Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439787
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
24.06.2009 19:55 - Бездиханно
Автор: damned Категория: Изкуство   
Прочетен: 2371 Коментари: 4 Гласове:
1



Душата ми
е счупен
стъклопис.
Някакси
отвътре
ме дере.

(Дишай!)
Ослепих
очите.
И съм глуха.
За
прекалено
много
гласове.

(Дишай!)
Омразата
я вкарвам
венозно.
От днес.
Обезверена
и тиха
вървя.

(Дишай!)
Животът ми
бездна е.
С оттенък
на черно.
Каква
жестока
ирония,
Съдба!

(Дишай!)
Пропадам.
И в смеха ти
долавям
презрение.
Когато
ме бутна,
не каза
че нямам криле.

(Дишай!)
Пътят
е само
надолу.
Към Ада.
Далеч
от мен
се стеле
бездиханно
небе.

...
Миг
преди
края
изплаках
душата си.
В красиви,
стъклени
цветове.
image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - Много е хубаво.
24.06.2009 20:06
Поздравления.
цитирай
2. damned - Благодаря! :)
25.06.2009 17:00
Благодаря! :)
цитирай
3. darkenedangel - Аз също се присъдинявам към аплодисментите на колегата...
04.07.2009 20:00
и ти казвам "Дишай", "Вярвай" ... не знам, все си мисля няма как да е все така ;;;; )
Поздрави!
цитирай
4. damned - Знаеш ли, понякога наистина ми е ...
05.07.2009 00:36
Знаеш ли, понякога наистина ми е трудно да дишам, а да вярвам още по-малко. Но... предполагам, че всичко е до време... ;)
Сърдечно ти благодаря за подкрепата!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене