ниво.
- Никога няма как да знаеш, а и очите ти блестят като ми философстваш, за него.
- Само ти така го виждаш, аз не го .
- Хубаво и докога мислиш да търпиш да ти споделя за другите? Докато не каже мушнах си го и беше супер влажна.
- Престани. Не е всичко секс. Като излязат няколко пъти, и видя че ми пише рядко и са на път да се обвържат, аз постепенно ще изчезна. Преди чата да се е превърнал в "здрасти, кп, нщ, чао."
- Чудесно си го замислила, а дали ще имаш волята за това ? Ами ръцете му като ще пипат нея, и гласът му ще шепти в нейното ухо.
- Е, и. Какво друго ми остава, отказвам се от тях и това е.
- Отказват се слабаците от нещо ,за което мислят всеки ден.
- Отказват се силните хора,които искат, човека да е щастлив не зависимо ,че няма да е с него.
- Пак ли философии от книгите. Живота не е като приказки за грозното пате и жабока принц. Няма да дойде тук само заради теб, ако няма секс или няма друга работа за вършене и помежду другото се види с теб. Колкото по-рано го разбереш , толкова по-добре за всички.
- Знам, че няма да дойде, аз и не го карам, и не бих го направила.
- Защото знаеш , че няма да стане.
- Защото важните неща се казват веднъж, след като в началото говорихме за реална среща и каза задължително, няма нужда от безбройно повтаряне.
- Няма да стане, ще ти пише още месец или 2 , и после отиваш в 10та глуха.
- Добре, аз не мога да гадая, какво ще стане времето ще покаже.
- Казвал ли ти е , комплимент, колко са ти хубави сините очиииии, устните колко са сладички, колко си мила, добра , симпатична....
- ох даже се радвам, че не ми е казвал че съм симпатична, тая дума ми е като трън в петата.
- е Едва ли, ще каже красива, привлекателна, секси като те е виждал на снимка.
- Да.
- След време ще съжаляваш, че си мислила толкова наивно. Разказаните истории се забравят, напишеш ли го той остава вечен.
- Ще го изтрия, човека за мен ще ме обича въпреки белезите по сърцето.
- глупост некс левъл .
- човек.
- И какво показа ти снимките от Берлин , как държи нещо в ръка и ти течеш като шоколад.
- Нямаше ръка, само снимка в цял ръст.
- Мм защо не ми каза , не е чак толкова красив , колкото мислиш нали?
- В гръб. И е почти без забележки.
- Значи е едър и мъжествен.
- Висок и елегантен.
- Значи още по-голям антипод, като се има предвид че се обличаш по-обикновенно. По би подхождал на Петя Иванова , барби и кен, материалисти завинаги.
- Опитах да му пратя снимка от нейния офис, но не намерих по фейсбука.
- И какво сега не само гласа и ръцете, а и друго ти въздейства?
- Не, и стига ги споменаваш, никак не ми помагаш.
- Искаш да се прибереш и да му пишеш цялата събота, докато той си прави уговорки с момичета.
Все пак , не е вързан за апартамента, отива пали колата, взима роза, и девойката е негова.
- Интернета ми беше до 7ми вкл, така че и да искам няма да му спамя,а и човека си има работа.
- И утре ще видиш, че до 3 часа е бил в компанията на малки котета.
- Стига, заради това виждане , си мисли, че го СТОЛКВАМ. А аз просто като имам възможност и отворя Вайбър и неговия чат и виждам кога е бил онлайн.
- Пате , вземи се в ръце и излез от романтичния филм. Остави го да си намери принцеската в живота и да са щастливи в Берлин или Варна. Колкото по-рано се махнеш от тази сага, толкова по-добре.
И защо му отговаряш веднага на секундата , отегчаваш го на макс, толкова лесна си в очите му , че чак и не е нужно да полага усилие за да общува с теб. Мислиш ли , че оная му отговаря веднага ? И той затова тръпне в очакване да се видят, а теб която познава на пръсти от твоите писания дори не представляваш интерес.
- Това е твоята гледна точка.
- Това е истината проумей го.
- Бъди различна, имай себеуважение, сийнвай, отговаряй с по 1 дума.
- Пони аз не искам да съм друга, защо ми е да нося маска, и накрая да се покажа каква съм всъщност и да избяга.
- По- добре ли е сега да избяга.
- По- добре е , не ми е никакъв, не знам как да ти обясня , че е просто виртуално познанство и точка.
- Ама те боли нали?
- Не.
- И мен ме боли , че си намери В. Десертче. И забрави , че аз уж му стигам.
- Не си права, ти знаеше че той е малък и въпреки всичко прие да живее с теб, приеми го въпреки това.
- Той не ме цени, забива се с гимнастичка а аз го чакам вкъщи....
....
Обичам я, но не мога да хейтвам човека, само защото е казал , че някаква му дошла като десерт. Извинявам се ама нали всички момчета искат пластични приятелки гъвкави, за да могат да изпробват всички пози от Кама Сутра. Едно е да го подхвърли като шега друго е да го направи реално.
Гледахме филма по нова у тях , беше супер интересен, и ми показваше клипчета от тик-ток, едно много ми хареса, за калиев перманганат хаха. https://www.youtube.com/watch?v=VXBsIHX12C4

По едно време ме попита:
- Ти би ли отишла във Варна?
- Да, защо не.
- Ето виждаш ли колко си тъпа. Пак би рискувала , а момчето от Пловдив, или от танците, или онзи сладур дето в инстаграм ти пише, защо не му отговаряш на секундата.
- Стига с тези сравнения, човек един с едни не е еднакъв.
- Хмм и пак специалният над другите.
- Важното е че аз знам истината ти мисли каквото искаш.
- Добро утро казвал ли ти е или лека нощ ? Пращал ли е ръката си без да му мрънкаш?
Имаш ли доказателство , че иска и има желание да пише с теб за дълго ?
- Айде пак с тези доказателства , не искам и нямам нужда от нищо такова. Ако мрънкам то е защото знам, че има смисъл, ако нямаше няма мяу няма бау, за мен си просто чао. Изчезвам като сянка , и всичко отива в забравата. Знаеш го.
- Ще видим, Ще излезеш ли с момчето от танците?
- Не знам , повече клоня към не . Нямам какво да говоря с това детенце.
- Той ти каза да му дадеш шанс нали?
- мхм.
- Няма какво повече да говорим... лека нощ.
- Лека .
.... И хиляди въпросителни в ума ми.
Дали тя няма право за доста неща, имайки се предвид че е опитна по тези отношения ?
Дали аз не си затварям очите, или по-зле не съм вечно с розовите очила, които той метафорично ми даде?
Дали грозното пате доста се надцени и си повярва, че е добре да погледне извън гьола със себеподобни патета, а надзърне към езерото с лебеди?
Дали е добре да не отговарям веднага и да сийнвам мислейки си, че страдат за отсъствието на писане и това увеличава вниманието към мен, въпреки че това на мен ме отблъсква?
Дали е време себе се да поставя на преден план , а другите да се съобразяват и ако ме харесват да е заради мен в лошата и добрата ми страна?
И не е ли това, което всеки търси, и в хубаво и в лошо да има човек, който го обича и подкрепя?
Но дали по този път няма да се изгубя? Себе си и своята идентичност? Защо да се правя на друга? Кого трябва да впечатлявам и пред кого да се доказвам ?
Ще завърша с любима мъдрост от моя край: Я не съм ти далеко во километри, ти си ми далеко во чувства!
image  image




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110218
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930