Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2020 19:53 - Първото ми видео .
Автор: zdrachna Категория: Хоби   
Прочетен: 640 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 08.04.2020 21:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добре дошли отново в моя блог, уважаеми читатели. Тъй като не ме е срам да си призная, че има какво още да науча, и не ме е страх от експерименти , добре де не ме е много страх , реших да ви послушам и този път и да направя толкова исканото от някои от вас клипче за това, което правя сутринта преди работа. От сега да предупредя , съвсем не ми е целта да се правя на влогър, нито на някаква от типа на Мис Тигрова. Знам, че в тези среди освен позитиви има доста по-често безброй негативи. Защо е толкова пълничка? Защо има толкова гаден глас? Някой да й даде огледало да се види преди да публикува и т.н и т.н . Поначало съвсем не искам да съм оня тип влогъри, който иска да придобива популярност или пари или и двете или да казвам, че ми е хоби и пр.
Всички, които сте тук знаете, че моята страст е блога в чистата му форма, онзи бял фон, върху които изливаш душата си, емоциите си и ти олеква. Та от тази гледна точка, клипа , които ще кача в чест на вас, ще бъде скрит и ще е само за вас. Не се цели насмешка нито критика, вие искахте аз ви го давам, това е.
Всъщност много пъти сте ми писали дали не мога да се включа и аз в ютубърството, но все отлагах с оправданието , че не си харесвам гласа , да то това е факт, имам мега гаден глас особено по телефон или аудио съобщение, но не е само това причината да не съм искала. Тази сутрин се събудих супер недоспала и ядосана от познайте кой ? И на фона на нервите от него, станах и си казах сега е подходящо време да заснема какво правя преди работа тъкмо да не мисля още за това как ме обиди и как сега няма да пише с дни. Мм да, ако сте казали специалния сте познали. Спешъл бой , отново ме изкара извън нерви. Как може да има толкова сладост в едно момче , но и толкова горчилка. Както вие сте ми давали съвет да играем уж на игри за опознаване, и аз му предложих да решим такива тестове. Единственото, което исках беше да опозная повече душата/сърцето на този толкова каменен леден човек. Но , както мразя да се казва … да да ама да бе да.
Направи буквално от мухата слон. За една дреболийка, която беше шега. А ми каза хипер обидните думи на 3-4 пъти stupid. И не само това дори не се извини накрая , а ми каза хипер злобно … Лека.
Днес цял ден не ме потърси, няма и да го направи пустото му его, все да е прав и все да е на неговото и все неговите обиди да са просто ей така от яд и от нерви. Бил ядосан, че съм казала неща, които не са верни, а замисли ли се , че нямаше да бях изкарала почти неговия резултат ако бях дала тези отговори и че ги пратих само за да го подразня. Естествено , че не трябваше да ме обиди, както всеки предишен път. Е хубаво, искаш да е край , нека бъде. Ако мислиш, че за всяка дреболия ще ме обиждаш и аз вечно ще прощавам тц горчиво се лъжеш. Както и да е. Всъщност във въпросното клипче забравих да снимам как ставам и си мия лицето затова това няма да го видите, както и началната картинка много не съвпада с темата , но е много красива и ми е на сърце и затова реших да я споделя.
Вече имам частни клиенти и си изкарах за 6 дни поне паричките за наема. Ходих по домовете , въпреки че Никола, най-добрия ми колега ми каза,че като влизам в чужд дом е добре да си събуя чорапите и да съм боса, за да може всяка негативна енергия да излиза от мен. Е опитвах се въпреки, че не успявах всеки път. Какви ли не случай до сега имах и какви ли не нецензурни предложения , добрия изход е че като отказвах се примиряваха и се съгласяваха на това, което им предлагам. Лошото е, че на 2ма от тях дори да се обадят повторно няма да им вдигна. Това да си семеен и докато жената е на работа да искаш масаж на интимни части в семейния ви дом е меко казано отвратително, както и това да искаш масажче за 30 мин 30 лв, но накрая да ми кажеш еми нямам повече това са ми последните пари и аз от жал да взема 20 , а кръста да ме боли от неудобното легло, където се прегърбих за масажче. Ако е нямал парички изобщо да не ме вика , а не да очаква съжаление от мен.
Поне си взех поука за тези хора. Хубавата новина е,че наред с такива безсрамници има и човечни хора доволни и здрави вече след процедурата. Такива, които и за напред ще разчитат на мен, както и аз на тях.
Скоро време ще си поръчам червилата на НЛ, както и замислих от няколко дни изненада за специалните покрай 6ти май, дано само черна котка не ми мине път. За тях ще има и видео.
Относно момчетата, с които си пиша с надеждата да са бъдещите принцове на бял кон , ще кажа че и там нещата са в извънредно положение и чакаме да отмине кризата.
И това ще мине!

 




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. cell - :-)
07.04.2020 08:45
Приятно,естетско 8-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109501
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031